Longboard harrastusta oon siis nyt alottamassa, ihan ekaks hankkimassa näin kaupunki kruisailuun ja kokeilemaan eka että tykkäänkö. On tullu luettuu monia sivuja ja kun nyt on tullu etittyä perustietoa ekaan lautaan, kysymyksiä
- kun kaupunki käytöstä on kyse niin, oisko hyvä jos laudassa on isot ja pehmeät rullat (n.65mm) koska kuulemma se takaa tasaisen menon ja on helppoa potkia?
- kuinka pitkä laudan oisi hyvä olla? Ite oon n. 148cm pitkä
- mistä sais ihan suht halvalla completen kun eka lauta on kyseessä ja 'markettilaudat' eivät selvätikkään kestä kauvaan?
helppiä, intoa ois alottaa muttei oo lautaa!
Longboard l eka lauta?
BaroviaBea
1
137
Vastaukset
- BaroviaBea
Ja vielä onko kellään kokemusta Real dealin laudoista? tosin ne on enemmän temppuihin tarkottettu, vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875