Haluaisin myydä autoni ja pyöräillä 120km matkan, joka minun tarvitsee aina välillä taittaa töiden takia. Ajattelin ostaa tälläisen pyörän:
http://www.tori.fi/lappi/Hybridipyora_Felt_QX75_6982812.htm?ca=1&w=2
Matkasta 80km on asfalttia ja 40km soratietä. Onko ko. pyörä tarpeeksi luotettava ja hyvä tuollaista matkaa varten? Minulla ei ole rahaa sijoittaa juuri paljoa 400e enempää, mutta palava tunne päästä pyöräilemään pitkiä matkoja. Kunnon puolesta ei pitäis olla ongelmia.
Felt QX75
4
1420
Vastaukset
- dffdk
Ihan hyvä, mutta kannattaa ottaa joku pyöristä tietävä mukaan. Esim. ketjut&rattaat voi olla loppuun kuluneet. Samoin jarrupalat.
- HiPo
Jos myyntiteksti pitää paikkansa, niin tuskin on vielä rattaat ja ketjut loppuun kuluneet. Eikä niiden uusiminenkaan montaa kymppiä maksa.
Fillari on käyttötarkoitukseen ihan ok. Itse olen kyllä päätynyt saman tyylisessä käytössä maantietankoon. Maantietangolla varustettuja joka kelin ja paikan työmatkafillarointiin sopivia pyöriä ei vain löydy kovin helposti. cyclocrossarista sellaisen kyllä tekee tai sitten täytyy ostaa ulkomailta oikea retkipyörä. Budjetti rajoittaa tietenkin mahdollisuuksia.
- epäsopiva pyörä
Onko pyörän rungon koko oikea sinulle? Älä osta väärän kokoista pyörää!
- audimies
Unohda kyseinen vehje. Jos ajat tuon matkan aina välillä pyörällä, tulisi pyörältä vaatia laatua. Noilla kilometreillä et ota joustohaarukoita etkä huonolaatuisia/sunnuntaikäytön osia. Etsi vähintään Deore voimansiirrolla oleva pyörä, siis kaikki osat väh. Deorea niin ei vikoja tule huonon laadun takia! Tourney, Altus, Acera ja Alivio ovat kaikki sunnuntaikäyttöön kilometrin matkaa varten, Tourneyllä ei tee mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422