Oisko viisas päätös...

kyllästynyt67

Hei. Olen pitänyt asiallista profiilia suomi 24:ssa ja mitä enenpi aikaa kuluu sitä varmempi olen että poistan sen....ei jaksa varattuja,pellejä ja seksinvonkaajia.......Onko joku muu tehnyt saman ratkaisun ja kiittänyt omaa viisasta päätään sen jälkeen???

8

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol8

      Tein sen kerran ja olin vuoden erittäin tyytyväinen päätöksestä. Sitten palasin takaisin.

    • pelinappuloita vain

      Kyllä, olen kiitellyt heräämistäni nettimaailman sairauteen. Mutta todellisia ihmisiä täällä on, mitä live-elämässäkin, joten samanlaisia itsekeskeisiä paskiaisia on maailma pullollaan.

      • kyllästynyt67

        Hei kiitti tosi että on samanlaisia joka paikassa...mutta joku esim. h.karjula vai harjula,muka ent. ex urheilija,arvosteli juuri minua että olenko mielestäni pyylevä vai pyylevähkö....kun mulla lukee pyöreähkö......voi että miteen joku viittii,kuittasin takas olevani sentään ihminen;-D


    • kyllästynyt67

      Eli sinkkuus voi olla erittäin järkevää:-) ei kannata seurustella jos ei todella mene yksiin jonkun kanssa ja molemmat ole sitoutuneita.......Aika paljon kaikkea nähneenä voi todeta että ei varmaan maailman huonoin vaihtoehto..... silti sitä haluais löytää sen ihmisen.........

    • jenniiii1

      Kyllähän sitä live-elämässäkin tapaa kaikenlaisia sekopäitä...ei aina voi yleistää...
      Itse satuin löytämään sen oikean treffi-sivustolta...

    • >>>>>>>>>>

      kellon ajoista näkee, että istut palstan ääressä 24/7!!!!!! SULLA EI OLE ELÄMÄÄ, MUUTA KUIN TÄMÄ PALSTA! Ja siitäkin huolimatta nostatat itteäsi meidän ikävöitsijöiden yläpuolelle! Sä olet todellinen sekopää, mikä pitää sut täällä yötä päivää????

      • kyllästynyt67

        En todellakaan ole yötä päivää täällä ja ei siitä ole kyse vaan siitä että niitä sekopäitä on siellä palstalla tai jos joku ois ok niin kaukaa......Kyllähän netti on hyvä kanava jos saa asiallisia vastauksia.....mutta ei tuollaisia sinun tapaisia........En nosta itseäni yläpuolelle eikä ole syytäkään.....kyllä itekkin siellä välistä olen mutta jokainen kellä siellä profiili saa osakseen niitä tyhmiä vastaulsia........


    • kyllästynyt67

      Outo vastaus tuo yksi.....en tiedä enkä välitä kelle oli suunnattu mutta kiitos asiallisista vastauksista. Tosi että sekopäitä on aina.....täällä ja livenä. Elämää on,tanssit esim......eli kyllä mahis on mutta täällä helpompi tutustua alkuun ja jopa eräässä facen ryhmässä olemme keskustelleet että se ryhmä on sata kertaa parempi kuin suomi24:-) Esim. en koskaan arvostele ihmisiä heille heidän ulkonäöstään, mutta annas olla jos et ole missin mitoissa niin kyllä joku entinen olympiaurheilija h. joku.....lähettää viestiä vain arvostelun merkeissä.......Mutta kiitos vinkistä viimeiselle,ELÄMÄÄ ON JA KOHTA ENENPIKIN........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe