"Tuhmia"puhumaton mies.Millaisia fiiliksiä

herättää ?

Mitä yli kolmekymppiset naiset ajattelee kun tapaavat tuntemattoman siistin miehen joka ei edes olut tuopin juotuaan ryhdy puhumalla houkuttelemaan nättiä vapaata naista sänky hommiin eikä esitä minkäänlaisia vihjeitäkään siihen suuntaan.
Eikä sittenkään ryhdy vonkaamaan vaikka nainen on päissään ja puhuu vihjailevaan sävyyn ettei ole ollut pitkään aikaan miehen alla.
Tämä viimeinen tapaus sattui minulle joka tietenkin kertoo siitä että olen pesunkestävä at mies.
Tuntuu vain niin hel...tin röyhkeältä ruveta mankumaan seksiä jos on ollut yhden tunnin ravintolan tiskillä vieraan naisen seurassa.

Niin että onko teillä naisilla kokemuksia minunlaisista kummajaisista ja tunnetteko ikinä ettette muka kelpaisi joka on tietenkin täyttä skeidaa.
Millaisia muita ajatuksia tälläinen jarruttelu aiheuttaa naisessa.

9

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään outoa

      Minä olen tainnut tavata vain hyvätapaisia miehiä, kun ei ole tarvinnut edes kummastella tuollaista. Et sinä ole mikään kummajainen, vaan ihan normaalisti käyttäytyvä aikuinen. Näiltä palstoilta ja baarimuisteloista tietysti saa aivan eri käsityksen ihmisten käyttäytymisestä, mutta pitää aina muistaa, että jokainen tilanne ja ihminen on erilainen.

    • On hän homoseksuaali

      Jos aloittajalla ei herää illan aikana missään vaiheessa seksuaaliset halut, eihän niitä heti tarvitse möläyttää...

      • hyvä esimerkki

        Naisia raivostuttaa, jos huomaavat ettei mies kiinnostu, silloin käytös ja kommentit usein muuttuu samansuuntaisiksi, kuin sinulla.


      • herättää

        No kyllä ne halut kuule välittömästi herää kun vaan näkee vapaan oikean ikäisen naisen.
        Mutta niin kuin jo kirjoitin niin at miehellä ei ole sitä röyhkeää saalistus viettiä nimeksikään.

        Muuten olen päässyt joskus kuulemaan kuinka känninen yt mies ryhtyy kehumaan naisen muotoja ja kaikkia muita ominaisuuksia niin että sen huomaa sokeakin at mies että mikä on miehellä ainoastaan mielessä,jotenkin minua inhottaa tälläinen lipominen vaikka totta kai toivoisin että osaisin myös itse olla tälläinen lipevä kielinen auervaara.
        Törmäättekö naiset joka ravintola ilta tälläisiin yllämainittuihin miehiin ?
        Totuus kuitenkin on että naisen arvo näyttäisi ainakin omasta mielestään nousevan kun tälläiset pörrää ympärillä.Vai kuinka?
        Vai olisiko muka mieluisampaa jos hyvätapaiset ja reilut at miehet piirittäisi teitä.?

        Eipä tietenkään,arvasin .


    • Ihan vinkkinä, että keskimäärin ei ole hyvä taktiikka yhden tuopin jälkeen alkaa puhua tuhmia tuntemattomalle naiselle ravintolassa.

    • Ihan ok

      Todennäköisesti tulisin juttelemaan.


      Olet täysin oikeassa. Se on outoa ja absurdia vongata tuntemattomilta ohikulkijoilta. Ehkäpä ne vonkaajat saa, mutta mitä ne saa?

      Meneekö "sitä saa mitä tilaa" tässä kohilleen?

    • .......

      Mutta jos nainen jo siinä vihjailee, että haluaisi itse seksiä, onko se vonkaamista? Eihän siinä tarvitse miehen kuin päättää, haluaako vai ei...

      Mä arvostan sitä, että jos miehellä on sänkyhommat mielessä, hän sanoo sen suoraan - jos ei ole, jutellaan muista asioista, mikä on oikein kivaa.

      Itselleni laitoin jo nuorena säännön, että jos olen humalassa, en koskaan lähde kenenkään miehen matkaan. Jos mies haluaa tavata toistamiseen ja idea tuntuu selvin päin yhtä hyvältä, voidaan harrastaa seksiä, vaikka ei vielä perhettä oltaiskaan perustamassa. Tämä on toiminut hyvin.

      • Suomen kansa

        Iortto


      • ........
        Suomen kansa kirjoitti:

        Iortto

        Ihan sama.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe