Hei olen 14 v tyttö espoosta ja olen hirveän lihava!! Olen 165cm, mutta painan 83kg !!! Kaverit haukkuu mua läskiks, mut äiti sanoo et oon ihan normipainoinen :// ! En kyl oo nään peilist millanen paksukainen oon ja mua hävettää.. En tiiä mitä tekis syön joka päivä vaan sen perus ruuan. Aamupala on yleensä pelkkä pieni limupullo, kouluruuast en pidä joten meen ain mäkkii välkäl. sit välipalöan ostan kaupast ku äiti on töissä ja isi on myös töissä. kotona taas tilataa yleensä noutoruokaa niinku pitsaa tai kebabii päivän parast, sit syyää iltaruoka ja iltapala. Eli en kyl ihmeen sokeipitoista ruokaa vedä. Karkitki korvaan yleensä sipsil ja limul ni en tajuu tätä mun painoa.. Mä liikun ihan hyvin joka viikko koulun liikkastunnil jos ei oo jalka kipee, mut oisko teil mitää laihdutusvinkkei :) Nyt kesäl en oo liikkunukaa ku sortsien käyttö hävettää näide jalkojen takii :(
APUA LAIHDUTUKSEEN!!
2
79
Vastaukset
- LAISKUUSVERESSÄ?
No ensinnäkin sun ruoka valios on aika hirvee,jos haluut laihtua niin ruuan pitää kyllä muuttua.Eli ei limsaa aamupalaksi,ruuan voit ihan hyvin syödä koulussa ellet oo joku lellitty kakru joka on syönyt koko ikänsä roskaruokaa.Jos haluat laihtua niin 1xkk voit käydä mäkkärissä tai ABC:lla,ei yhtään useemmin.Sanot vanhemmilles että et halua syödä enää roskaruokaa.Jos ei usko niin otat mitä kaapista löytyy tai teet itse itsellesi ruokaa.
HUOM!!! Ei mitään nuudeleita tai vastaavaa.Ja otat salaattia myös
Sitten alat käymään lenkillä päivittäin ja lihaskuntoo väh.4xvk.Luulis et jo pelkällä ruokavalion muutoksella laihdut sen10kg ja loput10kg hoituu liikunnan ja ruuan avulla.Epäilen että tämä on niin sanottu trolli mutta ei sitä ikinä tiedä - tavoitteeksi 2kg/kuu
Valkoinen leipä pois, tilalle ruis. Limsan tilalle rasvatonta maitoa tai piimää, tai viilipurkki. Koulussa syötävä vaikka vähän sitä mitä tarjotaan, mutta valikoiden, eli salaattia runsaasti ja juomaksi vettä. Kalaa ja lihaa.aina jokin määrä, makaroonia ja pastaa vain vähän, ja vain niukasti kastiketta. Sipsit on karmeeta ruoakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860