Olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut vesipaastosta ja vihdoinkin löysin kalenteristani hyvän ajankohdan paastolle. Tarkoitukseni olisi olla seuraavat kymmenen päivää vesipaastolla. Jos jotain erikoista kuitenkin tulee niin sitten tietenkin lopetan paaston. Juon paaston aikana vettä vähintään kymmenen lasia päivässä. Kävin viikko sitten lääkärillä kaiken varalta juttelemassa aikeistani ja sain siihen luvan. Viikon ajan nyt olen syönyt vain hedelmiä, kasviksia, vihanneksia, itsepuristettuja mehuja ja muuta vastaavaa.
Olen lievästi ylipainoinen, perusterve nuori nainen. Pituutta mulla on 171cm ja painoa 73kg. Suurin syy miksi kokeilen vesipaastoa on mielenkiinto. Haluan itse todistaa sen paraaneeko iho, putoaako paino, tuleeko olosta kevyempi ja mielestä ilosempi vesipaaston ansiosta. Suolihuuhtelua en tee. Ensimmäinen päivä vedellä alkaa huomenna.
10 päivän vesipaasto
Vesipaasto
2
115
Vastaukset
- Kukaan ei kerro
Tulethan sitten kertomaan, mitä painollesi kuuluu parin kuukauden päästä?
- Vesipaasto
Voin toki kertoa jos palstalla käyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4094600Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221805- 1391555
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751315Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151126Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔761123Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131059Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään661003- 38970
- 66962