Kokeilussa vesipaastolla laihdutus (kuva)

Vesipaastolla

Oon lukenut paljon vesipaastosta kirjallisuutta ja tullut siihen tulokseen että haluan kokeilla sitä. Kannattaa lukea kirja Parantava paasto ennen kuin huutelet tänne syyttäviä kommentteja tietämättä vesipaastosta yhtään mitään. Jos on kysymyksiä vesipaastosta niin voin vastata niihin saamieni tietojen perusteella.

Olen laihduttanut ennestään jo 15kg ja saman verran on jäljellä. Tällä hetkellä mun paino on 74kg ja pituus 168cm. Ajattelin kokeilla vesipaastoa vähintään kymmenen päivää lähinnä mielenkiinnosta ja kokeilunhalusta. Kävin kaiken varalta lääkärintarkastuksessa ja lääkäri antoi luvan paastoon.

Laitoin mielenkiinnosta myöskin lähtötilanteen kuvan kropasta. Tiedän että olen vielä todella lihava. Eniten läskiä on mahassa ja reisissä. Päivitän kuvat kolmen tai neljän päivän välein niin näette onko muutosta tullut.

http://aijaa.com/u6M1cJ

Vesipaaston lopettelen sitten pikkuhiljaa mehuilla, kasviksilla ja marjoilla jonka jälkeen siirryn normaaliin ruokavalioon. Tarkoituksena on myöskin alkaa treenaamaan lihasta kroppaan. Tämä siis kaikki vesipaaston jälkeen. Huomenna siis alkaa. Tsemppauksista tuskin on haittaa ja olisi tosi kiva jos joku jäisi seuraamaan etenemistä. Itsekuriahan tässä tarvitaan todella paljon mutta ei tämä mahdotonta ole. Itsensä voittaminen ois hienoa.

12

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paastonnut tsempittäjä

      Jään seuraamaan! :) Itsekin oon joskus paastonnut, mehuilla. Kiloja lähti komiasti ja olo parani gramma grammalta. Alku on vaikeeta, jopa kamalaa, lopettaminen yhtä hankalaa, ettei mässäämällä pilaa saavutustaan. Mutta sen sie olet tietysti jo lukenut. Eli en mie neuvo, mutta tsemppii siulle tietysti toivotan! :)

      • paastonnut tsemppaaja

        Mie kerron vielä mikä oli miulle iso tsemppaaja ja auttoi jaksamaan alkuoireiden yli ja koko sen 3 viikkoa. Mie tein ruutuvihkoon koordinaatiston, päivämäärät ja painokäyrä. No sehän laski, ja tulosta sai kattella ylpeenä! :) Joka paastopäivänä mie laitoin 10€ kippoon, ja sitte seuraavat 3 viikkoa mie opettelin syömään terveellisemmin kuin ennen paastoa, laitoin niinä päivinä 5€. Onnistuin! Se oli samalla miun itsekurin valtava saavutus ja vetookin löin naapurissa asuvan ystäväni kanssa. Vaakaa mie en ostanut, kävin sillä naspurilla puntarissa paastopäiväkirjani ja koordinaatistoni kanssa. Palkinnoks mie lähin kaupungille ostamaan uusia paljon pienempiä vaatteita ja pari litraa suomalaisia mansikoita, ystävälleni kaks. :) Kokeile vaikka samaa. :)


      • paastonnut tsempittäjä
        paastonnut tsemppaaja kirjoitti:

        Mie kerron vielä mikä oli miulle iso tsemppaaja ja auttoi jaksamaan alkuoireiden yli ja koko sen 3 viikkoa. Mie tein ruutuvihkoon koordinaatiston, päivämäärät ja painokäyrä. No sehän laski, ja tulosta sai kattella ylpeenä! :) Joka paastopäivänä mie laitoin 10€ kippoon, ja sitte seuraavat 3 viikkoa mie opettelin syömään terveellisemmin kuin ennen paastoa, laitoin niinä päivinä 5€. Onnistuin! Se oli samalla miun itsekurin valtava saavutus ja vetookin löin naapurissa asuvan ystäväni kanssa. Vaakaa mie en ostanut, kävin sillä naspurilla puntarissa paastopäiväkirjani ja koordinaatistoni kanssa. Palkinnoks mie lähin kaupungille ostamaan uusia paljon pienempiä vaatteita ja pari litraa suomalaisia mansikoita, ystävälleni kaks. :) Kokeile vaikka samaa. :)

        Äh, siis itselle litran. Nikkikin meni sekasin, mutta onko tuo mikään ihme kun juuri söin liian ison aamupalan. :D :( Mie muistan kuinka paaston neljäntenä päivänä ajatus juoksi terävänä ja olin täynnä energiaa. :) Siinä oli miettimistä mihin sen kaiken käyttäisinkään, siivosin koko miun kämpän, takapihan ja kaapit. Ja lenkitin naapureitten koiria. :) Muuten mie paastoisin siun kanssa, mut nautin ruuasta aivan liikaa enkä mie oo ylipainonen. Miun paastosta jo muutama vuosi, totuin niin terveellisiin elämäntapoihin että kaikki liikakilot on pysyneet poijes. :) Katsoin siun kuvan, et sie pahalta näytä, siulla kauniit sääret. :)


      • Vesipaastolla
        paastonnut tsempittäjä kirjoitti:

        Äh, siis itselle litran. Nikkikin meni sekasin, mutta onko tuo mikään ihme kun juuri söin liian ison aamupalan. :D :( Mie muistan kuinka paaston neljäntenä päivänä ajatus juoksi terävänä ja olin täynnä energiaa. :) Siinä oli miettimistä mihin sen kaiken käyttäisinkään, siivosin koko miun kämpän, takapihan ja kaapit. Ja lenkitin naapureitten koiria. :) Muuten mie paastoisin siun kanssa, mut nautin ruuasta aivan liikaa enkä mie oo ylipainonen. Miun paastosta jo muutama vuosi, totuin niin terveellisiin elämäntapoihin että kaikki liikakilot on pysyneet poijes. :) Katsoin siun kuvan, et sie pahalta näytä, siulla kauniit sääret. :)

        Kiitos tosi paljon nuista viesteistä! Sain ihan hirveästi tsemppiä jatkaa. Yritän tsempata itseeni juurikin tuolla rahalla ja uusilla vaatteilla. Otin tuon sun kordinaatti ideankin käyttöön :) Sellasta oon lukenutkin että ensimmäiset päivät on vaikeimpia mutta eiköhän niistä selvitä.


      • paastonnut tsempittäjä
        Vesipaastolla kirjoitti:

        Kiitos tosi paljon nuista viesteistä! Sain ihan hirveästi tsemppiä jatkaa. Yritän tsempata itseeni juurikin tuolla rahalla ja uusilla vaatteilla. Otin tuon sun kordinaatti ideankin käyttöön :) Sellasta oon lukenutkin että ensimmäiset päivät on vaikeimpia mutta eiköhän niistä selvitä.

        Tahdonvoimalla, itsekurilla ja hurjalla sisulla sie selviät! :) Ole raadollisen rehellinen itsellesi ja pidä kirjaa myös mitoistasi. Alkuun se ahdistaa, miehän en voinut uskoo vyötärönympärystäni, mutta siinä se totuus oli mittanauhan lukuna. Mie oon harmissani että heittänyt omat päiväkirjani jo kauan sitten pois, muistini varassa siulle omasta paastostani kerron. Mie aattelin että ei niillä mitään enää tee, kun samankokosena pysyin ja oon pysynytkin. Siinä miun suurin palkinto, ja toivon että siun myös. :)


    • ja taas ja taas ja

      Taas tämä sama kuva täällä... Olet aloittanut aika monta kertaa jo, koskaan ei ole vielä tullut toista kuvaa. Sitä odotellessa....

      Olisit noiden kuvien lähettämisen välissä ehtinyt laihtuttaa helposti 5 kiloa ja saada kilon lihastakin. Jos olisit laihduttanut terveellisesti.

      Laitathan kuvan myös 2 kk vesipaastosi jälkeen. Nähdään kuinka tehokas laihdutuskeino tuo todellisuudessa on.

      • paastonnut tsempittäjä

        AP.,älä sie piittaa tollasista kommenteista. Jokanenhan voi kokeilla miten onnistuu olla syömättä! Mie onnistuin kertalaakista, mikä on ihme. Tosin mie olin hermoheikko, itketti, raivosin, poltin hullun lailla tupakkaa ja ootin kun kuuta nousevaa seuraavaa mehulasillista ne ensimmäiset päivät... Ja sen jälkeen sain kuulla kuinka paasto miut tappaa, mie sairastun anoreksiaan (niinkin voi tietysti käydä, pitäähän se osata lopettaakin, mie tunnen kyllä anorektikoita, mutta kukaan heistä ei ole paaston takia sairastunut), ja monet yrittivät tuputtaa ruokaa. Monta riitaa tuli, mutta mie pidin pintani ja jatkoin paastoa. :D Älä siekään välitä mitä siulle sanotaan, pysy lujana ja loppukesästä sie oot normaalipainossa ja ylpee ittestäsi! :) Ruokakin tuntuu ihan toisenlaiselta, ennen mie söin ajankuluks, nykyään vaan nälkään, mutta paljon ja kevyesti. Asenne muuttui täysin. :) Tsemppiä siulle, kerro joku päivä miten siulla menee!


    • Läskimahalasku

      Ja sitä toista kuvaa ei sitten tälläkään kertaa kuulu. :D Aika hupaisaa.

    • viivi-myös talvella

      Suunittelin - ja toteutin - nestepaaston kevättalvella. Tuolloin lueskelin myös tätä sivustoa ja jo silloin oli aktuellina tämän mustaalusvermeisen mimmin kuva ja meneillään oleva paasto kera lupauksen pistää kohta uutta kuva-ainesta paastonneesta kehosta. Hyvin sanottu: ja taas ja taas ja taas... Saisiko selvitystä.

      • 20+7

        Monet eivät pysty olemaan edes yhtä päivää vedellä, se ei ole mitään ruusuilla tanssimista, varsinkaan jos sen tekee kokeilumielessä, siihen pitää olla päättäväisyyttä.


    • 11111111111111111111

      En ole kertonut kellekään nykyisestä paastosta, koska saan niin negat. palautetta ja ohjeita miten pitää laihduttaa.

      Ei vähempää voisi kiinnostaa.

      Nyt paastoan ja vähät välitän muiden mielipiteistä.

      • Terve.

        Miksi sitten koet tarvetta pyöriä täällä, jos et ole kertonut kenellekään ja ei vois vähempää kiinnostaa muiden kommentit? Ehkä sun kannattais siirtyä tonne anoreksia-palstalle, siellä on todennäköisesti enemmän samanmielistä porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe