Parkouraajia turussa?

Parkouraaja turussa

Olisko parkour seuraa turussa? Olen tutkinut parkour spotteja turussa parisen vuotta ja tiedän pari ihan hyvää paikkaa. Kaupingilta voisi aloittaa kiertelyn. Kommentoi rohkeesti jos oot yli12vee parkouraaja tai ihan aloittelija, yli ikärajaa ei ole olen itse 14v

25

1969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parkouria

Maanantaisin kello 18 kokoontuu tuomiokirkon edustalata parkour jamit. Mukaan vain sinne.

• Parkouraaja turusta

Okei kiitos! Onko isokin porukka?

• eenator

Kuinkas iso porukka on ja onko paikka vaan siinä kirkolla vai mennäänkö siitä jonnekin? (ja minkä ikäsiä keskimäärin)

• niko rantanen

onko niit viel?

• mukaa vaa

täällä new yorkissa kokoontuuu täällä Edward Snowdenin ja damine waltersin johdolla

• harkitsen

Onko tapaamis paikka viällä sama?

• timmasw

Mites nää sisäjamit talvella ? Onks vielä tulossa?

• parkouraaja123

Porukan määrä vaihtelee paljon. Tuomiokirkolta on lähtö usein yliopistolle. Ja talvella treenataan kai ulkona

• piko92

milln on seuraava lähtö parkouraaman ku tällä kertaa tuli muuta menoa

• Random

Olen samaa ja olen aloittelija ja etsin kanssa seuraa Turusta olen 14 vuotias

• niko rantanen

oon 13v ja voisin tulla joku päivä turkuun asun kaarinas ja oon kans alottelija :)

• Parkouraaja turusta

Laita sähköposti osoitteesi tähän niin voimme sopia mahdollisesti tapaamisen parkourin merkeissä? Pistä vaikka joku vanha tai käyttämätön jotta kukaan ei pääse lähettlemään mitään turhuuksia.

• Parkouraaja turusta

Jos parkour seura kiinnostaa pistä tähän sähköpostisi osoitteesi niin voimme sopia tarkemmin ajan kohdasta ja muusta. Alku kevät kun lumet sulaa voisi olla hyvä kauden aloitus jolloin olisi kivaa jos olisi parkour seuraa.

• jokuw

onko vielä

• random

oon 13 v ja etin kaarina / turku parkour seuraa osaan nyt jotai alkujuttui mut en oo mikää master :) !

• Turku parkour

Oon turusta 16.v ja aloittelija parkourissa ja olis mukavaa saada parkour seuraa pistäkää joku jotai kikkii tai s-postii tähä nii voidaa olla yhteydes

• kiinnostunut parkour
        Turku parkour kirjoitti:

Oon turusta 16.v ja aloittelija parkourissa ja olis mukavaa saada parkour seuraa pistäkää joku jotai kikkii tai s-postii tähä nii voidaa olla yhteydes

Moi oon 16.v ja innostunu parkourista niin aattelin että, oletko vuellä kinnostunut jos vaikka tavataan ja parkourataan joskus ?

• Turkuparkour
    • Parkour:)

Oon turusta 12v aloittelija

• Parkour5/5

oon turust 17v "kokenut" :D olis kiva päästä porukal joskus säätää jonnekki ? :D

• Finfish

Oon ettiny parkour seuraa noin 4v ja olis kiva päästä mukaan osaan joitakin temppuja. 12v. Jos mahollist jutella sähköpostissa ni kysykää.

• paattinenonparas

paattisilla paljon spotteja suosittelen ite siellä parkouraan ja saa olla rauhassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      245
      3333
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      362
      2975
    3. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      18
      1992
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      81
      1854
    5. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      65
      1778
    6. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      59
      1652
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1553
    8. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      125
      1502
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1414
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      484
      1413
    Aihe