Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yhdelle naiselle.

Mies, tumma mies.

Vuosia siitä on aikaa ja taidat nykyään dissata mua. Yks päivä nähtiin eikä kumpikaan meistä nostanu edes kättä. Tunteet on sitä, tätä ja tuota.

Joskus en tunne mitään, joskus rakastan, joskus vihaan, vaihtelee aivan oikeasti.
Uskomatonta miten joku muija voi kummitella mielessä.

Mulla on lähes täydellinen nainen, kestää päivänvalon ja tekee "juttuja" pyytämättä.
Minkä v.t.n takia mä riivaan päätäni näillä asioilla? Joo tiedän mä vastauksen, tunteille ei voi mitään.

Kaiken paskimmaksi asian tekee se etten tiedä haluanko sitä yhtä? Nykyistä mä kyllä haluun. Sää yks ex kerro joskus sun nämys.

14

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä niin

      Olit eka ja ikinä en eroon pääse vaikka yrittänyt olen

    • jaaa

      Miksiköhän et tätä entistä päivänvaloon päästänyt? Häpesit? Pidit hätävarana paremman puutteessa? Ei ihmekään, jos ei tee mieli enää edes muistaa koskaan tunteneensaakaan. Jos vuosien jälkeen on ajatukset vielä näin ristiriitaisia, et taida kovin tasapainoinen henkisesti olla. Sääli tätä uutta, julkista ja päivänvalon kestävää naista. Tämän perusteella et taida oikeasti välittää hänestäkään.

    • BeenThere11

      Selvitä toi homma, mitä jos se nainen oliski se oikea etkä koskaan saa tietää. Nähkää "frendimeiningil" jossain ja kato mitä tapahtuu kun kohtaatte, kyl siinä ne tunteet selkiää sit mihin on tarkotus. :) Ja oo mies, voit mennä tervehtii vaikka se toinen vammailisikin eikä "kättä nosta" just siks ei kun silläkin tunteita. Välinpitämätön tervehtii kaikkia.

    • vihreät silmät

      Mä puolestani en saa mielestäni yhtä exää, tummaa miestä... en sitten millään. Vaikka vuosia on kulunut ja elämä jatkunut. Eikä meidänkään tapauksessa kumpikaan edes tervehdi kun nähdään.
      Meidän tarina päättyi aikoinaan jotenkin niin hölmösti, se jäi niin kesken... ja mulle jäi tyhjä aukko sydämeen. Pahinta on, että minä olin se joka jätti. Vaikka se repi minut palasiksi. Silloin vaan asiat olivat niin, että ei ollut vaihtoehtoa.
      Joskus menee pitkiä aikoja, etten ajattele häntä. Kunnes sitten taas näen hänet tai jokin muistuttaa hänestä. Tai näen unta hänestä.
      Joskus ajattelen, että ei siitä mitään olisi tullut kuitenkaan ja yritän muistella ärsyttäviä puolia hänessä.
      Mutta joskus taas... niin, kyllä mä vaan rakastan häntä.
      Enkä just siksi pystykään tervehtimään häntä, kun se voisi saada aikaan liian ison myrskyn ja vanhat haavat vuotamaan valtoimenaan. :(

    • vaaleampi mies

      Samat demonit jyllää täällä minunkin päässä, voi hel''''ti , ja kaikenlisäks nainen sanoi erotessamme: varmaan kohtalo joskus meidät ajaa taas toistemme syliin...uskoako tuota sitten, vaikka näin ajattelen yhä itsekin, vai onko se usko vievä pohjan tältä nykyiseltä suhteeltani?

      Tosin se, että asiolla on tapana aina jotenkin järjestyä vaikka emme tekisi mitään asian eteen, helpottaa hyväksymään sen että aina ei käy niinkuin haaveillaan, ja kukaan ihminen ei ole korvaamaton.

    • vihreät silmät

      Sehän se minuakin tässä harmittaa, että on niin epäreilua puolisoani ja lasteni isää kohtaan, etten ole 100% hänen. Vaikka haluaisin olla. Kyllä mä häntä rakastan, hän on ihana ihminen ja parempaa miestä tuskin löytäisin, mutta silti on se pieni "jokin" mikä puuttuu...
      Tunteet ovat kyllä kumma juttu. En vaan saa tätä yhtä exää mielestäni, en sitten millään.
      Vaikka tiedän hänelläkin olevan jo perhe, enkä ikinä rikkoisi kenenkään perhettä, saati omaani.
      Joten ei meillä mitään mahdollisuuksia edes olisi.
      Kuitenkin, välillä tuntuu, että olisi kiva edes jutella hänen kanssaan, kysyä mitä kuuluu... muistaako hän vielä minut, ja tunteeko hän mitään.... tosin taisin särkeä hänen sydämensä silloin kauan sitten :(. Enkä uskaltaisi sorkkia vanhoja haavoja. pelkkä katsekontaktikin on jo liikaa...
      Joskus toivon, etten olisi häntä koskaan edes tavannut.
      Voi kunpa asiat ja tilanne olisivat olleet toisenlaiset silloin vuosia sitten. :(

      • arghhhh

        "vihreät silmä", lohduttavaa kuulla, että meitä haikailijoita on enemmänkin. Raivostuttavaa, hävettävää, noloa tälläinen. Olen järkevä ihminen muissa asioissa.


    • rakkaus

      Voiko ihmistä koskaan unohtaa, jos on rakastunut?

      • muisto vain...

        Jos pystyy unohtamaan ihmisen, jota on rakastanut, voi olla että unohtuu moni muukin mieleenjäävä muisto jota ei haluais unohtaa.


      • 1945

        Ei voi jos on ollut oikeasti rakastunut ja etenkin rakastanut vuosia.Pystyt ajoittan uskottelee niin itsellesi mutta jokin muuhunkin asiaan liittyvä vaikeus tai esim suru läheisten asioista palauttaa kaiken mieleen kun olet jo muutenkin surullinen.Kaipa silloin muistuu taas mieleen juuri sen ihmisen antama tunne siitä että elämässä on edelleen jotakin minkä vuoksi haluaa jaksaa vaikka se suhde silloon ei edes onnistunutkaan.Ja samalla iskee taas kamala ikävä sitä toista ihmistä kohtaan


    • täydellinenjuttu

      voi kyynel :D

      • tupakalle

        Tosi helppoa sanoa voi kyynel. Satun olemaan ketjun aloittaja. Riivaan vain itseä tällä asialla. Sk voi ottaa yhteyttä jos haluaa. Puhutaan asioisa ja katsotaan miten käy.

        Pystytäänkö puhumaan?


      • joku vain
        tupakalle kirjoitti:

        Tosi helppoa sanoa voi kyynel. Satun olemaan ketjun aloittaja. Riivaan vain itseä tällä asialla. Sk voi ottaa yhteyttä jos haluaa. Puhutaan asioisa ja katsotaan miten käy.

        Pystytäänkö puhumaan?

        Miks et itse ota yhteyttä?jos asiat vaivaa


    • ei paluuta

      Anna olla vaan. Mennyt on mennyttä ja kun haaveilee aina jostakin- elämä jää elämättä. Sulla on asiat hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe