posion meno

APUA!!!

Voitteko auttaa, viikon päästä muutto posiolle eikä mitään tietoa paikasta?? parhatta meno mestat? kylän kingit? opiskelija elämä? nopeita vastauksia kiitti!!!

9

1028

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zombie__

Tääl ei oikeesti mtn menopaikkoi ja kyl sää saat kylän kingit aika äkkii selville. Jaa-a. Opiskelijaelämä. En kyl tiiä,mut aikamoista helvettii se varmaan on D: Laita mun sähkäriin viestii,jos haluut keskustella enemmä ;) [email protected]

• 2 silakkaa

Liekö ollut paikallisia kingejä hotellissa, joita jotkut ulkopuoliset oli pätkinyt turpaan; aina edellisen tultua verissäpäin, oli possiolainen mennyt kokkeileen, ja ja sama peli, verissäpäin takasi. Onko huhussa perää?

• tietoaon1

Perää on , posiolaiset on lyhkäsiä pätkiä ja lyövät alhaalta , ei sitä kukaan normaalipituinen arvaa ...Siksi yllättää..

• kannattaamiettiä

Ja Posiolle muuttajia on niin vähän, että niistä harvoista voi päätellä kuka nyt muuttaa. Siis varovaisuutta peliin, mitä uskallat itsestäsi kertoa

• possio

Minä muutin Posiolta pois,kuoleva käpykyläpahanen. Liitetään kohta Kuusamon kaupunkiin.......No onhan siellä muikkumarkkinat.

• hampuusi,.

Ajattelitko ensin käydä syömässä kiinalaisessa ravintolassa stten elokuviin katsomaan 3d elokuva sitten ehkä pelaamaan biljardia sitten muutama kalja kattoterassilla ja sitten naisia iskemään yökerhoon?? Sori ei onnistu täällä!

• pösiö

Aatteli ajella keskuskatuu yamahan kelkalla...

• hampuusi,.

HEH, toi on se meidän juttu.

• posiolainen1

Oon asunut melkein kohta koko ikäni Posiolla eikä täällä oikein oo mestoi. No joka kesä on muikkumarkkinat. Tänä vuonna ne oli vissiin jo 29 kerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1415
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      936
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      885
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      62
      825
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      599
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe