Kirsi Valasti on säälittävä luuseri joka itkee että hieroja pilasi hänen kisansa. "Lihakseni ovat niin herkät, hieroja ei vaan tajunnut sitä". Vittu mitä paskaa selittelyä.
On asiakkaan vastuulla sanoa millä voimakkuudella haluaa hierottavan. Kirsin oma syy ja siinä se.
Kirsi Valasti
4
2182
Vastaukset
- joku
Joko kirjoittajalla on jotain henkilökohtaista Valastia vastaan tai muuten ampuu vähän yli, mutta on varsin lapsellista haukkua parhaansa yrittänyttä juoksijaa säälittäväksi luuseriksi. Paljonkos menisi itseltäsi vitonen, et taitaisi hameväen perässä pysyä?
Sinänsä olen "samaa mieltä", että hieman hölmöili hieronnan suhteen poiketen aiemmista tottumuksistaan. Totta kai pitäisi hakeutua tutulle hierojalle, joka tuntee urheilijansa lihakset tai jättää hieronta kokonaan välistä. Asian voisi kuitenkin kohteliaamminkin ilmaista kuin sinä, urheiluhieroja, olet tehnyt. Luulisi sinun asiakaspalveluammatin harjoittajana tämän tajuavan.- Mr Epo
miten hyvin Valasti pystyisi hoitamaan sinun työsi?
urheilu on urheilioden ammatti jos ei osaa hoitaa työtänsä pitää hakeutua toiselle alalle.
harvemmin postinkantaja leikkaussalissa työskentelee. - Ammatti
Mr Epo kirjoitti:
miten hyvin Valasti pystyisi hoitamaan sinun työsi?
urheilu on urheilioden ammatti jos ei osaa hoitaa työtänsä pitää hakeutua toiselle alalle.
harvemmin postinkantaja leikkaussalissa työskentelee.Se Mitä joksija saa esim.Kirsin tapauksessa ,ei ole edes työttömyyskorvauksen vertaa. Harrastuksesta on kyse,ei ammatista.Valitettavasti.Kiitos systeemin.
- Maarit K.
Ammatti kirjoitti:
Se Mitä joksija saa esim.Kirsin tapauksessa ,ei ole edes työttömyyskorvauksen vertaa. Harrastuksesta on kyse,ei ammatista.Valitettavasti.Kiitos systeemin.
Sitä samaa mä ihmettelin, kyllä mä itse urheilijana olisin sanonut, nyt hieroo liian kovaa. MUTTA toisaalta, ehkä hän ajatteli, hieroja tietää kisa on edessä, tarkoituksella kovemmin hieroi.
Olisi pitänyt Suomessa jo kokeilla, mitä silloin tapahtuu... eikä vasta arvokisoissa todeta, ettei toiminut oikein... sääli yritys juosta kovaa ei onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223