Juhannussuunnitelmia?

Kyselijä-Jack

Niin?

38

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mankelimimmi

      Ei mitään ihmeempiä. Samaa rataa vuodesta toiseen. Levon kannalta koko juhannus.

    • Ei...

      En viitti lähtee Nummirockiin telttailee, joten ei...

      • Tuskakin nyt harkinnassa, sit seuraavalle viikonlopulle... Mutta omppuhotellikin on yksinään aika rapeeta hintaa antamassa festariviikonlopulle -.-

        Miksi Kauhajoella ei ole omppuhotellia ! :)


      • halvempaa
        hahmotelma kirjoitti:

        Tuskakin nyt harkinnassa, sit seuraavalle viikonlopulle... Mutta omppuhotellikin on yksinään aika rapeeta hintaa antamassa festariviikonlopulle -.-

        Miksi Kauhajoella ei ole omppuhotellia ! :)

        Mee telttailemaan, teltta pystyyn :D


      • halvempaa kirjoitti:

        Mee telttailemaan, teltta pystyyn :D

        Jostain syystä toi telttailu ei oikee nappaa.


      • makuupussiinko?
        hahmotelma kirjoitti:

        Jostain syystä toi telttailu ei oikee nappaa.

        Mihin on hävinnyt retkeilijä sisältäsi?


    • Bodomin-DeSalvo

      Vois tehdä jotain kivaa.

    • himis..

      Palstalla koko jussi. :)

    • Kovaa treeniä läpi koko juhannuksen. =)

      Saa olla saleilla ja lenkkipoluilla rauhassa ku kalenterijuopot on tenuttamassa. ;D

      • Sama täällä, mutta sillä erotuksella etten aijo olla sisällä, vaan vedän intervallit jossain terdellä.


      • Kyöstix

        Kuulostaa tosi kuivalta :D


      • Kyöstix kirjoitti:

        Kuulostaa tosi kuivalta :D

        Kyllä siinä alkaa kuivuus uhkaamaan kun treenatessa hikoilee ku saunassa.. ;D


      • Kyöstix kirjoitti:

        Kuulostaa tosi kuivalta :D

        Se on aika kuivaa. Etenkin siinä kohtaa, kun sieltä salilta käpyttelee autioituneen keskustan läpi kotio. Siinä käy mielessä, että kaikki muut on jossain elämän kanssa vissiin.


      • Paavo Nurmi
        TheOne kirjoitti:

        Kyllä siinä alkaa kuivuus uhkaamaan kun treenatessa hikoilee ku saunassa.. ;D

        Kunto ei parane treenin aikana, vaan lepopäivinä,
        Broilerikin lihotetaan keinovalolla, joka saa bbroilerin luulemaan, että on aamu taas ja pitää ruveta syömään. Hillitön reenaaminen on sairasta.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Se on aika kuivaa. Etenkin siinä kohtaa, kun sieltä salilta käpyttelee autioituneen keskustan läpi kotio. Siinä käy mielessä, että kaikki muut on jossain elämän kanssa vissiin.

        Onneks Olan keskusta on äkkiä läpi kävelty, ei ehi ihan masentuu sillä lyhyellä matkalla gymiltä himaan. :)


      • himatuikku kirjoitti:

        Onneks Olan keskusta on äkkiä läpi kävelty, ei ehi ihan masentuu sillä lyhyellä matkalla gymiltä himaan. :)

        Tuossahan se vasta korostuu, kun ei kirjaimellisesti nää yhtä ainoaa ihmistä. Isommassa kylässä on muutama elämätön enemmän, joten saattaa jonkunt toisen nähdäkin.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tuossahan se vasta korostuu, kun ei kirjaimellisesti nää yhtä ainoaa ihmistä. Isommassa kylässä on muutama elämätön enemmän, joten saattaa jonkunt toisen nähdäkin.

        No totta se on kyllä tuokin. Ihmisiä vähemmän, niin jää kohtalotoverin näkeminen todennäköisyyslaskennalla vähemmäksi myös.


      • Paavo Nurmi kirjoitti:

        Kunto ei parane treenin aikana, vaan lepopäivinä,
        Broilerikin lihotetaan keinovalolla, joka saa bbroilerin luulemaan, että on aamu taas ja pitää ruveta syömään. Hillitön reenaaminen on sairasta.

        Tulokset puhuvat puolestaan.
        Meikäläisen kehitys on ollut jatkuvasti nousujohteista ja teen tätä työkseni sekä valmennan opastan muita, että enköhän varsin hyvin tiedä mitä teen. ;)

        Kokeile perehtyä sanontaan:

        -Älä opeta isääs paneen..! ;D


      • hahmotelma kirjoitti:

        Se on aika kuivaa. Etenkin siinä kohtaa, kun sieltä salilta käpyttelee autioituneen keskustan läpi kotio. Siinä käy mielessä, että kaikki muut on jossain elämän kanssa vissiin.

        "kaikki muut on jossain elämän kanssa vissiin. "

        -Se mitä kalenterijuoput kutsuu "elämäksi" meikäläinen kutsuu elämän puutteeksi. X)

        "sieltä salilta käpyttelee autioituneen keskustan läpi kotio. "

        -Toi on nimenomaan se ideaali tilanne...mitä vähemmän ihmisiä ympärillä pilaamassa maisemaa, ni aina sen parempi. ;)


    • sika-jack

      Vejän perseet ollalle. Örisen jossain pusikossa.

    • Terveysloma

      Tää jussi on laatuaikaa ja hyvinvointia. Vuokramökki on varattuna ja mukaan lähtee ykköseskortti.

    • joo mun mielestä koko juhannus on kans jo aika yliarvostettua, joskus nuorempana sitä halus käydä festareilla könyään teltalla tai sama miten kunhan pääsi ja koko viikonlopuksi mutta nykyään ei enää kiinnosta.. no ehkä päiväkäynti jossain mut tänä vuonna ei ainakaan. mökkeilyhän se ois siistiä vaan sitäki voi tehdä muulloinki.. eikä sitä tuu enää juotuakaan vain sen takia että ois juhannuski vaan silloin ku tuntuu siltä, sama kai se päivälle.. tai no ei se nyt ihan sama oo :D ei oikein viitsis työviikolla mutta noin muuten.

      kaupatki taas kerran vissiin jonku vuoden kii juhannuksen takia huoh.

      • Larza

        Tairahan sittenkii kysyy mutzilta, että hakis kassillisen kossua--saatta tua miäli
        ailahrella jos joku kolli sittenki tahtoo telttailemaan..........


      • Larza kirjoitti:

        Tairahan sittenkii kysyy mutzilta, että hakis kassillisen kossua--saatta tua miäli
        ailahrella jos joku kolli sittenki tahtoo telttailemaan..........

        hyi joo seki vielä että sitte taas maaliskuussa sadoittain uusia kakaroita sairaalat pullollaan.. luulis että ihan uhallaanki haluais pamahtaa paksuksi kaikkina muina aikoina muttei just juhannuksena :D ihme aikaa.

        ps. äippä ei juo tipan tippaa :(


      • Larzan äippä
        LaRito kirjoitti:

        hyi joo seki vielä että sitte taas maaliskuussa sadoittain uusia kakaroita sairaalat pullollaan.. luulis että ihan uhallaanki haluais pamahtaa paksuksi kaikkina muina aikoina muttei just juhannuksena :D ihme aikaa.

        ps. äippä ei juo tipan tippaa :(

        Juhannuksena tapetahan ja hukkuu eniten porukoita niin, että pitää kompensoida
        vaje vaikka kortsut puhkomalla


      • Larzan äippä kirjoitti:

        Juhannuksena tapetahan ja hukkuu eniten porukoita niin, että pitää kompensoida
        vaje vaikka kortsut puhkomalla

        no vaan sitä varten ne abortitki on nykyään ettei tarvi pitää jos ei halua, sama miten kumeja puhkois. tosin typeräähän se sitte märistäkki jos eka on niin tolvana että menee ilman ehkäisyä vehkeitään heilutteleen.. ja jos sattuu vielä akalle joku satunnainen randomi ja huomaa vasta liian myöhään että onki paksuna niin se on kallista lystiä maksaa aborttiki jos ei mies oo avittamassa puolia.


      • kallis neula
        LaRito kirjoitti:

        no vaan sitä varten ne abortitki on nykyään ettei tarvi pitää jos ei halua, sama miten kumeja puhkois. tosin typeräähän se sitte märistäkki jos eka on niin tolvana että menee ilman ehkäisyä vehkeitään heilutteleen.. ja jos sattuu vielä akalle joku satunnainen randomi ja huomaa vasta liian myöhään että onki paksuna niin se on kallista lystiä maksaa aborttiki jos ei mies oo avittamassa puolia.

        Kyllä tiedän yhden äijän, ku oli niin surkea eukkoa saamaan, että itse puhkoi korstut
        vasiten, kun sen ruma morsio löysi jonkun opistoinssin


      • lähti jo
        kallis neula kirjoitti:

        Kyllä tiedän yhden äijän, ku oli niin surkea eukkoa saamaan, että itse puhkoi korstut
        vasiten, kun sen ruma morsio löysi jonkun opistoinssin

        no eipä oo kaikki muumit laaksossa sielläkään suunnassa :D tuntuis että kaikenlaiset typerykset vaan täydentäis toisiaan.


    • Mä vanhenen jussina taas, niinku joka vuosi. Ainoo suunnitelma on sukuloida ja sitten palata kotiin jatkaa vanhenemista. :)

      • höynätuikku

        Onko sukulaisia informoitu siitä, että se höynä kukkahattumummi saattaa tulla
        kutsumati kylään kesken ilonpidon?


      • höynätuikku kirjoitti:

        Onko sukulaisia informoitu siitä, että se höynä kukkahattumummi saattaa tulla
        kutsumati kylään kesken ilonpidon?

        Joo mun vanhemmat kun ei dokaa eli iloitse suvesta suomalaisittain. Niille voi mennä koska vaan haluaa, sen verran jos kysyy et ovat kotona ja ovathan he yleensä ellei kalassa satu olee just silloin tai kaupassa. :)

        Jussina taitaa olla aika visusti kotona ja lelliä mua, omaa ainutta "vauvaansa" ja lastenlastaan. :)


    • Mennään veneilemän. Joko itään tai länteen riippuen siitä kumpaan suuntaan luvataan parempaa säätä.

    • mökille mennään, sielä taas tehhään sitä mitä muutenki mökkireissuilla
      eli ei mittään juhannukseen liittyvää varsinaisesti,

      mur

      • muistaakseni tässä kohtaa oli enemmänkin tekstiä,
        eikä edes mitään kauhian säädytöntä.. (ainakaan mun osalta)

        noh, ei voi mittään jos joku on onnistunut saamaan herneen nenuunsa mun juhannussuunnitelmista,

        mur


    • palstan työmies

      Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan.

    • Illat istutaan kavereiden kanssa ja päivät rakennetaan uutta puutarhaa & hoidetaan kersoja.

    • Pelittäjä

      Minun mielestäni muumit ovat rasistinen ohjelma kun kaikki muut lähtevät pois mutta nipsu on ainoa mustaihoinen jä jää pois. Myös pikku myy kiusaa sitä koko ajan. Nipsulla on aina nälkä

      • Mikä mustaihoinen Nipsu muka on. Vaikka hän on perso ruualle ja aarteille ja laiskanpuoleinen arkajalka, muut pitävät hänestä. Myy kiusoittelee kaikkia muitakin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe