Suomi24 Treffit täysin kuollut paikka

lonely wanker

Eihän tuolla tapahdu MITÄÄN. Naisten vastauksia saa odottaa viikkotolkulla, ja silloin ne viestit on jotain yhden sanan tyhjänpäiväsiä vastauksia.

Todella turha paikka koko suomi24 treffipalsta.

Mutta yksinäisen on pakko yrittää :(

23

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotan ikuisesti

Mä olen odottanut vuosia et sais edes yhden vastauksen. Se vaan on niin et jos ei ole komea niin ei mitään jakoa saada vastauksia.

• Just joo

Niin, ja jos on selvästi epätoivoinen, vastausten tuleminen kestää vielä kauemmin...

Pää pois perseestä ja ulos liikkumaan välillä! Onhan se puuduttavaa jos viikkokausia pitää istua koneen vieressä odottamassa ei-mitään. Ja jos nimimerkistä mitään voi päätellä, aloittajalla voisi olla muutakin parannettavaa kuin treffipalstan toiminta...

• Voihan1

Jahas, täällä sitten nainen joka joutuu käymään Iskurin sivuilla että muistas millainen on mies ;( Ja ne ei kyllä välttämättä kummosia ole, niin että välillä tuntuu aika epätoivoselta tälläkin sukupuolella.:)

• aetius_

Miten tuo on mahdollista? Elllet sitte oo a) tosi ruma b) tosi lihava tai c) asut korvessa tai d) olet kolmen lapsen tai eläinlauman yh-äiti? Tai edella mainittujen joku kombinaatio?

• huopatossutehtaalla
        aetius_ kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Elllet sitte oo a) tosi ruma b) tosi lihava tai c) asut korvessa tai d) olet kolmen lapsen tai eläinlauman yh-äiti? Tai edella mainittujen joku kombinaatio?

Kyllä se on mahdollista, siis ettei naisetkaan saa viestejä tai omiin viesteihin ei vastata. En tiedä mistä johtuu. Itse olen 40 nainen, siro, hoikka, pienikokoinen, ulkonäköä kehuttu (siis harvoin kun treffeille päässyt) sanoilla: kaunis, nätti, kuuma, herkku, hottis jne. Olen omillaan toimeen tuleva, yksi lapsi.
        Luonteestani (olen ystävällinen, ajatteleva, empaattinen, huumoriakin löytyy)
        olen saanut positiivista palautetta. Profiilia on kehuttu kiinnostavaksi.
        Mutta jossain mättää: hemmetin hiljaista on. Itse olen päätellyt niin, että miehet saa niin paljon viestejä, että minä jään jalkoihin, kun en kai sitten osaa tuoda itseäni riittävästi esille. Tosiaan satunnaista kirjoittelua ja ehkä treffit per vuosi.

• mehiläiskunigatar

Mitä sitten kysyt naisilta, jos vastauksia ei kuulu, ja kun kuuluu, niin eivät miellytä? Pitäisikö esittää muunlaisia kysymyksiä, kuin tähän mennessä?

Vaikutat aika pessimistiseltä ja negatiiviselta, joka on varsin luontaantyöntävää..

Ja hei, nythän on kesä! Siitä vaan vaikka terasseille pörräämään ja naisia naurattamaan. Ylös, ulos ja ihmisten pariin!!!

• no höh

Fiksu ihminen ei pörrää missään terassilla.

• 76kjgg
        no höh kirjoitti:

Fiksu ihminen ei pörrää missään terassilla.

Jopas sinä hyvin tunnet kaikki terassilla käyvät ihmiset.
        Et edes itse käy siellä :D

• toivoton mies

Hakukriteereihini sopivia naisia tuli ennen 3-4 uutta viikossa ja piti melkein valita, kenelle kirjoittaa. Tämän vuoden alusta tullut ehkä 1-2/kk, joista 6kk aikana kai 3 ollut yhteydenoton arvoisia. Hakukriteerini ovat niin väljät kuin on yhtään järkevää. Kuollut sivusto.

• No jaa, vähän eri mieltä...
      vaikka olen tällainen "vanha-akka"...
      tein profiilin iltapäivällä ja aika vilkasta keskustelua tähän mennessä!
      Ei ole kuvia kaikilla...enkä kuvien perusteella valikoi muutenkaan....itselleni tärkeintä on asuinpaikka, ikä ja kirjoitustyyli...
      Jos rivien välistä on luettavissa minkäänlaista huumorintajua (vaikka lyhyestäkin viestistä) niin vastaan kyllä kunhan vaan ehdin...se mitä jatkossa tapahtuu ja onko ensivaikutelma oikea niin jää nähtäväksi!

• kohta_poistan

Sama meininki jatkuu, viikko toisensa jälkeen kuluu, mutta naisilta tulee korkeintaan muutama yhden sanan viesti, tai jotai tyhjänpäiväisiä vastauksia joiden sisältö on nolla, ja joista on tosi vaikea lähteä jatkamaan keskustelua mihinkään suuntaan.

Tuntuu siltä että naiset saa niin paljon viestejä miehiltä, tai sitten eivät oikeasti edes halua seuraa, kunhan huvikseen täällä sumuttavat miehiä pönkittääkseen omaa egoaan. Jossei kadulla kukaan huutele perään, niin ainakin täällä netissä saa ihailevia viestejä. Luulen että monen naisen "seuranhaku" perustuu lähinnä tähän.

• nettitreffi-spede

Onkohan mahdollista, edes mitään yleispätevää tilastoa nettitreffiviestinnästä laatia? Muutama mielikuva asiasta täällä kovasti tuntuu pysyvän yllä, kuten se että hyvännäköiset naiset saavat massoittain viestejä miehiltä, vaikkei heillä olisi profiilissaan muuta kuin kuva. Olen kuullut ystävältäni, että nainen saa tarpeeksi viestejä treffeille päästäkseen vaikkei hänellä lukisi profiilissaan mitään, mutta tietenkin se riippuu siitä kelpuuttaako nämä yhteyden ottajat treffikaverikseen. Itse miehenä ihmettelen kovasti kollegoita, jotka lähettävät viestiä kaikille naisille vaikkei heidän profiileistaan saisi mitään irti. Mielestäni se vääristää näitä markkinoita. Eikö tarkoitus ole, että kaksi toisilleen sopivaa löytäisi toisensa? Jos haluaa vaan treffailla treffailun vuoksi, eikä toisen ominaisuuksilla ole mitään väliä niin sehän kaventaa tavallaan niiden mahdollisuuksia, jotka ovat täällä tosissaan liikkeellä. Ja ennen pitkää käy niin, että iso osa miehistä jää kokonaan ilman ja pääsemättä treffeille. Uskon myös siihen vaihtoehtoon, että osa naisista pönkittää omaa itsetuntoaan täällä saamallaan huomiolla eikä oikeasti edes etsi itselleen sopivaa kumppania. Nettitreffien tarjonta muodosta lupauksen ihan kulman takana odottavasti täydellisestä kumppanista, jolloin ei malteta tutustua kunnolla keneenkään ennenkuin rynnätään seuraavaan. Ja tämä pätee tietysti myös miehiin, joilla on mahdollisuus saada täältä naisia.

Itse keskivertomiehenä, jos haarukoin parikymmentä itseeni sopivaa profiilia ja lähetän heille viestin. Niin noin neljäsosa vastaa ja näistä ehkä yksi on sellainen, jonka kanssa saattaa synkata treffeille asti. Eli treffeille kyllä on mahdollista päästä, mutta todella montaa pitää aktiivisesti lähestyä. Ja ehkä kaikkein tärkeintä on osata tunnistaa ne itselle sopivat ja osata kirjoittaa sellainen viesti, että se herättää naisen huomion. Itselleni on täysi mysteeri, miksi todella usein molemmin puolin täysin samoilla kriteereillä operoivat eivät edes katso profiiliani, kun olen lähettänyt heille viestin. Eli ilmeisesti naiset eivät lue kaikkia heille saapuneita viestejä. Tästä syntyy tietysti sellainen vaikutelma, että vastauksia saa odottaa pitkään. Eli kaikkein typerintä oman mielenrauhan kannalta on lähettää jollekin yhdelle viesti ja ladata siihen plajon odotuksia. Ja onhan tietysti mahdollista, etteivät nämä henkilöt edes ole aktiivisia palstalla. Tämä s24:n uusittu treffisysteemi ei ole kovin luotettava sen suhteen, ovatko kaikki näkyvät profiilit oikeasti läsnä palvelussa. Jollain maksullisella palvelulla pääsee katsomaan jotain kirjautumistilastoja käsittääkseni, mutta pitävätkö nekään paikkaansa.

• kysynkunentiedä

Siis näkyykö se omassa profiilissa oleva tiedosto, jossa nämä kirjautumiset,
      viestien lähettämiset ja saamiset koko kansalle.

Kamalan kamalaa, jos ei saa viestejä, niin kaikki pääsee irvailemaan.

Olen tässä laatinut profiilin (kuvattoman) siksi olen vähän ulkona systeemistä.
      Ei kai pitäisi lukea muutenkaan näitä keskustelupalstan juttuja, kun alkaa
      kiertämään hahassa. Niin kyrsiintyneiltä suurin osa porukoista näyttää
      olevan.

• Nettitreffi-spede

Tilastot käsittääkseni näkyy, jos on maksullinen pluspaketti. Kirjautumiset, viestien määrä, blokkaukset jne. Sitä en tiedä, mitä järkeä siinä on. Viimeisin kirjautuminen voisi näkyä ihan ilmaiseksikin kaikissa profiileissa, niin tietäisi kuka on oikeasti aktiivinen ja kuka ei. Niinhän muillakin treffipalstoilla on.

• kysynkunentiedä
        Nettitreffi-spede kirjoitti:

Tilastot käsittääkseni näkyy, jos on maksullinen pluspaketti. Kirjautumiset, viestien määrä, blokkaukset jne. Sitä en tiedä, mitä järkeä siinä on. Viimeisin kirjautuminen voisi näkyä ihan ilmaiseksikin kaikissa profiileissa, niin tietäisi kuka on oikeasti aktiivinen ja kuka ei. Niinhän muillakin treffipalstoilla on.

Kiitti, sillä mitä ne asiat kuuluu noin ylipäänsä muille. Joo ei näy nuo
        kirjautumiset ja se on vähän huono homma. Olisi mukava tietää,
        että onko kyseinen henkilö maisemissa laisinkaan.

• kylläjoo

Vanha suomi24 treffit oli parempi, siinä sentään näki milloin käyttäjä on viimeksi kirjautunut. Nyt sitä ei näe kuin suosikkilistan kautta. Jotenkin turhaa lähettä kiinnostavalle ptrofiilille viestiä kun ei tiedä onko jo vanha profiili, ei ole kirjautunut moneen kuukauteen-vuoteen.
      Jotenkin mennyt huonompaan suuntaan, viestittelijät näyttää olevan poistanut profiilinsa (näkee vanhoja viestejä selatessa).

Monet alkaneet kyllästyä huonoon uudistukseen, kun niin hiljaista viestiä ei niin tule kuin ennen.

• S24 Treffit kuntoon

@suomi24 tämän portaalin henkilökuntakin voisi lueskella näitä mielipiteitä täältä ja ottaa vinkit onkeensa palvelua kehittäessään. Me täällä sentään olemme Treffit palvelun käyttäjinä oikeita asiantuntijoita, millainen hyvä nettitreffipalvelu tulisi olla.

• turhuudenturhuus

Ainakin uudistettu suomi24 on ihan tyhjä kaivo. Kukaan ei vastaa, kukaan
      ei tee aloitteita..Ihan kuin olisi yksinään koko systeemissä.

Omituisinta on sekin, ettei käydä edes profiilia katsomassa. Etsiikö
      täällä kukaan mitään, vai onko nämä feikkejä kaikki tyynni.

Miksi suomi24 ryssi toimivan systeemin, sitä on monesti kysytty, mutta
      kukaan ei tunnu kantavan vastuuta mistään.

Editys menee yleensä eteenpäin, täällä se on toisin päin.

• turhuudenturhuus

siis edistys.

• turhaa hommaa

Kyllä sen huomaa kun asuu hesassa ja kukaan ei käy edes katsomassa profiilia. Eli kukaan ei käytä edes sitä palvelua ja itse olen katsellut naisten profiileja niin naiset ei sitte katsele mun profiilia. Ihan turha palvelu.

• 1+6

Miksi pitäisi käydä katsomassa sinun profiilisi jos sinä olet käynyt katsomassa naisen profiilin? En minä ainakaan käy katsomassa niiden profiileja, jotka ovat vierailleet omassani, koska turhahan niitä on tsekata. Jos he olisivat olleet kiinnostuneita minusta niin he olisivat lähettäneet viestin. En ikinä ottaisi yhteyttä mieheen, joka on käynyt katsomassa profiilini lähettämättä viestiä, koska tulkitsen niin etten ole sitä mitä hän etsii.

otan kyllä yhteyttä miehiin mutta haen mielenkiintoiset profiilit hakutoiminnolla. Tosin turhaapa tuo tuntuu olevan, kun ei kukaan vastaa.

• Vastavierailu
        1+6 kirjoitti:

Miksi pitäisi käydä katsomassa sinun profiilisi jos sinä olet käynyt katsomassa naisen profiilin? En minä ainakaan käy katsomassa niiden profiileja, jotka ovat vierailleet omassani, koska turhahan niitä on tsekata. Jos he olisivat olleet kiinnostuneita minusta niin he olisivat lähettäneet viestin. En ikinä ottaisi yhteyttä mieheen, joka on käynyt katsomassa profiilini lähettämättä viestiä, koska tulkitsen niin etten ole sitä mitä hän etsii.

otan kyllä yhteyttä miehiin mutta haen mielenkiintoiset profiilit hakutoiminnolla. Tosin turhaapa tuo tuntuu olevan, kun ei kukaan vastaa.

Tämä on sitten aivan hullu käsitys siitä, miten nettitreffit toimii. Koko jutun ideahan on se, että ensin kurkitaan toisen profiilia ja mietitään olisiko tämä kiinnostava ja tutustumisen arvoinen ihminen. Ei ole mitenkään mahdollista selata nykyistä @suomi24 treffisysteemiä sillä tavalla, että poimisi sieltä yksitellen potentiaaliset profiilit ja pädäm, kirjoittaisi näille viestit. Sen estää kaksi asiaa, ensinnäkin se ettei oikein mistään näe kunnolla onko profiili oikeasti aktiivinen palstalla ja se, ettei vuorokaudessa pysty aloittamaan kuin 5 uutta keskustelua. Lisäksi tulee vastaan inhimilliset tekijät, kuten se että aika harvalla oikeasti on aikaa syventyä kirjoittamaan syvällisesti monelle kiinnostavalle ihmiselle lyhyessä ajassa. Massa- ja copy/paste-postittajat ovat tietenkin asia erikseen. Tunnollisena ja tosissaan olevana treffailijana minä käyn usein katselemassa profiileja ja merkitsen suosikiksi itselleni hyvän tuntuiset profiilit ja kirjoittelen sitten ajan kanssa heille yksitellen. Ja se vaatii yleensä useampaa vierailua profiilissa jo ennen kuin viestin ehtii lähettää. Ja monesti voi olla, että ehtii viestittelemään ja käymään treffeilläkin jonkun kanssa ennenkuin on edennyt listalla johonkin määrättyyn profiiliin. Se, että profiili jossa on vieraillut tekee vastavierailun omaan profiiliin, houkuttaa kirjoittamaan hänelle, koska tulee tunne että molemminpuolinen kurkkiminen on pieni kiinnostuksen merkki.

Naisten vastausprosentti miesten viesteihin on todella pieni ja on myös aika hullua etteivät he aina käy vierailulla edes niiden profiileissa, joilta ovat saaneet viestin. Mutta se on sentään selvempi merkki kiinnostuksen puutteesta tai sitten siitä ettei profiili ole aktiivinen palstalla. Viiden viestin kiintiön käyttäminen passiivisiin profiileihin on monesti todella turhauttavaa.

Sitten taas monesti on käynyt niinpäin että kun olen vieraillut jonkun profiilissa, niin sen avulla kohde onkin löytänyt minut ja tehtyään vastavierailun, on itse lähestynyt minua ensin. Tällaiset tapaukset ovat omassa treffihistoriassani olleet kaikista parhaimmat. Tällaisissa tapauksissa naisen motivaatio tutustua minuun on ollut aivan eri luokkaa kuin niiden joita olen itse lähestynyt ensin. Kuten 1 6 kirjoittaa, naiset tuntuvat ottavan turhan helposti jotenkin henkilökohtaisesti pienetkin miesten toiminnat palstalla. Tämän perusteella en pitäisi mahdottomana vaikka minut olisi jopa blokattu sen takia etten ole lähettänyt viestiä vierailtuani jonkun profiilissa. Naisten kannattaisi rohkeammin kurkkia itse miesten profiileja ja lähettää viestejä. Naisten markkinathan nämä ensisijaisesti ovat.

• turhuudenturhuus

Mitä minä näinkään, vai näinkö väärin, mutta profiileiden ( äsken oli vain kuva ja
      eronnut karannut tieto) mutta NYT näkyy alku esittely osuuttakin, kuin silloin ennen
      muinoin..Kas kummaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5832
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5328
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3708
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      94
      3286
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57