kannattaako mun yhdistää näiden kahden Konjakin ja Raspberry Ketonen käyttö. Tiputin Konjakin avulla n.7kg sitte jämähti, ei ol tapahtunu mitään reiluun kuukauteen. Tosta Raspberrystä en tiedä. Nyt olis vielä 3viikkoa aikaa saada mahaa pienemmäksi. Olen kuntoillut aikast reippaasti, ruokailu lipes jonki verra sen jälkee ku mitään ei tapahtunu, vaik 5vkon aikana söin Konjak apunani n.1000-1200kcl/pvä terveellisesti ja join vettä min.3l/pvä.
Konjak ja Raspberry Ketone
3
251
Vastaukset
- ei enää möhömaha
Heips, en tiedä noista "konjakeista ja rasperryistä", muuta kuin että toi rasperry taitaa olla maailmalla aika suosittu, en ole kokeillut. Sen sijaan suosittelisin
kokeilemaan ja käyttämään KONJAM merkkistä laihdutus lisäravinnetta, jota itse
käytän. 100% suomessa valmistettu tuote. Minulla paino alkoi tippua melkein silmissä :) olen siihen todella tyytyväinen.
Löysin sen yhdestä sivustolta missä on muutakin juttua dieeteistä.
Tässä osoite; http://goo.gl/nf9I3- häitä "odotellessa"
Mistäs tuolt pystyy niit tilaan toho 9,90 €? Kiitos vinkistä ja asiallisesta suhtautumisesta!:) kuis pal olet sillä laihduttanut ja mis ajas? Olis kiva kuulla motivaatiota lisääviä kokemuksia!=)
- häitä "odotellessa"
Onkos se se valmiste mikä on niinko vastaava kun toi konjak, eli sisältää glucomannaanikuitua ja kromia? Mut sit viel lisäks karnitiinia, mitä konjakis ei ole? Siin purkis tais ol vaan 90tabluu ja maksaa noin 30€? Kantsiskohan kokeilla sitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256