Oon ekaa kertaa kesätöissä ja mul on siis 6h työpäivät. Meen 7.00 töihin & pääsen 13.00. Mut piän 30min ruokatunnin ja esimies on sanonu et sen pitäis pidentää päivää kello 13.30:een. Olin 2vko yhes toises paikas ja pääsin sielt kuiteki ain joskus 13.10 tai 15 yli, mut nyt uues paikas tää ohjaaja kysy "oks sul 6h työpäivä?" "Joo" ja päästää mut tasan kello yks. Ei se mua haittaa mut pitäiskö mun perjaattees sanoo sille et mun pitäis päästä vast puol kaks ruokatunnin takii, jos se ei oo tajunnu. En kyl haluis roikkuu siel turhaa 30min :D
help !
blaabloo
2
130
Vastaukset
- grgrrgr
Ruokatunti ja muut tauot sisältyy kyl työaikaan, eli jos on kuuden tunnin päivä ja alkaa klo 7 niin sillon pääset tasan klo 13. Jos työnantaja yrittää jotain muuta väittää niin apua... :O
- olliesa
Ruokatunti ei sisälly työaikaan, jos silloin saa vapaasti poistua työpaikalta. Harvoilla aloilla saa ruokailla ripeästi työn lomassa kuten esim. sairaaloissa ja hoitolaitoksissa.
Kannattaisi kysellä asiaa tuntevilta esim. http://www.kesaduunari.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391