Itselläni on hyvin kuivat, kärsineet ja lättänät hiukset.. Olen käyttänyt erillaisia hoitoaineita, shampoita ja öljyjä jotta saisin hiuksistani paksummat ja terveemmän oloiset, mutta en ole löytänyt vielä tepsiviä tuotteita. Olisko kellään hyviä shampoo, hoitoaine, öljy tuote vinkkejä?
Hiusten hoito tuote vinkkejä!
8
277
Vastaukset
- shampoo bars
Palashamppoo tuottaa monille paksumman tuntuiset ja vähemmän lättänät hiukset kuin nuo perinteisest nestemäiset shampoot. Netitse Chagrin Valley -nettikaupasta tilattavat shampoopalat ovat ainakin tietääkseni suosittuja. Itsekin olen käyttänyt niitä onnistuneesti. Sen jälkeen ei välttämättä tarvitse hoitoainetta, vaikka voi sitäkin käyttää jos tuntee tarvitsevansa.
Palashampoo on englanniksi shampoo bar, joten sillä hakusanalla voi hakea ulkomailta. Toki kotimaastakin löytyy palashampoota. Kuka tykkää mistäkin. Itselleni eivät tehneet yhtä hyvää tulosta, vaikka monet tuli kokeiltua. Jotkut taas tykkäävät. Sama juttu kuin melkein kaikessa, että samat asiat eivät toimi kaikilla samalla tavalla.
Semmoinen juttu vain, että palashampooseen siirtyminen on helpointa jos hiuksista on sitä ennen poistettu muotoiluaineiden ja silikonien jäämät syväpuhdistavalla shampoolla. Muuten voi tulla ikävä tahmainen siirtymävaihe. Muotoiluaineet ja silikonit eivät siis toimi tietääkseni kovin hyvin palashampoon käyttäjillä.
Miten paljon käsittelet hiuksiasi? Käsittelytkin voivat aiheuttaa kuivuuden ja sen kärsineisyyden. - ggllllluufv
1. Kannattaa käydä leikkauttamassa kuivat pois. ( jos et old jo käynyt)
2. Joka päivä tulisi käyttää suihkutavaa hoitoainetta latvoihin, tyveen ( oikeastaan kannattaa koko hiuksiin)
3. Vältä föönaamista, suoristusrautoja ja kihartimia ilman lämpösuojaa ja käytä niitä hiuksille sopivia lämpötiloja
4.Syö paljon vitamiineja.
5.Kokeile tresemme hiustuotteita
6. Käytä kaikenlaisia hoitoja ja hiuksia vahvistavia aineita.
Näillä mun hiukser pysyy hyvässä kunnossa :) - näinonäreet
Kuivuuteen auttaa vesi ja muuten surkeisiin hiuksiin peruukki.
- Nainen4
Okei, kiitos vinkeistä! Olen ajatellut kokeilla kampaamon shamp.hoitoaineita. Eroaako ne teholtaan kaupan normaaleista shamp.hoitoaineista?
- Lskglen
Nämä:
https://www.google.fi/search?q=tigi resurrection&client=safari&hl=fi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ugbMUeTRKtH0sgbVwYG4DQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=366
ja
Tämä:
https://www.google.fi/search?q=paul mitchell super skinny serum&client=safari&hl=fi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-gbMUe2jEMeHhQf7m4HIAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=416- Nainen4
Paljon nuo maksavat?
- kokeillut
Gliss shampoot toimii
- DinasBeuaty
Hei Nainein4!
Tämä on ainainen, mutta hyvä kysymys!
Monella on tämä sama ongelma ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä!
Voit toki ostaa todella kalliita hiustenhoito tuotteita kaupasta, mutta itse käytän kotikontestein toimivia tuotteita.
Tavallinen rypsiöljyn hieroinen kuiviin ja laitteisiin hiuksiin on hyvä vaihtoehto! Parhaiset öljyä käytät, kun jo ennen suihkuun menoa laitat öljyä hiuksiisi ja hiuspohjaan. Pidä yöljyä hiuksissasi 15-20 minuuttia ennen suihkuun menoa. Ja jos on ahdollisuus päästä saunaan, on yöjy silloin mahtavinta! Sillä kun on lämmintä ja yöljy on hiuksissasi, se pääsee imeytymään paremmin hiuksiisi ja tuloksia näkyy lähes heti!
Olen itse suosinut myöskin kaupasta saatavaa YLJYPOHJAISTA SHAMPOOTA jossa KERATIINIA. Keratiini auttaa hiuksiasi pysymään terveinä ja kauniina, sekä kiiltävinä.
Hoitoaineen on myöskin hyvä teho. Mutta älä laita hoitoainetta päätyvelle ollenkaa. Laita vain latvohin ja muihin hiuksiin niin että tyvessä ei ole hoitoainetta. Pidä tarpeeksi kauan hoitoainetta hiuksissasi, jotta se ehtii vaikuttaa kunnolla ennen huuhtelua.
Öljy sekä keratiini auttavat hiusten kasviin ja tuuheutumiseen!
ÄLÄ värjää hiuksiasi liian utein! Itse värjään hiukset n. 4-5 kuukauden välein, joka toki tuo tyvikasvua, mutta se ei lienee minua haittaa ollenkaan. Liika usein värjääminen tekee hiuksistasi hauraat ja karheat!
Muista myöskin, että hiusten harjaaminen kannattaa oikeastaan vain ja ainoastaan kosteilla hiuksilla! Eli suihkun jälkeen ja aamuisin, niin että kostutat hiuksiasi VEDELLÄ. Näin saat paremman lopputuloksen!
ps. Älä käytä usein lämpömenetelmiä! Eli suoristusrautaa jne!
Hyvää syksyä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849