Kuukauden tehoprojekti!

timmimpi

En taida olla ainoa, joka pelästyi juhannuksena otettuja valokuvia? :D

Tarkoitukseni ei varsinaisesti laihduttaa, vaan pitää ruuat terveellisinä ja lisätä liikuntaa kuukauden ajaksi. Sellainen tehokuuri, josta toivottavasti jää paremmat tavat käyttöön vielä pidemmäksi aikaa.

Olen 156cm pitkä, ja aamuisin vaaka näyttää huikeat 62kg. Asun pääkaupunkiseudulla.

Olisiko muita innostuneita mukana? :) Voitaisiin kirjoitella viestiketjuun vinkkejä, päivän kuulumisia, repsahduksista, tsemppauksista, haastaa toisia jne. hyvässä hengessä.

12

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seiskapois

      Olen 160 cm ja noin 67 kg. Pois pitäisi saada se 7 kg. Olen valmis mukaan.

    • seiskapois

      Oletkos mukana timmimpi? Vai etsinkö toisen tsemppikaverin?

    • -10kg

      Mä voisin olla myös mukana! Pituutta löytyy 168cm ja painoa 78kg. Ensimmäinen välitavoitteeni olisi se 10kg saada pois.

    • seiskapois

      Jos timmimpi lomailee, niin jatketaan me? Mun ongelma on herkut:suklaa, keksit, mikä vaan makea ja yleensä ruoan päätteeksi. En saa lopetettua syömistä ja sitten hiukan myöhemmin tulee ähky olo tai sitten ei. Oikea täytelyyden tunne tulee jälkijunassa ja silloin olen jo syönyt herkut.
      Nyt olen pari päivää yrittänyt olla ilman ja tulos on huono eli 4 riviä suklaata ja 10 hedelmäkarkkia. Muu ruoka on melko kohdallaan.

      • hoikaksi

        Moi oon luultavasti nuorempi kuin te(15w) mutta itse pääsin suklaasta ja muusta sellaisesta eroon kun ostin tummempaa(n.60%) suklaata vaalean sijaan.Jos teki karkkia mieli lähdin koiran kanssa lenkille jonka jälkeen yleensä söin,karkinhimo katosi yleensä siinä samalla.Mut voisin itsekkin tulla mukaan jos sopii pudotettavaa ois kylläkin vaan n.3kg eli 50kg=>47-46kg pituutta löytyy vain 153,6.Oon pudottanu jo 4kg itse olisin tyytyväinen jos se 3kg lähtis elokuun loppuun mennessä.
        Yritän samalla hankkia lihasta vatsaan,selkään ja jonkun verran yläkroppaan,eli senkin takia paino tulee tippuun hitaasti.Mites te muut?Tiputatteko vain painoo vai kasvatettako samalla lihasta vai miten ootteko aatellut vielä?


    • -10kg

      Mä olen parinkympin paikkeilla ja heikkoutenani on sipsit, suklaa (ei niinkään karkit), keksit, leivonnaiset yms. Jos otan yhden, otan toisen, sitten kolmannen ja lopuksi pussi tai paketti onkin jo tyhjä. Ensisijaisesti olen ainakin itse pudottamassa painoa ruokavalion ja kevyen urheilun avulla, kunhan tästä kuumetaudista ensin selviän.

    • seiskapois

      Tänään oli poikkeuspäivä (siis lauantaina), kun oli ystävän vuosijuhlat ja herkuttelin miettimättä. Nyt ruotuun taas ja pyrkimyksenä olla ilman herkkuja 6 päivää viikossa. Maanantaina punnitus, siihen pyrin. Tosin nyt heinäkuussa puntaria ei ole, joten punnitsen itseni milloin missäkin (ei tarkkaan vertailtavia painoja), ja minä päivänä sattuu.
      Tsemppiä teille muille!

    • -10kg

      Nyt olen viimein saanut tämän projektin aloitettua, kun olen vihdoin tervehtynyt. Kilo lähtenyt (varmaankin nesteitä) ja huomenna olisi tarkoitus vetäistä joku mukava kävely/juoksulenkki :)

      • hoikaksi

        Joo täällä tullu vähän takapakkia vaaka näytti 50.8kg parisen päivää sitten,kun sitä ennen oli ollut 50kg oma moka.On tullu syötyä kaikenlaista herkkua;suklaata,keksiä jne.Nyt pitää ottaa tiukka linja karkkien ja muiden sellaisten kanssa.Liikuntakin on jäänyt vähälle kun alaselkä estää liikkumista=>vasen puoli luultavasti revähtänyt ja oikee puoli kiukuttelee välillä,eikä vieläkään tarkkaa tietoa mikä aiheuttaa kivun:(
        Ei pysty käymään lenkillä kunnolla kun ei pysty juokseen tai hölkkään kunnolla,reipasta kävelyä pystyy mutta senkin jälkeen tuntuu,sen seurauksena on tullu syötyäkin niin ja näin.Tosi turhauttavaa...Täytyy vaan ottaa rauhallisesti


      • hoikaksi
        hoikaksi kirjoitti:

        Joo täällä tullu vähän takapakkia vaaka näytti 50.8kg parisen päivää sitten,kun sitä ennen oli ollut 50kg oma moka.On tullu syötyä kaikenlaista herkkua;suklaata,keksiä jne.Nyt pitää ottaa tiukka linja karkkien ja muiden sellaisten kanssa.Liikuntakin on jäänyt vähälle kun alaselkä estää liikkumista=>vasen puoli luultavasti revähtänyt ja oikee puoli kiukuttelee välillä,eikä vieläkään tarkkaa tietoa mikä aiheuttaa kivun:(
        Ei pysty käymään lenkillä kunnolla kun ei pysty juokseen tai hölkkään kunnolla,reipasta kävelyä pystyy mutta senkin jälkeen tuntuu,sen seurauksena on tullu syötyäkin niin ja näin.Tosi turhauttavaa...Täytyy vaan ottaa rauhallisesti

        Äskön vaaka taas näytti 49,7kg outoo mutta ihan hyvä.Täytyy vaan toivoo et ei lähe lihaksista,pitänee syödä kunnolla ja tehä lihaskuntoo kun en viitti rikkoo itteeni mikä luultavasti tapahtuu jos lähen lenkille.. :/
        No eilen isoveli lähti armeijaan ja nyt ei oo talossa miestä seuraavan kerran näkee parin viikon päästä.Mutta mites teillä muilla menee kirjotelkaa kuulumisianne vai vieläkö ootte mukana?


    • tehokuuri

      Ite oon kanssa 155cm ja lomalla paino pääs nousemaan siihen 59:n. Aloitin eilen myös samanlaisen tsempin. Ruokavalio ja liikunta on muuten minulla kohdallaan, mutta herkut ovat liian paha kiusaus. Kun jotain päätän että otan "vain yhden palan", ahmin itseni niin täyteen että on paha olla. Yritän pysya nyt erossa kaikesta makeasta siis. Tavoitteena olisi päästä 53 kiloon. Mites muilla sujuu, onko tehokuuri pysynyt yllä? ;)

      • hoikaksi

        Itse olen vielä mukana mutta muista en tiedä ja kyllä sitä tulee liikuttua huomattavasti enemmän kun meitä on kotona enää kolme koira.On tullu leikattua nurmikkoa kantanu jotain pölkkyjä,käyny pyörällä kaupassa ja vieny koiraa lenkille.Syötyäkin on tullu paremmin joten hyvin menee.Aloittaja taitaa olla jo luovuttanu ja näköjään muitakin..
        No vasemman alaselän revähdys on jo toipunut ja tarkotuksena ois palata ens viikolla treeneihin oikee puoli on alkanu vuorostaan kiukutteleen joku/jotkut lihakset on jumissa ja niitä yritän venytellä ja vahvistaa vatsa-ja selkälihaksia muutenkin.Kirjoitelkaa nyt muutkin kuulumisianne ja muuta.Ja tehokuuri tervetuloa vaan mukaan:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe