Sori laitoin tän tänne enkä blogeihin..
Ajattelin alkaa siis kirjotteleen blogia, joka käsittelee au pair vuottani jenkeissä. Sanokaa mielipiteenne jokaisesta vaihtoehdosta ja muitakin nimiä saa toki ehdottaa. Nimiehdotukset ovat siis:
1.(THE) THING CALLED DREAM.
Mun mielestä tää ois ihan ok, niin, vain ok. Onko tää parempi ton artikkelin kans vai ilman? Mua häirittee ku The thing on se elokuva, mutta kyllä sen pitää varmaan olla tossa :DDDDDdd
2.LET'S MAKE MY DREAMS COME TRUE.
Tääki ois ihan kiva, mutta ehkä liian kliseinen.
3.THE YEAR.
Lyhyt ja ytimekäs, kertoo kaiken tarvittavan.
4.LITLLE GIRL IN THE USA.
Ihan jeees.
5.ALONE IN THE USA.
Realistinen, mutta ehkä liian negatiivinen tai semmonen surullinen.
6.Big GIRL ALREADY.
Herätys äiskälle :D Oon jo iso tyttö jeejee tylsä nimi.
7.NOT A GIRL, NOT A WOMEN.
Itsesääli-marttyyri, ehkä vähän nolo. Kuvaa tosin mun tilannetta, mutta ei siltikään mun tyylinen.
Mikä on teidän suosikkinne? Mun ehkä 1,2 ja 3. Tai en tiiä, näissä kaikissa on jotakin tosi hyvää ja sillee henkilökohtasta, mutta kuitenkin myös jotain huonoa. AUTTAKAA! :)
Äänestetään nimi mun blogille!!
DingDong
1
199
Vastaukset
- huippis678
Miten olisi, LittleGirlBigDream ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341889Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801472
- 781461
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711041- 631031
- 221007