Mikä autovaha olisi kestoltaan parempi kuin korrekin kestovaha.? Tuo vahahan on voittanut monta testiäkin. Etsin nyt siis vähän kestävämpää vahaa tuo pysyy autoni pinnassa noin 3-5kk. Kertokaa vaihtoehtoja tuolle.
Kestävämpi kuin korrek kestovaha?
7
6510
Vastaukset
- testattu on
Autoglymin punasella eka ja kultainen päälle. Kestää!
- bumber care
Puhut pazkaa! Toihan ei kestä kuin joitan viikkoja.
- KESTÄVÄMPI.
Vaha kuin Korrek on Collinite 476 .
- joojooo..
Autoglymi kestää pari pesua.
- hinkkaus out
Eikö kannata miettiä jo jotain pinnoitetta silloin.
Ei mulla ainakaan ole koskaan vielä tullut vastaan autovahaa
joka olisi kestänyt hyvänä useita kuukausia.
Loppujenlopuksi niin mikä ylipäätään voisi edes kestää on
kiinni siitä millaiselle rasitukselle se tehty pinta joutuu!
Aattele että lasikin naarmuuntuu, se on hiukan kovempaa kuin
mikään litku jota koittaa hinkata johonkin.
Itse olen siirtynyt kevytpinnoiteaineisiin, levität sen sienellä
ja hyvä tulee, ei kiillotusta ollenkaan. Ennen sitä peset liuottimella
huolellisesti auton että olisi ns hyvä pinta pinnoittaa.
Eihän se pinta mikään priima ole pesulla mutta nyt
normi kiillon halutessaan ja kestävyyden niin varmaan
pärjää jo aika hyvin kun ei tartte auton loistaa autonäyttelyissä.- bumber care
Kaveri toi jostain messuilta sonaxin venevahaa ja kestää autossa helposti talven yli. En tosin tarvii autoa työmatkoilla, enkä pesetä koneessa, eli auto pääsee aika vähällä.
Aikoinaan käytin orjallisesti paljon kehuttuja autoglymejä (punainen ja kulta), mutta kyllästyin vahauksen lyhytkestoisuuteen hintaansa nähden. Museoautosta glymit katosi itsekseen 5 vuodessa, vaikkei sillä edes ajettu. Kylmä talli ja puuvillalakanat päällä.Ilmeisesti ne imeytyi lakanoihin ja loput haihtui ilmaan, muuta selitystä en asialle keksi...
- Simonizia pintaan.
No legendaarinen Simoniz keltainen on kestävä. Jossain autolehdessäkin sai vertailussa kestävyydestä täyden kympin. Erittäin työläs, mutta jos ajattelee että homman tarvitsee tehdä harvemmin. Kovavahathan on muutenkin niitä parhaita vahoja, muut litkut vain helpompia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197