Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ns. "vanha suola" ja uusi suhde.

L0ula

Vuoden verran pidin hauskaa itseäni nuoremman "pojan" kanssa, tunteita oli molemmilla toisiamme kohtaan, mutta emme alkaneet seurustella minun toiveestani. Poika oli liian tärkeä minulle ja tiesin, että tulisin jossain vaiheessa parisuhdetta kuitenkin loukkaamaan häntä - Elin villiä vaihetta, alkoholi maistui ja menokenkä vipatti. En mennyt edes sänkyyn saakka hänen kanssaan, etteivät tunteet nousisi liian mahdottomiksi. Toisaalta kuitenkin rakastin ja ajattelin häntä koko ajan, joku saisi hänestä unelmien miehen.

Löysin jossain vaiheessa miehen, jonka kanssa olen seurustellut nyt puolivuotta (elämäni kukoistaa, olen jopa miettinyt perheen perustamista - MINÄ!!). Kaikki suhteet tähän poikaan katkesivat, koska loukkasin häntä ilmeisesti kuitenkin liikaa valitsemalla jonkun toisen. Hänen mennessään armeijaan emme edes nähneet pitkään aikaan missään, ja jos näimme, hän ei ollut tuntevinaan minua. Sydäntäni viilsi.

Nyt kuitenkin juhannuksena törmäsimme sattumalta ja hän jopa tuli samaan paikkaan kanssani, tunsin sydämessäni omituisen poltteen. Sen vanhan tutun ja omalla tavallaan pelottavan kuumottavan. Tämä poika on ollut mielessäni päivin ja öin juhannuksesta saakka. Tämän takia olenkin ollut sekaisin, koska mieheni tulee parin viikon työreissultaan kotiin ja ajatukseni ovat sekavia.. Olen miettinyt jopa eroamista, mutta kannattaako se hetken mielijohteesta? Kadunko sitä myöhemmin?

Nykyinen mieheni on suhteellisen varakas (pystyy elättämään itsensä ja tarpeen vaatiessa minut) ja meillä oli heti alusta saakka samanlaisia, yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Nyt tunnen kuitenkin jo pettäneeni häntä, jos en pystykään siihen kaikkeen suunniteltuun? Onko kaikki tullut liian äkkiä?

Mikä ihme tuossa pojassa vetoaa minuun? Miksi hän saa vatsassani aina perhoset leijailemaan. Hän ei ole edes mikään erikoisen hyvännäköinen, ei mies minun makuuni ulkonäöllisesti, toisin kuin nykyiseni. Mitä ihmettä??

2

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pää pyörällä osa 2

      Onko teillä minkä verran ikäeroa? Mä painin lähes samanlaisen ongelman kanssa. Ikinä en ole tajunnut, miksi vanhempi nainen nuoremman miehen kanssa kuljeksii. Nyt on ajateltava. Tuo poika, joka osoittaa kiinnostusta mua kohtaan, on kolmekymppinen, itse jo 46 v. Joku hänessä vetoaa muhun. Hän kyllä vastaa miesihannettani ulkonäöllisesti täysin, muutenkin mukava, ystävällinen, reilun tuntuinen. Voisin hyvinkin hänen kanssaan suhteen aloittaa, jos hän olisi kymmenen vuotta vanhempi.

      En mä ajattele sitä, että mulle naurettaisiin. Ajattelen häntä. Kaverit pilkkaisi, et tuollasen vanhan akan kanssa kuljeskelet tms. Ja toinen mikä kaivaa, että mulla on itseäni pari vuotta nuorempi miesystävä, aivan ihana mies. Kaikin puolin täydellinen minulle. Komea ja mukava, kohtelee mua hyvin ja häneen voin luottaa. Mutta silti, nuori mies on saanut pääni pyörälle.

      Olen ajatellut, että antaa asian olla. Juttelen nuoren miehen kanssa, mutta en anna minkäänlaista signaalia, että olisin kiinnostunut hänestä. Kyllä mä tiedän, että seksiä hän mun kanssa haluaisi. Ei vaan anna mulla sisu periksi siihen ryhtyä enkä halua loukata omaa ihanaa miestäni.

    • Ihastua voi

      uudelleen, mutta älä anna sen pilata nykyistä suhdettasi. Pitkänkin avioliiton aikana voi ihastua johonkin vaikka työtoveriinsa, mutta pitää ymmärtää jättää se myös ihastumisen asteelle. Ei sen takia kannata hyvää parisuhdetta heittää menemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe