Parkouraajia turussa?

Parkouraaja turussa

Olisko parkour seuraa turussa? Olen tutkinut parkour spotteja turussa parisen vuotta ja tiedän pari ihan hyvää paikkaa. Kaupingilta voisi aloittaa kiertelyn. Kommentoi rohkeesti jos oot yli12vee parkouraaja tai ihan aloittelija, yli ikärajaa ei ole olen itse 14v

25

1983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parkouria

Maanantaisin kello 18 kokoontuu tuomiokirkon edustalata parkour jamit. Mukaan vain sinne.

• Parkouraaja turusta

Okei kiitos! Onko isokin porukka?

• eenator

Kuinkas iso porukka on ja onko paikka vaan siinä kirkolla vai mennäänkö siitä jonnekin? (ja minkä ikäsiä keskimäärin)

• niko rantanen

onko niit viel?

• mukaa vaa

täällä new yorkissa kokoontuuu täällä Edward Snowdenin ja damine waltersin johdolla

• harkitsen

Onko tapaamis paikka viällä sama?

• timmasw

Mites nää sisäjamit talvella ? Onks vielä tulossa?

• parkouraaja123

Porukan määrä vaihtelee paljon. Tuomiokirkolta on lähtö usein yliopistolle. Ja talvella treenataan kai ulkona

• piko92

milln on seuraava lähtö parkouraaman ku tällä kertaa tuli muuta menoa

• Random

Olen samaa ja olen aloittelija ja etsin kanssa seuraa Turusta olen 14 vuotias

• niko rantanen

oon 13v ja voisin tulla joku päivä turkuun asun kaarinas ja oon kans alottelija :)

• Parkouraaja turusta

Laita sähköposti osoitteesi tähän niin voimme sopia mahdollisesti tapaamisen parkourin merkeissä? Pistä vaikka joku vanha tai käyttämätön jotta kukaan ei pääse lähettlemään mitään turhuuksia.

• Parkouraaja turusta

Jos parkour seura kiinnostaa pistä tähän sähköpostisi osoitteesi niin voimme sopia tarkemmin ajan kohdasta ja muusta. Alku kevät kun lumet sulaa voisi olla hyvä kauden aloitus jolloin olisi kivaa jos olisi parkour seuraa.

• jokuw

onko vielä

• random

oon 13 v ja etin kaarina / turku parkour seuraa osaan nyt jotai alkujuttui mut en oo mikää master :) !

• Turku parkour

Oon turusta 16.v ja aloittelija parkourissa ja olis mukavaa saada parkour seuraa pistäkää joku jotai kikkii tai s-postii tähä nii voidaa olla yhteydes

• kiinnostunut parkour
        Turku parkour kirjoitti:

Oon turusta 16.v ja aloittelija parkourissa ja olis mukavaa saada parkour seuraa pistäkää joku jotai kikkii tai s-postii tähä nii voidaa olla yhteydes

Moi oon 16.v ja innostunu parkourista niin aattelin että, oletko vuellä kinnostunut jos vaikka tavataan ja parkourataan joskus ?

• Turkuparkour
    • Parkour:)

Oon turusta 12v aloittelija

• Parkour5/5

oon turust 17v "kokenut" :D olis kiva päästä porukal joskus säätää jonnekki ? :D

• Finfish

Oon ettiny parkour seuraa noin 4v ja olis kiva päästä mukaan osaan joitakin temppuja. 12v. Jos mahollist jutella sähköpostissa ni kysykää.

• paattinenonparas

paattisilla paljon spotteja suosittelen ite siellä parkouraan ja saa olla rauhassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4482
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2929
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2692
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1669
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      109
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1174
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45