Olen 16-vuotias poika joka on haaveillu pitkän aikaa dj urasta ja en tiedä että mitä kannattaa amatöörin hankkia?? Budjetti 200-400 euroo... tietokone löytyy jo omasta takaa ei oikeen muuta mutta... :/ artisti Dj:n ja beatmixaus hommat kiinnostaa tarkemmin sanottuna ja olen ala ikäne niin ei oikeen mihinkään pääse edes oppipojaks :/ ja ku asuu kauhajoella niin oikeen oo mitään koulutus paikkaakaan lähellä :/ joten voiko joku linkata jotain hyviä tutorialia/tipsejä josta vois olla apuu?? Kiitos jo valmiiksi :)
Mitä kaikkea tarvitaan Dj:ksi??
Dj:iiksi haaveileva
1
218
Vastaukset
- tietoinen2
huutonetis näkyy olevan koko dj setti myynnis valoja myöten ja vielä satakunnas, eli lähellä sua... helvetin halvat kamat, pääset keikoille toteuttaan haavettas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996