help !

blaabloo

Oon ekaa kertaa kesätöissä ja mul on siis 6h työpäivät. Meen 7.00 töihin & pääsen 13.00. Mut piän 30min ruokatunnin ja esimies on sanonu et sen pitäis pidentää päivää kello 13.30:een. Olin 2vko yhes toises paikas ja pääsin sielt kuiteki ain joskus 13.10 tai 15 yli, mut nyt uues paikas tää ohjaaja kysy "oks sul 6h työpäivä?" "Joo" ja päästää mut tasan kello yks. Ei se mua haittaa mut pitäiskö mun perjaattees sanoo sille et mun pitäis päästä vast puol kaks ruokatunnin takii, jos se ei oo tajunnu. En kyl haluis roikkuu siel turhaa 30min :D

2

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grgrrgr

      Ruokatunti ja muut tauot sisältyy kyl työaikaan, eli jos on kuuden tunnin päivä ja alkaa klo 7 niin sillon pääset tasan klo 13. Jos työnantaja yrittää jotain muuta väittää niin apua... :O

      • olliesa

        Ruokatunti ei sisälly työaikaan, jos silloin saa vapaasti poistua työpaikalta. Harvoilla aloilla saa ruokailla ripeästi työn lomassa kuten esim. sairaaloissa ja hoitolaitoksissa.

        Kannattaisi kysellä asiaa tuntevilta esim. http://www.kesaduunari.fi/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe