Mitä mieltä olette ympärileikkauksesta? Esinahkahan on periaatteilta turha ja sen leikkaus helppo toimen pide. Miksi vastustaa tai puolustaa.
Kertokaa ajatuksia
4
65
Vastaukset
- su***
Oletpa kovin kiinnostunut miesten sukupuolielimistä? Taidat olla piilohomo.
Kysy samalla, Mitä mieltä olette peräpukamien leikkaamisesta.
Ympärileikkaus on rituaali. Peräpukamien leikkaus tarpeelinen. Ei tarvitse ähkiä pytyllä. - minä vastaan
Miksi pitäisi ympärileikata? eikö tukanleikkuu riitä
- teu,
"minä vastaan" , vaikken mitään vastannut ?
Ympärileikkaus , oli Jumalan asettama , Aabrahamin aikainen liiton merkki ,
Joka oli ,as. 1Moos. 15,paikkeilla tarkemmin 1 Moos 17-18 luvuissa.
Ympärileikkaus on lääketieteellisesti tarpeeton operaatio. Muut kuin lääketieteellisesti välttämättömät ympärileikkaukset pitäisi kieltää alle 18-vuotiailta. Päättäkööt sitten itse haluavatko vai eivät, koska toimenpide on peruuttamatonta. Mistä ihmeestä tosiasiassa johtuu jonkun uskonnon edustajien mieltymysten pikkupoikien vehkeisiin? Traditioonhan kuuluu veren IMEMINEN toimenpiteen jälkeen... Yök...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717