Voitteko auttaa, viikon päästä muutto posiolle eikä mitään tietoa paikasta?? parhatta meno mestat? kylän kingit? opiskelija elämä? nopeita vastauksia kiitti!!!
posion meno
9
855
Vastaukset
- zombie__
Tääl ei oikeesti mtn menopaikkoi ja kyl sää saat kylän kingit aika äkkii selville. Jaa-a. Opiskelijaelämä. En kyl tiiä,mut aikamoista helvettii se varmaan on D: Laita mun sähkäriin viestii,jos haluut keskustella enemmä ;) [email protected]
- 2 silakkaa
Liekö ollut paikallisia kingejä hotellissa, joita jotkut ulkopuoliset oli pätkinyt turpaan; aina edellisen tultua verissäpäin, oli possiolainen mennyt kokkeileen, ja ja sama peli, verissäpäin takasi. Onko huhussa perää?
- tietoaon1
Perää on , posiolaiset on lyhkäsiä pätkiä ja lyövät alhaalta , ei sitä kukaan normaalipituinen arvaa ...Siksi yllättää..
- kannattaamiettiä
Ja Posiolle muuttajia on niin vähän, että niistä harvoista voi päätellä kuka nyt muuttaa. Siis varovaisuutta peliin, mitä uskallat itsestäsi kertoa
- possio
Minä muutin Posiolta pois,kuoleva käpykyläpahanen. Liitetään kohta Kuusamon kaupunkiin.......No onhan siellä muikkumarkkinat.
- hampuusi,.
Ajattelitko ensin käydä syömässä kiinalaisessa ravintolassa stten elokuviin katsomaan 3d elokuva sitten ehkä pelaamaan biljardia sitten muutama kalja kattoterassilla ja sitten naisia iskemään yökerhoon?? Sori ei onnistu täällä!
- pösiö
Aatteli ajella keskuskatuu yamahan kelkalla...
- hampuusi,.
HEH, toi on se meidän juttu.
- posiolainen1
Oon asunut melkein kohta koko ikäni Posiolla eikä täällä oikein oo mestoi. No joka kesä on muikkumarkkinat. Tänä vuonna ne oli vissiin jo 29 kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717