Tytöille?

Emperi.

Hmmm... Olen 13 wee tyttö, ja harrastanut salibandyä 7 vuotta. Olen miettinyt, miksi melkein kaikki ikäiseni tytöt ovat lopettanaat palaamisen. Kyselen nyt koulussakin kavereiltani, jotka ala-asteella pelasivat, mikseivät he enään jatka. Jotkut sanovat, että ylä-asteelle mentäessä aika ei riitä semmoiseen harrastukseen. Se kyllä pitää paikkansa, etten varmasti kerkeä jokaisiin harkkoihin tai turnauksiin.
Mutta olen sentään jo niin kaun pelannut, etten halua lopettaakkaan. Menestystä on ollut myös. Minut on valittu jo 2 kertaa edustamaan meidän joukkuetta Helsinkiin SM- kisoihin. AIka hyvin 7- luokkalaiselta TYTÖLTÄ. Niissä peleissä olen tehnyt maaleja myös aika tiuhaan tahtiin, sanottaisiinko. Mutta, kaikki pojat kerskuvat minulle, kuinka ovat päässeet suuriinkiin turnauksiin, ja POJAT ovat pelanneet niin kauan, ja POJAT ovat olleet niin hyviä, jne. Missäs se sana TYTTÖ(T) on? EN kuule sitä melkein missään välissä... :I Pitäisikö minunkin sitten luopua toivosta. En minä sinne yksinkään halua mennä pelaamaan, tai sitten niiden POIKIEN joukkoon YKSIN...

3

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika joka tykkää myös sali...

Moi sinä 13 vuotias tyttö.
      Minusta sinun ei kannata lopettaa harrastusta sillä minä olen itse koittanut olla pelaamatta salibandya kolme vuotta mut nyt olen taas pelikentillä täydes vauhdis. ai niin jos lopetat niin arvaa mitä saatat menettää, sillä jos vielä pelaat noin 5 vuotta niin kohta voit päästä naisten mm-joukueeseen ja jos minä olisin sinä niin minä ainakin jatkaisin.

• Tervalainen

Älä vertaa itseäsi muihin. Pelaat jos nautit siitä, jos et tykkää pelata lopeta. Näin yksinkertaista se on!
        Et pelaa kenellekkään muulle kuin itsellesi!

• Me~~>

Niin älä tee samaa virhettä ku mä... jatka sitä pelaamist jos todella pidät siit... mä ite palasin 2w ja pääsin pelaa 3w vanhempiin muijii ja tällee nyt kaduttaa ku lopetin... mut katotaan 1w tauon jälkee tuleeks täst enää mitää.. sen jälkee ku lopetin en oo ees koskenu säbä palloo... olin ite maalivahti... nyt yritän suoraa päästä 4divareihin... vaik ei se kovin hyvä oo... oon ite 90' eli nyt 14w... mut heij jatka jos on fiilist ettet myöhemmin kadu... ja kannattaa olla harrastus ettet ala joumaa ja polttaa ja pysyt paremmas kondikses... mä ite teen niin mut mun on pakko lopettaa jos alotan taas säbän.. jos sul on jotain tuu kirjottaa mulle: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe