Missä oli ottelun päätuomari ?
Saiko nuori tyttö olla takarajatuomarina ??
Kirittäret-Viinijärvi
3
161
Vastaukset
- Pesäpallotuomari
Ottelun pelituomari seisoo yleensä siinä kulmalipun ja kotipesän välissä ;) sitten siihen saako nuori tyttö olla takarajalla? Saa, kunhan tuomarikortin taso riittää ja naisten superissa se on muistaakseni E tai F.
- Jämäkämmät tuomarit
Pari vuotta sitten Sotkamossa oli nuori tyttönen miesten superissa takarajatuomarina. Roope Korhonen veti pommin taakse, joka putosi n 30 cm sisäpuolelle. Tyttönen näytti lyönnin lailliseksi. Vimpelin Puputti nosti hirmuisen äläkän ja tyttöparka muutti lyönnin laittomaksi. Ottelun jälkeen Puputtikin tunnusti lyönnin pudonneen sisälle. Onneksi se ei ratkaissut otteluvoittoa, mutta jakson kuitenkin.
- SR tuomari
Periaatteessa suomisarjasta ylöspäin on sovittu tuomarin ala-ikärajaksi 13v. Varmaan tietyissä tilanteissa tästä voi poiketa, jos ko. tuomari katsotaan tehtävään kykeneväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149