Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eronnut tammikuussa

Miksi näin?

Ja edelleen on tunteita. Miehellä on jonkinlainen suhde jo nykyään, mutta viettää aikaansa minun luona aika paljon. Silloin ollaan lähekkäin, halaillaan ja pussaillaan ym. Molemmat meistä on ääneen todennut ettei yhteen palata. Mitä tämä sitten on? Kun ei osaa täysin päästää irtikään, ja mustasukkainenkin välillä hänestä olen..

13

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TunariToivoton

      Läheisriippuvaisuutta. Itse olen samanlainen. Roikun exässä, kun muka niin rakastan. Mutta oikeasti en kait rakasta. Huono itsetunto, epävarmuus, saa roikkumaan. Sitten tulee joku uusi, ja näin pääsen exästä yli. Mutta olen huomannut itsessäni tietyn kasvan. Suhde-ero-takertuminen-uusi suhde-sitten exä ei tunnu miltään, ja kaikki alkaa alusta taas.

    • lole1

      Tietääkä nyxä että viettää aikaa sun luonasi?

    • 6+9

      Aivan sama tilanne..ero tuli tammikuussa ja vielä kesäkuun puolessa välissä olimme lähekkäin. Olin yökylässä exäni luona hänen pyynnöstää ja omasta halustani. Emme vain osanneet päästää irti toisistamme.. Säännöllisesti tuon tammikuun eron jälkeen olemme harrastaneet seksiä ja sopineet pysyvämme ystävinä. Minulla on exääni kohtaan tunteita edelleenkin ja se on hänellä hyvin tiedossa. Enkä usko, että hänkään minua yökylään pyytelisi jos ihan vain seksiä olisi vailla. Noita irtopanoja hänellä on riittänyt.
      Kaikki kuitenkin muuttui viime viikolla; exäni kertoi seurustelevansa eikä enää voi sietää minua silmissään. En saa enää viestitellä enkä soitella ja jos erehdyn viestin laittamaan, ei vastausta. Aiemmin se on ollut ex joka yhteyttä on pidellyt ja aloitteentekijänä ollut.

      Mistä tällainen yhtäkkinen mielenmuutos johtuu? Minulle on ok, että hän on uudessa suhteessa, mutta sitä en käsitä,miksi meidän kahden välit katkeavat näin rumasti. Ymmärrän myös sen, että kaikki seksi meidän väliltämme on nyt loppu. mutta hänen vihamielistä käytöstään en ymmärrä, en sitten millään.. Mistä se voi johtua??

      • Siitä se johtuu

        Sillä on uusi mustasukkainen tyttöystävä. Ja se tietää, että helposti pettäisi sun kanssa.


    • uh ma

      Ihan kuin lapsi uhma- ja murrosiässä. Pitää vihata, jotta pääsee irti.

    • tätä tää vaan on

      6 9. Voi olla vain väliaikaista. Yrittää ehkä päästä susta irti.

      • 6+9

        Niin voi olla.. Tosi v:mäiseltä vaan tällainen yhtäkkinen mielenmuutos johtuu. Päätinkin, että nyt loppui myös minun hätävarana oleminen. Jos / kun tämäkään suhde ei onnistu, en halua olla se keneen otetaan yhteyttä ja sänkyhommia ehdotellaan. Mitta tuli nyt täyteen. En vaan ymmärrä yksipuolista kaveruutta, joko ollaan kavereita tai sitten ei olla. Ja nyt miehen päätöksestä ei olla.


    • popppp

      ex ei ole varmaan päässyt sinusta kunnolla yli ja nyt haluaa katkaista välinsä kokonaan ettei uusi suhde mene pilalle. "Rumalla" tavalla hän varmaan ajatteli että saa sinut paremmin pysymään poissa.

      • 6+9

        Tällaiseen tulkintaan itsekin päädyin. Harmi vaan, että neljän vuoden suhde, johon mahtui paljon myös hyvää ( jos ei miehen pettämisiä lasketa), mitätöitiin tällä tavalla. Kuten jo aiemmin mainitsin, minulle olisi riittänyt pelkkä ystävyys hänen kanssaan, mutta kun ei niin ei. En roiku enkä ruikuta, toivon hänelle kaikkea hyvää.
        Numeronsa ja muutkin yhteystietonsa olen poistanut, ettei vaan tule tarvetta pitää yhteyttä.

        Loukkaantunut olen, sitä en voi kiistää. Mutta ainakin tällä tavalla pääsen itsekin nopeammin yli erostamme, onneksi.


      • torvitotuuden1

        Kuulehan, ex ei ole enää aikoihin välittänyt alkuperäisestä kirjoittelijasta. Pano oli niinkauan kunnes törmäsi oikeaan seurustelukumppaniin.Jos olisi tunteista ollut kysymys, olisi kaiketi sitoutunut tähän naiseen.


      • 6+9
        torvitotuuden1 kirjoitti:

        Kuulehan, ex ei ole enää aikoihin välittänyt alkuperäisestä kirjoittelijasta. Pano oli niinkauan kunnes törmäsi oikeaan seurustelukumppaniin.Jos olisi tunteista ollut kysymys, olisi kaiketi sitoutunut tähän naiseen.

        Voi olla, että olin sitten pelkkä pano. Sekin on nyt loppu. Tämä "oikea seurustelukumppani" on ainakin kymmenes tuon tammikuun eron jälkeen. Joka kerta yhtä tosissaan sen oikean on löytänyt ja aina on kyseessä loppuelämän nainen. Toivon todella, että tällä kertaa näin on, minä en enää lähde samanlaiseen pelleilyyn mitä harrastin liian pitkään. Tunteilleen ei mitään voi ja rakastin tätä miestä ihan viime viikkoihin asti.

        Hyvä että se oikea seurustelukumppani on nyt löytynyt, niin minäkin pääsen toipumaan. Tällainen roikkuminen on liian kuluttavaa ja todellakin pitkittää erosta toipumista.

        En tiedä onko exäni eroamme käynyt läpi edes mielessään, teoillaan ainakin osoittaa ettei ole...


    • been there...

      joskus se on helpompi päästää toisesta irti, kun on tuollainen "siirtymävaihe" näin oli minulla ja kesälläni vuosia sitten kun suhteemme kariutui. Helpotti sydänsuruja.

    • syvä rintaääni

      Itsellä oli myös vähän samankaltainen tilanne, mutta kumpikaan ei ollut uudessa suhteessa, todellakaan.

      Parempi olisi päästää irti, koska tuolla tavalla sitä vaan pitkittää ja molempia tai ainakin toista sattuu varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe