APUA LAIHDUTUKSEEN!!

jannaa98

Hei olen 14 v tyttö espoosta ja olen hirveän lihava!! Olen 165cm, mutta painan 83kg !!! Kaverit haukkuu mua läskiks, mut äiti sanoo et oon ihan normipainoinen :// ! En kyl oo nään peilist millanen paksukainen oon ja mua hävettää.. En tiiä mitä tekis syön joka päivä vaan sen perus ruuan. Aamupala on yleensä pelkkä pieni limupullo, kouluruuast en pidä joten meen ain mäkkii välkäl. sit välipalöan ostan kaupast ku äiti on töissä ja isi on myös töissä. kotona taas tilataa yleensä noutoruokaa niinku pitsaa tai kebabii päivän parast, sit syyää iltaruoka ja iltapala. Eli en kyl ihmeen sokeipitoista ruokaa vedä. Karkitki korvaan yleensä sipsil ja limul ni en tajuu tätä mun painoa.. Mä liikun ihan hyvin joka viikko koulun liikkastunnil jos ei oo jalka kipee, mut oisko teil mitää laihdutusvinkkei :) Nyt kesäl en oo liikkunukaa ku sortsien käyttö hävettää näide jalkojen takii :(

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAISKUUSVERESSÄ?

      No ensinnäkin sun ruoka valios on aika hirvee,jos haluut laihtua niin ruuan pitää kyllä muuttua.Eli ei limsaa aamupalaksi,ruuan voit ihan hyvin syödä koulussa ellet oo joku lellitty kakru joka on syönyt koko ikänsä roskaruokaa.Jos haluat laihtua niin 1xkk voit käydä mäkkärissä tai ABC:lla,ei yhtään useemmin.Sanot vanhemmilles että et halua syödä enää roskaruokaa.Jos ei usko niin otat mitä kaapista löytyy tai teet itse itsellesi ruokaa.
      HUOM!!! Ei mitään nuudeleita tai vastaavaa.Ja otat salaattia myös
      Sitten alat käymään lenkillä päivittäin ja lihaskuntoo väh.4xvk.Luulis et jo pelkällä ruokavalion muutoksella laihdut sen10kg ja loput10kg hoituu liikunnan ja ruuan avulla.Epäilen että tämä on niin sanottu trolli mutta ei sitä ikinä tiedä

    • tavoitteeksi 2kg/kuu

      Valkoinen leipä pois, tilalle ruis. Limsan tilalle rasvatonta maitoa tai piimää, tai viilipurkki. Koulussa syötävä vaikka vähän sitä mitä tarjotaan, mutta valikoiden, eli salaattia runsaasti ja juomaksi vettä. Kalaa ja lihaa.aina jokin määrä, makaroonia ja pastaa vain vähän, ja vain niukasti kastiketta. Sipsit on karmeeta ruoakaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe