Plantagen

töissä ollut

En suosittele kenellekkään siihen paikkaan työllistymistä. Palkkaavat jatkuvasti uusia ihmisiä, jotka sanotaan irti koeajan puitteissa. Työharjoittelijoita kohdellaan erittäin alaarvoisesti,vaikka eivät edes saa palkkaa. Työtä hakiessa luvataan vakituista paikkaa, jotta saadaa ihmisestä mahdollisimman hyvin tehot irti sesongin ajaksi.
Ja ohjeistus asiakaspalveluun vanhemmalta työntekijältä oli että välttäkää katsekontaktia asiakkaiden kanssa. Totuus yrityksestä on muuta kuin annetaan ymmärtää.

13

6295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HHarmi

      En ole itse ollut tuolla töissä, mutta kuullut vastaavaa. Harmi.

      • låpdåfl

        Työstä en tiedä, mutta k*setukselta ainakin tuntuu tuotteiden myynti. Esim. mainostetaan kaunista tulppaanikimppua lehdessä, itse tuote on nuppuinen, ei väriäkään näy.
        Itselle on sattunut jokusen kerran hukkareissu, varta vasten en sinne enää mene. Laatua kehiin, sillä asiakkaat pidetään.


      • Kukkis80
        låpdåfl kirjoitti:

        Työstä en tiedä, mutta k*setukselta ainakin tuntuu tuotteiden myynti. Esim. mainostetaan kaunista tulppaanikimppua lehdessä, itse tuote on nuppuinen, ei väriäkään näy.
        Itselle on sattunut jokusen kerran hukkareissu, varta vasten en sinne enää mene. Laatua kehiin, sillä asiakkaat pidetään.

        Luonnollisesti tulppaani myydään asiakkaalle nuppuisena, että se kestää kotona mahdollisimman pitkään hyvänä.
        Aukeaa päivässä, kun pääsee huoneen lämpöön.
        Mainoksessa taas nuppuinen tulppaani ei ole kovin myyvä.
        Asiakkaan parasta tässäkin ajatellaan....


    • keijokalevi1

      Itsellä on päinvastaisia kokemuksia, eikä lainkaan valittamista!

    • ??????

      Siinähän se varmaan on, että kun halvalla myydään niin ei saada palvelua. Jostainhan se on aina pois.
      Mutta silmiinkatsomiskieltoa en ymmärrä? Mihin se perustuu?

    • Ei enää ikinä

      Itse olen ollut useamman kerran Plantagenissa sesonki töissä ja voin täysin kompata ensimmäistä kirjoittajaa. Mua huijattiin kun menin sinne töihin. Sinne haettiin vakituiseen työsuhteeseen, koeajan jälkeen kertoivat että taloussyistä eivät voikaan mua vakinaistaa vaan tarjosivat määräaikaista n. 6kk eteenpäin. Ylin johto ja esimiehet ovat todella perseestä!

      • Parin kesän kokemus

        Yt neuvottelut virmassa meneillään. Moni hyvä tyyppi lähtenyt ja nyt sitte pihalle loput osaajat. Pyöritettää sitte virmaa harjoittelijoil ja tukityöllistetyil. Taitaapi olla tämän kukkaputiikin lopun alku.


      • Kukkis80

        Olis ihan kiva tietää mistä Plantagenista nämä kokemukset ovat.
        Esimiehet ovat eri joka talossa. Ei voi yleistää.
        Ja tunteeko sesonkityöntekijä firman ylimmän johdon? Epäilen.


    • >.<

      Tota ... jos vaikka et saikuttelisi heti töihin tultuasi? Työsopimuslaki on niin tiukka, ettei työnantajalla ole kertakaikkiaan mitään muita vaihtoehtoja. Mikäli annat ymmärtää, että olet epävakaa niin on parempi heittää pihalle koeajan puitteissa kuin jatkaa työsopimusta ja odottaa seuraavaa saikuttelujaksoasi.

      Pellet kun eivät nykyään tajua, että työnantajalle tulee 3 x palkkakulut jokaisesat työpäivästä kun olet sairaana.. Tätä kannattaa miettiä ensikerralla kun et vain jaxxxa mennä duuniin.

    • eiturnusjussi

      KELA maksaa sairauskulut yrittäjälle.Mistä saat 3X kulut?Täyttä paskan jauhamista
      Joku turnusjussi,luulet olevasi isokin porvari,ainakin 3Xtanen..........

    • Velma

      Mulle jäi Plantagenin sesonkityö-rekryprosessista huono maku pari vuotta sitten. Rekryfirma haastatteli ensin ja niiden puolesta kaikki oli ok. Sitten Plantagen haluaa mut käymään ja sopimaan käytännön asioista. Paikan päällä selviää, että se olikin työhaastattelu ja ne halusi miettiä valintaa vielä. Lupasivat ilmoittaa seuraavalla, mutta rekryfirma ilmoitti sitten 3 kk päästä, etten tullut valituksi.

      Ei näin, Plantagen. Olisin oikeasti halunnut sinne töihin.

    • Lellu23

      Kertokaa ny nykynen tilanne vuos 2017 mimmost siel o tänään?

    • Anonyymi

      Millaista Plantagenissa 2022?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe