Miehekäs mies on karvainen. Kunnon rintakarvat, siis koko rintakehän täyttävät, ja käsissä, jaloissa. Selässäkin saa olla karvoja, aah. Karvojaan poistattava (depillaattori ym. karvanpoisto) ja varsinkin häpykarvojaan trimmaava mies on ihan totaalinen turn-off. Karvainen mies on kiihottava. Itse en tykkää parrakkaista miehistä, mutta sexy parransänki kyllä toimii. Ei saa olla mikään "karvankasvu-sairaus", vaan ihan normaali, ihana tuuhea karvoitus. Uuh.
Miehet, älkää ajelko karvojanne!
43
1276
Vastaukset
- 2+14
Opinions are like assholes - everybody's got one.
Vaikka mä henkilökohtaisesti pidän vähäkarvaisista miehistä eniten, niin en nyt lähtisi julistamaan että "miehekäs mies on sheivattu". Ei se karvan määrä kenenkään miehekkyyttä määritä. Mummolan seinällä roikkuvaa ryijyä muistuttava karvapeite selässä/ rinnassa/ jalkovälissä saa aikaan vaan polttavan tarpeen napata vahaliuskat esiin...
OK myönnän että jalkojaan sheivaava mies saa meikäläisenkin kulmakarvat vähän nousemaan, mutta mikäs siinä, jokainen tyylillään.- n 43 nnnnn
Rintakarvoja ei tarvitse ajaa, mutta kainalokarvat ehdottomasti! Ja pitää ajaa alapään karvat, jos toivoo saavansa suuseksiä
- jototow
Mieleen juolahtaa väkisin ajatus apinasta jos miehen koko rintakehä ja selkä on täynnä karvoja. En kuitenkaan halua seksiä eläimen kanssa... Karvattomat on enemmän makuuni, vaikka parta ja luonnollinen hiusharja on välillä todella jees. Aina ei tartte olla trimmatussa kunnossa.
- adhd1
Tuoko musta mieskin mieleen gorillan?
- lifemocker
enpä ole vielä kohdannut naista joka pitäisi karvaisista miehistä...
tuo yleistäminen ei oikein toimi...- hairymonkey
älä sinä yleistä! tiedän montakin ihmistä jotka tykkäävät karvaisista miehistä. Kaikki eivät tykkää pikku pojista kuten sinä.
- lifemocker
hairymonkey kirjoitti:
älä sinä yleistä! tiedän montakin ihmistä jotka tykkäävät karvaisista miehistä. Kaikki eivät tykkää pikku pojista kuten sinä.
homostelu on kuule MIESTEN laji ;)
- =D =D =D =D
lifemocker kirjoitti:
=DD Ihana lifemocker..
- no niin.selvis.
lifemocker kirjoitti:
lifemocker oletko siis homo?
- lifemocker
no niin.selvis. kirjoitti:
lifemocker oletko siis homo?
mistäs näin päättelet?
- no niin. selvis.
lifemocker kirjoitti:
mistäs näin päättelet?
sähän oot olevinas niin mies jne ja just sanoit että homostelu on miesten hommaa joten tästä voi päätellä että olet homo. Homot on jees.
- lifemocker
no niin. selvis. kirjoitti:
sähän oot olevinas niin mies jne ja just sanoit että homostelu on miesten hommaa joten tästä voi päätellä että olet homo. Homot on jees.
sä voit kuule olettaa ja ajatella ihan kenestä tahansa ihan mitä tahansa, ei ole mulla penniäkään kiinni sun oletuksissa :)
- no niin..selvis.
lifemocker kirjoitti:
sä voit kuule olettaa ja ajatella ihan kenestä tahansa ihan mitä tahansa, ei ole mulla penniäkään kiinni sun oletuksissa :)
ei sun tarvi sun juttujas puolustella. Homotkin ovat ihmisiä.
- lifemocker
no niin..selvis. kirjoitti:
ei sun tarvi sun juttujas puolustella. Homotkin ovat ihmisiä.
ei mun tarvitse puolustella yhtään mitään koskaan
- asfgaeth
Ajan kainalot hygienian vuoksi ja pidän kivekset sileinä ja häpykarvat siistinä, mutten poista niitä kokonaan. Parta minulla on. Todellinen aloittajan ihannemies!
- Hygieenisyys?
Millä tavalla kainalokarvat ovat epähygieniset? Jos ihminen peseytyy päivittäin, eivät mitkään karvat kyllä häiritse hygieenisyyttä.
- fhhucke
Hygieenisyys? kirjoitti:
Millä tavalla kainalokarvat ovat epähygieniset? Jos ihminen peseytyy päivittäin, eivät mitkään karvat kyllä häiritse hygieenisyyttä.
A kaikki eivät ole hygieenikkoja joilla on tarve peseytyä päivittäin. Jos ei päivän aikana hikoa on suihkussa käynti aivan turhaa.
B karvoissa hengaa bakteereita jotka saa hien haisemaan. Se on juoksulenkki ja karvamies käryää ihan hitosti. Sheivattu on pikkulapsi jonka hiki ei vaan haise. Tai ei läheskään niin pakjia.
- sisäsiisti apina
http://i260.photobucket.com/albums/ii16/chilifnpalmer/hairy_man_copy.jpg
Siistiksi sheivaaminen on eri asia kuin karvaton tai sheivaamaton apina. - 10-12
Vanhat naiset pitää karvoista, ennen vanhaan sukukypsyys mitattiin karvojen pituudella ja määrällä.
- apinaaa
mä olen 25v-nainen ja tykkään karvasista miehistä - tosin tiedän että olen poikkeus kun useempi kaveri ei tykkää..
- atm aina.
Muna karvat ajan kyllä usein ja partaa ajan lähes joka päivä. Rintakarvat ajan joskus 2 kk välein.
- M25.
Jokainen ulkonäöstään huolehtiva ihminen taatusti trimmaa karvansa, osittain.
Se mistä sinä tykkäät, ei tarkoita sitä että kaikki tykkää.
Tyhmähän se on joka muiden mielipiteiden mukaan elää. Tekee vaan niin kuin itse parhaaksi näkee. - TheOtus
Parran pidän siistinä, kainalot myös. Kainalokarvoille en ole löytänyt käyttöä ja kasvoiltani en vain halua näyttää epäsiistiltä rentulta. Häpykarvoihin en koska enkä vaadi sitä naiseltakaan, kyllä aikuinen saa näyttää aikuiselta.
- kaikki pois
Karvaset miehet ovat juuri ja juuri laskeutuneet puusta. Yök.
- mr.ryijy
oma naiseni ainakin tykkää rintakarvoistani ja kerran sanoin että sheivaanko,hän sanoi että rintakarvani tekevät minusta MIEHEN ja hän ei pikkupoijista välitä.Makunsa kullakin.:D
- en vaan jaksa
Minulla karvat kasvavat niin nopeaa tahtia joka paikassa, että en edes jaksa yrittääkään siistiä niitä. Joskus 16-18 vuotiaana mulla oli joka paikassa jo aika härski karvoitus paitsi selässä. Parta rupesi ihmekyllä kunnolla kasvamaan vasta 19-vuotiaana. Teininä kyllä harkitsin karvojen ajelua, kun muillakaan ikäisilläni ei tuntunut karvoja näkyvästi juurikaan olevan. Kainalokarvat kerran sheivasin ja kikkelin ympäriltä olen kerran vähän siistinyt, mutta siihenpä se sitten on jäänyt...
- Miehet miehinä!
Karvainen mies on paras,mutta karvaisuuden käyminen miehelle riippuen kropan muista muodoista ja siis vartalon kokonaisuudesta. Jos on rimpula lihakseton poika, ei silloin käy karvat-->parempi ajella. Mutta jos on raamikas ja äijämäinen mies niin karvoja saa olla niin rinnassa kuin selässäkin. Riippuu niin täysin miehestä. Itse en tykkää jos miehellä on hyvin tummat ja kikkarat karvat, yöks. Omalla miehelläni on vaaleahkot ja aika suorat..ihana turkki =D
- Karva Kake
Entäpä miehen piukka karvaperse? Kiihottaako se naisia? Perse on aika vaikea sheivata yksin, ja sänki pyllysä ei varmaan tunnu mukavalta.
Mukava kuulla, että karvaisistakin miehistä pidetään. Vielä kun olisi joku nainen, joka pitäisi kunnon parrasta.
- kaunis karvainen
Kyllä niistä karvaisista miehistä pidetään ja varsinkin kesä aikaan kun liikkuu t-paitasillaan. Tansseissa kun käy niin varsinkin vanhemmat naiset ovat heti lääpällään. Joskus niistä ei tahdo päästä edes eroon jos ovat hiukan nauttineet.
Ei oo mielessäkään karvojenajelu. Jos jotakuta naista häiritsee mun selkäkarvat, niin saa tulla ajelemaan....p.s. oma viikate mukaan.
- Makuasioita
Täh? Kyllä toiset tykkäät karvattomista miehistä....
- karvamaha.
Rinta ja selkäkarvoja en aja mut muut karvat ajan säännöllisesti.
- ummmh
No nenäkarvat _pitää_ fiksata. Ne tursuavat on järkyt.
- george50vapaa
Alapää siistiksi, ja rintakarvat föönataan...
- NAISET SHEIVAA IHOKARVAT
JA NAISMAISESTI KÄYTTÄYTYVIÄ MIEHIÄ KUTSUTAAN TRANSUIKSI!
- 57khh
Mitä järkeä tuollaista on kuuluttaa. Yhden miehen kanssa sinä vain seurustelet kerrallaan. Kerro tuo naurettava aloitus hänelle.
Homot miehet ovat sellaisia jotka tykkäävät toisista miehistä. Ei se karvojen ajeleminen seksuaalisuuteen vaikuta pikku ipanat. - metr0
Ite vihaan karvoja yli kaiken. Etenkin partaa ja rintakarvoja! Vihaan sitä tunnetta kesäisin kun shortsit jalassa tuuli ottaa säärikarvoihin, koko ajan tuntuu et joku ötökkä mönkii jaloissa. Kainaloille riittää syyksi se että paljaat kainalot eivät haise läheskään niin paljoa. Ja ai niin ei kiinnosta hittookaan sun mielipiteet.
- Ymmärrän kyllä ap, mutta
Olen samaa mieltä kuin ap. En minäkään kiinnostu miehistä jotka ajavat ihokarvojaan. Koska minusta se on liian naisellista, eikä sovi miehelle.
Väkisinkin tulee mieleen ajatus: ovatko he vähän "kaapissa".
Mutta on miehiä jotka ajavat karvojaan, ja on niitä jotka eivät aja.
Ilmeisesti kuitenkin molemmille on omat ihailijansa.
Mutta se mitä muut miehet ulkonäölleen tekee, ei ole mitään merkitystä, riittää kun se tietty kaveri vaan miellyttää. Eihän nyt kaikkien maailman miesten tarvitsekaan minua miellyttää, ja vastaavasti minun ei tarvitse miellyttää kaikkia maailman miehiä.
Yhteenvetona: ap, kierrä kaukaa ne tyypit jotka ei miellytä, mutta ei kannata kuitenkaan tuomita niitä jotka ei miellytä.- iscis
Karvainen mies on ihana
- Olen samaa mieltä
Karvainen mies on hot!
Karvaton mies on not! - Anonyymi
Ne karvat tuntuu ärsyttäviltä paitsi ehkä jotain 14 vuotiailla (olen testannut 14 vuotiaana karvojen kovuuden)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346