Moi.
Kysyisin ehkä tyhmän kysymyksen.
Ajattelin ruveta liikkuumaan ja ehkä tarvitsen ohjeistusta mm. rullaluistelu. kuntosali ym.'' Olen hoikka 33v mies ja kohtalaisessa kunnossa, mutta työni puolesta ei tule paljon liikuttua.
Katsoin netistä Personal trainereiden sivuja, jotka ehkä tukisi minua tässä harrastuksessa.
Millaisia kokemuksia teillä on näistä PT:stä ??
Entä hinta?
Voinko valita PT:ksi myös naisen? vai onko yleistä, että miespuolisille on miestrainer ja naisille nainen? niin siis kysyn ehkä tyhmiä kun ei ole hajuakaan näistä asioista.
Personal trainer??
2
257
Vastaukset
- spacer
PT suunnalla pälkäne - harjavalta, hallitsee molemmat lajit, pitkälle koulutettu ja kokenut. Harmi että liikkuu noin pimeillä paikoilla, mutta jos sattuisit asustelemaan lähimain.
Suljettuja ratoja, jossa voi harjoitella luistelua on Tku, Hki, Lahti, ja ehkä Oulu. Näillä paikkakunnilla pitäisi löytyä myös ohjausta, ei välttämättä PT mutta osaamista. - foo bar
Makuasioita, pitääkö miehen vai naisen ohjauksesta. Salin puolesta olen saanut PT-ohjausta sekä miehiltä että naisilta, molemmat osaavat asiansa ihan hyvin.
Valitettavasti tälläkin puolella on kaikenlaista menijää jotka myyvät PT-palveluja, kannattanee ottaa joltain tunnetulta liikkeeltä palvelut jotta tarvittaessa voi reklamoida jos tulee epäselvyyksiä. Kuntosaliketjut kuten Elixia, Fressi kautta sekä urheilufysioyrityksistä voit kysellä hintoja.
PT:n omasta osaamistasosta ja koulutuksesta riippuu, kuinka monipuolista opastusta saat. Jotkut ovat koulutettuja vain kuntosaliohjaukseen, toiset taas hallitsee mm. juoksukoulutusta ja ravinto-oppia paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879