Siveellinen nainen vai suttura?

kumpikampi?

Kumpi on miehet enemmän mieleenne? Sellainen hyvin perinteinen nainen, joka pukeutuu naisellisesti, mutta säädyllisesti vai vaihtoehtoisesti vähän sellainen rempseämpi nainen, joka on tyyliltään vähän räväkämpi ja haluaa erottua massasta ja herättää miesten huomiota?

Tyyppi 1:
http://redwoodlings.com/wp-content/uploads/2009/04/g_maud.jpg

http://media-cache-ec4.pinimg.com/736x/55/6f/87/556f8739caf16cdb8fc85daa9e77e487.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_TUrYAXzdHsQ/TO4G8twR5VI/AAAAAAAABR0/AF5J_Ry-4aQ/s640/Preppy-dressing.jpg

Vs.

Tyyppi 2.

http://www.wholesale7.net/images/201204/goods_img/29101_P_1335344420851.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-8oxuQfhtq0k/TWV8RJRGU7I/AAAAAAAAAJk/1ecRtXwPC3Q/s1600/Ciara-dress-2.jpg

http://www.dmagazine.com/~/media/0_Galleries/Nightlife/09 02 12 Bryan Street Tavern White Trash Bash/whitetrash 18 of 31.ashx?db=master&20120905T1435342729&w=600&h=484

18

871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

normaali ois kyl paras

• .....

Nuo ykköstyypin naiset on ehdottomasti parhaita. Eikä tuollainen "siveellinen", siis naisellisen nätti pukeutuminen sulje pois sitä, että kahden kesken makuukammarissa voi olla seksikästä alusvaatetta ja muutenkin villiä menoa. Ei sitä seksiä tarvitse kaikille ihmisille tyrkyttää samalla tavalla kuin nuo kakkostyypin naiset tekee.

• .....

Sitä paitsi ainakin noiden kuvien naisista nuo ylemmän ryhmän naiset on minusta seksikkäämpiä kuin nuo mauttomasti pukeutuneet sutturat. Sutturakin voi tosin olla seksikäs, mutta ainakin nuo kuvat ei minuun kolahda.

• :D:D:D

Taitaa olla noilla naisilla vähän muitakin eroja kuin tyyli :0.

• En nyt kyllä noissa tyyppi-2 kuvissakaan mitään "sutturoita" nänhyt..?!
      Lähinnä vaan naisia, jotka eivät olleet ehkä yhtä hyvännäköisä kuin tyypin-1 kuvissa. Mutta se ei johtunut vaatetuksesta. Joten vertailu näiden kuvien pohjalta ei toimi.

Mutta yleisesti ottaen olen aina ollut sitä mieltä, että jos naisen kroppa kestää näyttää sitä paljasta pintaa, ni miksi pirussa ei sitä näyttäisi..?!
      Varsinkin näin kesällä. Talvella ehtii sitten taas kärvisteleen pakkasissa pilkkihaalarit päällä.
      Ja ylipäätään jos tuo tyyppi-1 nainen on myös luonteeltaan säädyllinen, siveä, tms, ni ei kiitos! =P
      En viihdy tylsien naisten kanssa. ;)

• MillaKunis

No tilanteen mukaan tietysti kannattaa pukeutua. Yökerhoon ja muihin vapaa-ajan menoihin eri vaatteet kuin päivällä töihin. Harvapa yökerhoissa mihinkään beigeen neuleeseen pukeutuu ja jos pukeutuu niin luulen että vienti ei ole parhaasta päästä.

• -------

Kyllä noilla ekojen kuvien naisilla olisi vientiä yökerhossa noillakin vaatteilla. Aivan saletisti.

• Kuuma tanssi
        ------- kirjoitti:

Kyllä noilla ekojen kuvien naisilla olisi vientiä yökerhossa noillakin vaatteilla. Aivan saletisti.

Aioinkin tähän juuri kirjoittaa että kerran päädyin yökerhoon hieman mutkan kautta ja minulla oli ylläni ruudullinen, polvimittainen tweed-kynähameeni, suoraan töistä kun olin tulossa. Lisäksi varmaan joku neule, opelle sopiva. En päässyt kunnolla edes sisälle kun joku tuli jo hakemaan minua tanssimaan. Suoraan sanottuna minulle olisi tuolla kerralla ollut ottajia normaalia enemmän.
        Mekko ja hame kuten kumma kyllä myös villaneuleet vetävät suomalaisia miehiä puoleensa myös yökerhossa...

• ........
        Kuuma tanssi kirjoitti:

Aioinkin tähän juuri kirjoittaa että kerran päädyin yökerhoon hieman mutkan kautta ja minulla oli ylläni ruudullinen, polvimittainen tweed-kynähameeni, suoraan töistä kun olin tulossa. Lisäksi varmaan joku neule, opelle sopiva. En päässyt kunnolla edes sisälle kun joku tuli jo hakemaan minua tanssimaan. Suoraan sanottuna minulle olisi tuolla kerralla ollut ottajia normaalia enemmän.
        Mekko ja hame kuten kumma kyllä myös villaneuleet vetävät suomalaisia miehiä puoleensa myös yökerhossa...

Erotuit joukosta eduksesi niiden "uuh kun mä olen kuuma kun mulla on tää leopardikuvioinen toppi" -sutturoiden keskellä.

• ylitöitäkö?
        Kuuma tanssi kirjoitti:

Suoraan opettajan töistä yökerhoon? Jokin nyt mättää....

• Shole

Ei tuossa ole kuin kirjastontätejä ja melkein kirjastontätejä.
      Kyllä naisessa pitää olla rokkenrollia IMO.

• Tyyppi 3

Taas yksi 'joko-tai' -lanka.

• mukava nuorimies

Noista kahdesta Tyypin 1 naiset ovat ehdottomasti kauniimpia ja pukeutuminenkin on parempi. Noin naisellinen tyyli ei ehkä ole kuitenkaan se omaan silmään kaikkein kaunein, ja he ovat myös mielestäni vähän liian laitettuja ja meikattuja. Kumppania haettaessahan se luonne on tietenkin kaikkein tärkein, ja naiseni ei saisi missään nimessä olla suttura. Luonteen osuessa kohdilleen, kelpuuttaisin ehdottomasti Tyypin 1 naisten pukeutumisen.

• 34 v mies

Suttura on kyllä paras. Pukeutuminen on suoraan verrannollista sänkytaitoihin 99% tapauksista.

• Paljastuu myöhemmin

Tuskinpa, sitä kun ei vaatteiden perusteella voi päätellä.

• rmmrmrr

Periaattees kyl 2-tyyppi sytyttää enemmän, mut nois kuvis ei ollut erityisen kiinnostavia naisia kummassakaan ryhmäs

• paita & peppu

Habitus ja sanatonkin käytös viestittää hämmästytävän pajon henkilön arvomaailmasta. Herkkä taitolaji naisen pukeutuminen ja hyvän ja huonon maun raja on toisinana kuin veteen piirretty viiva.

1) Eikö ole muita vaihtoehtoja kuin karikatyyrinen epäeroottinen estoisuutta viestittävä nuttura vs. oma-napa vulgaari juntti-vamppi joka trashisti pukeutuessaan luulee olevansa jokin poikkeusellinen kuningatar ?

2) Nainen voi habitukseltaan olla hillityn-tyylikkään aistikas ja naisellinen olematta kumpaakaan yllä olevista.

Mikäli kakkosprofiiliin vielä liitty terve itsetunto ja tietty moraalisuus yhdistettynä älykkyyteen, sekä eroottiseen estottomuuteen parisuhteessa, niin siinä kiintoisa nainen.

Nainen joka on sinut ja harmoniassa itsensä kanssa ihmisenä ja naisena, henkis-tunneperäisesti ja fyysis-seksuaalisesti on useimmiten mielyttävä sanattomaltakin olemukseltaan. Hänen ei tarvitse esiintyä nutturan tai vampin roolista käsin.

Sitten pariskunan privaatisa pukeutuminen ja julkinen pukeutuminen ovat omat lajinsa.

Ps. Nykyisin vaikuttaa olevan trendinä se kuka vain trashimmin esiintyy ja se on sitten mukamas seksikästä. Jopa ilotytyöt alkavat vaikuttaa maltillisemmilta habitukseltaa kuin osa kaiken maailman trsh-real-tv bimboja apinoivista linjattomista naikkosista.

• Ero tässä

Siitä kai se riippuu, mitä ollaan hakemassa?

Sutturan voi viedä panolle, muttei sellaisen kanssa kehtaisi elää.
      Tai ehkä joku kehtaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe