Olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut vesipaastosta ja vihdoinkin löysin kalenteristani hyvän ajankohdan paastolle. Tarkoitukseni olisi olla seuraavat kymmenen päivää vesipaastolla. Jos jotain erikoista kuitenkin tulee niin sitten tietenkin lopetan paaston. Juon paaston aikana vettä vähintään kymmenen lasia päivässä. Kävin viikko sitten lääkärillä kaiken varalta juttelemassa aikeistani ja sain siihen luvan. Viikon ajan nyt olen syönyt vain hedelmiä, kasviksia, vihanneksia, itsepuristettuja mehuja ja muuta vastaavaa.
Olen lievästi ylipainoinen, perusterve nuori nainen. Pituutta mulla on 171cm ja painoa 73kg. Suurin syy miksi kokeilen vesipaastoa on mielenkiinto. Haluan itse todistaa sen paraaneeko iho, putoaako paino, tuleeko olosta kevyempi ja mielestä ilosempi vesipaaston ansiosta. Suolihuuhtelua en tee. Ensimmäinen päivä vedellä alkaa huomenna.
10 päivän vesipaasto
Vesipaasto
2
125
Vastaukset
- Kukaan ei kerro
Tulethan sitten kertomaan, mitä painollesi kuuluu parin kuukauden päästä?
- Vesipaasto
Voin toki kertoa jos palstalla käyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838