APUA LAIHDUTUKSEEN!!

jannaa98

Hei olen 14 v tyttö espoosta ja olen hirveän lihava!! Olen 165cm, mutta painan 83kg !!! Kaverit haukkuu mua läskiks, mut äiti sanoo et oon ihan normipainoinen :// ! En kyl oo nään peilist millanen paksukainen oon ja mua hävettää.. En tiiä mitä tekis syön joka päivä vaan sen perus ruuan. Aamupala on yleensä pelkkä pieni limupullo, kouluruuast en pidä joten meen ain mäkkii välkäl. sit välipalöan ostan kaupast ku äiti on töissä ja isi on myös töissä. kotona taas tilataa yleensä noutoruokaa niinku pitsaa tai kebabii päivän parast, sit syyää iltaruoka ja iltapala. Eli en kyl ihmeen sokeipitoista ruokaa vedä. Karkitki korvaan yleensä sipsil ja limul ni en tajuu tätä mun painoa.. Mä liikun ihan hyvin joka viikko koulun liikkastunnil jos ei oo jalka kipee, mut oisko teil mitää laihdutusvinkkei :) Nyt kesäl en oo liikkunukaa ku sortsien käyttö hävettää näide jalkojen takii :(

2

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAISKUUSVERESSÄ?

No ensinnäkin sun ruoka valios on aika hirvee,jos haluut laihtua niin ruuan pitää kyllä muuttua.Eli ei limsaa aamupalaksi,ruuan voit ihan hyvin syödä koulussa ellet oo joku lellitty kakru joka on syönyt koko ikänsä roskaruokaa.Jos haluat laihtua niin 1xkk voit käydä mäkkärissä tai ABC:lla,ei yhtään useemmin.Sanot vanhemmilles että et halua syödä enää roskaruokaa.Jos ei usko niin otat mitä kaapista löytyy tai teet itse itsellesi ruokaa.
      HUOM!!! Ei mitään nuudeleita tai vastaavaa.Ja otat salaattia myös
      Sitten alat käymään lenkillä päivittäin ja lihaskuntoo väh.4xvk.Luulis et jo pelkällä ruokavalion muutoksella laihdut sen10kg ja loput10kg hoituu liikunnan ja ruuan avulla.Epäilen että tämä on niin sanottu trolli mutta ei sitä ikinä tiedä

• tavoitteeksi 2kg/kuu

Valkoinen leipä pois, tilalle ruis. Limsan tilalle rasvatonta maitoa tai piimää, tai viilipurkki. Koulussa syötävä vaikka vähän sitä mitä tarjotaan, mutta valikoiden, eli salaattia runsaasti ja juomaksi vettä. Kalaa ja lihaa.aina jokin määrä, makaroonia ja pastaa vain vähän, ja vain niukasti kastiketta. Sipsit on karmeeta ruoakaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      189
      7836
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      95
      4095
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      68
      2672
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      75
      1702
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      394
      1629
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1508
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1486
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1141
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1070
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1068
    Aihe