Konjak ja Raspberry Ketone

häitä "odotellessa"

kannattaako mun yhdistää näiden kahden Konjakin ja Raspberry Ketonen käyttö. Tiputin Konjakin avulla n.7kg sitte jämähti, ei ol tapahtunu mitään reiluun kuukauteen. Tosta Raspberrystä en tiedä. Nyt olis vielä 3viikkoa aikaa saada mahaa pienemmäksi. Olen kuntoillut aikast reippaasti, ruokailu lipes jonki verra sen jälkee ku mitään ei tapahtunu, vaik 5vkon aikana söin Konjak apunani n.1000-1200kcl/pvä terveellisesti ja join vettä min.3l/pvä.

3

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää möhömaha

Heips, en tiedä noista "konjakeista ja rasperryistä", muuta kuin että toi rasperry taitaa olla maailmalla aika suosittu, en ole kokeillut. Sen sijaan suosittelisin
      kokeilemaan ja käyttämään KONJAM merkkistä laihdutus lisäravinnetta, jota itse
      käytän. 100% suomessa valmistettu tuote. Minulla paino alkoi tippua melkein silmissä :) olen siihen todella tyytyväinen.
      Löysin sen yhdestä sivustolta missä on muutakin juttua dieeteistä.
      Tässä osoite; http://goo.gl/nf9I3

• häitä "odotellessa"

Mistäs tuolt pystyy niit tilaan toho 9,90 €? Kiitos vinkistä ja asiallisesta suhtautumisesta!:) kuis pal olet sillä laihduttanut ja mis ajas? Olis kiva kuulla motivaatiota lisääviä kokemuksia!=)

• häitä "odotellessa"

Onkos se se valmiste mikä on niinko vastaava kun toi konjak, eli sisältää glucomannaanikuitua ja kromia? Mut sit viel lisäks karnitiinia, mitä konjakis ei ole? Siin purkis tais ol vaan 90tabluu ja maksaa noin 30€? Kantsiskohan kokeilla sitä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3111
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      80
      2375
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1523
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1512
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1378
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1371
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe