Olen brunette nainen ja ongelmana on leuan alle pukkaavat, tummat paksut karvat. Karvoitus on muutenkin ollut aina suht runsasta, mutta nämä tummat "turpajouhet" ovat todellinen ongelma.
Mitä esim kauneushoitolajuttuja on olemassa, millä niistä pääsi pidemmän päälle kokonaan eroon? Sokerointi tai vaha eivät auta, valoimpulssihoito toi hetkellisen avun. Mitäs muuta voisi tuloksellisesti kokeilla?
"Turpajouhet" naisella
3
411
Vastaukset
- Karvat pois
Jos (tummaa) karvoitusta on paljon, laser on tehokas keino pysyvään poistoon.
Mikäli karvoja on harvassa (esimerkiksi max. 100-200 kpl) edullisempi vaihtoehto voisi olla neulaepilaatio.
Molemmissa vaihtoehdoissa hoitokertoja pitää uusia 6-9 kertaa ennen kuin kaikki karvat on poistettu lopullisesti. - Viiksetön nainen
Minä olen käyttänyt tällaista:
http://www.naturalme.fi/products/Kasvovoide--Essentiel-Epil.html
Sen lisäksi olen nyppinyt niitä pinseteillä. Kyllä on selvästi karvankasvu vähentynyt ja hidastunut. Sitä en tiedä miten pysyvää on koska olen jatkanut menetelmää kun olen sen itselleni hyväksi havainnut.- Mistäpä sen tietää
Tuollaisten tuotteiden vaikutus on hyvin epävarmaa. Olen kokeillut vastaavaa tuotetta saamatta mitään apua. Säännöllinen nyppiminen vähentää jossakin määrin karvankasvua, joillakin loppuu kokonaan. Minulla säännöllinen epilaattorilla ajelu lopetti kokonaan karvankasvun sääristä ja käsivarsista, kainaloissa kasvu on enää erittäin vähäistä (epilaattoriajelu riittää parin kuukauden välein).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721