teenkö väärin?...

salla

...kun lähdin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Kyseessä ei todellakaan ollut minkäänlainen toiveammatti, tahdoin vain pois. Aloin sit hakuajan päätyttyä seurustelemaan yhden tyypin kanssa ja nyt olen aivan kusessa, siis rakastunut. Nähdään noin kerran kuukaudessa ja se on aivan liian vähän. Paikkakunnalta jolta lähdin saisin samaa koulutusta mutta mutta...välimatkaa on päälle 400kilometriä ja matkakulut kasvaa kolmen vuoden aikana aivan valtaviksi. Ei ole rahaa!!! Kuitenkin tahtoisin kultaani nähdä useammin. Paljon usemmin. Rehellisesti sanottuna en todellakaan tahdo entisellä paikkakunnalla asua sillä siellä on liikaa huonoja muistoja mun menneisyydestä (kiusausta yms....). Lähdin pois aloittaakseni alusta mutta sitten löysin tämän ihmisen jota en todellakaan halua jättää!. Koulu täällä on täyttä helvettiä kun on niin ikävä ja juuri kun kerkeää suunnilleen tottua tähän ikävään niin kaikki alkaa alusta. Halaan valokuvia illat pitkät ja toivon että olisin muualla. En tätä suhdetta aloitaaessani uskonut sen kestävän kovin pitkään mutta kestipä sittenkin. Yhdessä ollaan oltu nyt 4kuukautta mikä ei sinänsä ole paljon mutta kuitenkin...Olen 18vuotta ja tiedän että elämä on vasta alussa mutta mutta...auttakaa!!!!

10

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna

sun ei kannata jättää sun poikaystävää jos teillä menee hyvin opiskelenhan mäkin 200km päässä jä mä en ole jättänyt mun poikaystävää enkä aio jättää kun meillä menee niin hyvin eli EI KANNATA JÄTTÄÄ

• Sooz82

Sun ei kannata jättää sun poikakaveria.Mulla ja mun poikakaverilla on noin 3000km välissä ja hyvin menee.

• Sooz82

Sun ei kannata jättää sun poikakaveria.Mulla ja mun poikakaverilla on noin 3000km välissä ja hyvin menee.

• salla
        Sooz82 kirjoitti:

tarkotinkin lähinnä et pitäiskö lähteä takasin kotiin opiskelemaan ku on niin ikävä?voih

• jenna
        salla kirjoitti:

tarkotinkin lähinnä et pitäiskö lähteä takasin kotiin opiskelemaan ku on niin ikävä?voih

ei sun tarvii välimatka tekee vaan hyvää teille kummallekin

• salla
        jenna kirjoitti:

ei sun tarvii välimatka tekee vaan hyvää teille kummallekin

kaikki menee pilalle ku oon täällä ja tää juttukin on ihan alussa ja mä tahdon olla sen luona enkä täälä mut kuitenkin olen!!!!!

• Salla
        salla kirjoitti:

kaikki menee pilalle ku oon täällä ja tää juttukin on ihan alussa ja mä tahdon olla sen luona enkä täälä mut kuitenkin olen!!!!!

no soita sille ja kerro se tilanne miten se on .ei teidän suhde siihen voi kaatua jos kerrot sen tilanteen vakavasti ni kyllä se sen tilanteen ymmärtää usko pois

• Sooz82

Neljä kuukautta on kuitenkin aika lyhyt aika,että ei varmaan kannata alkaa järjestelemään taas elämää uusiksi.Hiljaa hyvää tulee.

• jenna
        Sooz82 kirjoitti:

Neljä kuukautta on kuitenkin aika lyhyt aika,että ei varmaan kannata alkaa järjestelemään taas elämää uusiksi.Hiljaa hyvää tulee.

niinkuin sanoin kaikki asiat järjestyy vähitellen

• Aikuinen Nainen

Käyhän koulus loppuun vaan ja ikävöi,voin sanoa et kannattaa!

Itse olen jo nelikymppinen nainen,yksin asustelen omasta tahdostani.Rakkaani on viidensadan kilsan päässä ja kerran-kaksi kuussa nähdään ja on aina yhtä ihanaa näkeminen ja yhdessä olo.

Kyllä sä tyttökulta siihen arkeen kerkiät myöhemminkin ja jos suhde ei kestä välimatkaa,ei se olis sitten kestänyt muutenkaan.

Mullon kokemusta vuosikymmenten avioliitosta,joten voit luottaa sanaani et tiedän mitä puhun.

Eli parempi mitä kauempana toinen on.Kummallakin säilyy oma itsenäinen elämä,mut silti on rakasa kelle soittaa ketä ikävöidä ja ketä tapailla vapailla!

Voimia sinulle :)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe