Naisen logiikasta??

Pekka79

Olen 25v mies ja kokemusta kyllä on, mut haluaisin silti varmistella asioita teiltä arvoisat naiset elikkä olen todella kiinnostunut eräästä ikäisestäni naisesta ja ollaan tunnettu parisen vuotta ja yhteyttä pidämme melko usein ja olen tunteistani puhunut hänelle monta kertaa suoraan ja olemme yhdessäkin oltu pariin kertaan. tosin suhteen poikaset ovat jääneet aina vain muutamaan viikkoon, koska hän ei muka ole valmis seurustelemaan vaikka olen kaikinpuolin hieno, fiksu jne. ihminen. Pidän yhteyttä häneen enemmän kuin hän minuun mut usein viikonloppuisin hän kyselee viestillä et esim. mis meet? jne...! naisella on aiempi suhde loppunut ennenkuin me tapasimme ja hän seurusteli 8-9v. Jos nainen sanoo että ei ole valmis suhteeseen, niin voiko tällainen pitää paikkaansa jos hän muka tykkää?? Luulen kyl et nainen tykkää ku se kehuu ja kyselee aina silloin tällöin kaikenlaista. Miksi nainen odottaa jos sillä olisi hyvä ja valmis mies vierellä VAPAANA ja täynnä RAKKAUTTA!!!!!! Voiko vanha suhteessa olla tapahtunut jotain minkä vuoksi ei pysty kovinkaan helposti aloittamaan uutta suhdetta??? Mitä tosiaan nainen tarkoittaa kun sanoo et ei ole valmis seurusteleen?

Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista :)

T: Pekka

5

1179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka79

Vielä tärkeä kysymys unohtui. Miten minun kannattaa edetä kys. henkilön kanssa? Tiedän, että painostaa ei saa ainakaa eli soitella/viestitellä liian usein jne....! Onko paras vain odottaa? Hän on muuten sanonut mulle täs jokin aika sitten että kyllähän me
      sovitaan toisillemme, mut.... täs sitä vielä ollaan sydän täynnä RAKKAUTTA sinkkuna...! Toivon parasta...

• peikko-79

Ensinnäkin kysymys kuuluu, että oletteko keskustelleet vakavasti asiasta, vai onko asioista kerrottu vain ohimennen mainiten?

Jos kyllä, ja toinen ei halua aloittaa seurustelua, niin viesti on harvinaisen selvä. Silloin sun täytyy etsiä sitä seurustelukumppania jostain muualta.

Jos ei niin sitten pitää vain ns. istua pöydän ääreen ja puhua asiat halki. Tuot selkeästi mielipiteesi ilmi ja ilmaiset tunteesi rehellisesti ja avoimesti, mutta muista antaa toiselle osapuolelle vapaus valita tai vaihtoehtoja tulevan suhteen - pakottaa ei voi.

Elämä on liian katoavaista mihinkään jahkailuun ja pelaamiseen. Asiat kannattaa keskustella selviksi - mieluiten tänään.

• Minun mielestäni....

Olette kuitenkin jo parin vuoden ajan pitäneet yllä jonkinlaista seurustelua. Minusta vaikuttaa siltä, että nainen käyttää sinua pelinappulana ja itsetuntonsa pönkittäjänä, mahdollisesti myös kostaakseen miehille "tappiotaan" edellisestä suhteestaan. Itse vaikutat olleesi avoin ja tuoneesi tunteesi hänelle julki, mutta hänen osuutensa vaikuttaa vähän sellaiselta "pidetään hätävarana-toiminnalta." Sinuna tekisin hänelle selväksi, että haluat joko siirtyä eteenpäin tai lopettaa kokonaan ja jatkaa elämää "muualla". Pitäkää selkeä miettimisaika, jolloin kumpikaan ei varmistele toisen tekemisiä. Tehkää yhteinen sopimus, että mitä miettimisaika tuokaan tullessaan, sen hyväksyvät molemmat. Sen jälkeen varmaan tietää kumpikin mitä oikeasti haluaa. Tsemppiä ja uskallusta... vaikka tulisi pettymyskin, suhtaudu siihen niin, että ne kuuluvat elämään, ne kasvattavat...näin se vaan on

• sussu

se voi olla mahdollista että sen naisen entisessä suhteessa se on pettynyt niin pahasti että pelkää saman tapahtuvan uudestaan....uskon että hän on kiinnostunut susta ym... mutta ehkä hän haluaa varmuuden kunnolla että voi luottaa suhun... ei kannata painostaa vaan odottaa hyvinkin voi olla että jonkun ajan päästä hän haluaakin jo vakiintua...mutta onnea kaikessa!!!

• missX

Voisin sanoa että mutkikkaat ovat naisen tiet tässäkin asiassa. Mutta pidän sitä kyllä erittäin mahdollisena että hän on susta kiinnostunut. Itselläni täsmälleen sama tilanne kun sillä sun naisella.. pitkä suhde takanapäin ja oon tosi rikki siitä vieläkin. Nyt oon löytäny uuden ihanan miehen kuka haluaa kanssani seurustella mutta itse en vain yksinkertaisesti ole valmis siihen, vaikka hänestä pidän hyvin paljon. Jos alottaa suhteen liian aikasin kun ei oo edellisestäkään päässy yli niin se ei tarkota muuta ku juoksua suoraan pedon kitaan.

Olen sanonut tälle miehelle et jos ei käy et edetää ihan hitaasti niin sitte on turha ees yrittää. Ja hyvin on mies kestäny. Sitä nyt ei vaan yksinkertasesti pysty alottaa uutta suhdetta heti toisen perään.. tämäkin kyllä erittäin tapauskohtaista, mutta mulla ainakin näin. Mutta mahdollisuus myös on että nainen ei välitä susta, siitä on vaan kiva kun joku välittää siitä. Varsinkin suhteen jälkeen on joskus kivaa kun huomaa että joku muu välittää, se kohentaa itseluottamusta kummasti. Että jos juttu ei etene yhtää mihinkää ni sitte on kyllä paras heittää hyvästit koko naiselle. Äläkä vaan anna sen pompotella sua, pidä oma tahto ja pysy lujana, niin saat tietää onko se tosissaa. Jos on ni onnea teille=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      12
      11286
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3813
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2979
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      104
      2321
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      68
      1964
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      192
      1718
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      298
      979
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      760
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      705
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      679
    Aihe