pissahätä ratsastustunnilla

heppatyttö15

Mitä teette jos tulee kauhea pissahätä ratsastus tunnilla? Itsälläni tuli pissat housuun ratsastaessa, kun en pystynyt pidättämään ja se oli mielestäni noloa.
Onko muilla ollut vastaavia tilanteita?
Mulla on yks toinenkin ongelma kun tunninjälkeen on alapää vähän "hikinen" niin keehtaako tunnin jälkeen käydä alapesulla vessassa? Käykö muut, vai olisinkohan ainut? Kertokaa omia kokemuksia ja neuvokaa minua. Olen siis 15v tyttö.

47

7384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zoca

      Minulle on muutaman kerran tullut kauhea hätä, ja olen sanonut opettajalle suoraan, että olisi pakko päästä vessaan. Alapesujakin olen joutunut tekemään joitakin kertoja, kun on sattunut olemaan tai alkamaan menkat tunnin aikana ja olen sotkenut itseäni. Minusta alapesussa ei ole mitään noloa (oli sen syy mikä hyvänsä), kuten ei siinäkään että pyytää päästä vessaan kesken tunnin. Mieluummin keskeytän tunnin hetkeksi omalta kohdaltani ja käyn vessassa, kuin kastelen omat housuni ja hevosen satulan, huovan ja hevosenkin siinä sivussa. Mutta kannattaa sitten pitää joku pieni pyyhe mukana mihin kuivata itsensä. :)

    • Siteistä apua

      Mikäli mahdollista niin käy ennen tuntia vessassa äläkä juo hirveästi mitään -> pissatus. Myöskin rakkoa voi kouluttaa hengitysharjoituksen avulla eli saat pidäteltyä tiukoissa tilanteissa paremmin.
      Hyvä harjoitustekniikka kotiin: http://www.huippukuntoon.fi/liikunta/jumppaa-lantiosi-vahvaksi

      Mitä alapään hikisyyteen tulee niin imukykyisempi side housuihin. Noitahan kaupoissa nykyään tarjolla missä on raikastimia, hajunestäjiä ym. eli naisten sidepuolelle selaamaan ''raikastajaa''.

    • Zoca

      En tiedä onko muilla samaa ongelmaa kuin minulla, mutta minä en pysty käyttämään minkäänlaisia siteitä ratsastaessani. Vaikka istuntani on hyvä enkä pompi, heilu tai hölsky satulassa, siteet menevät poikkeuksetta jonkinlaiseen myttyyn ja alkavat sitten tehdä sen takia kipeää.

    • Tuli kanssa mieleen

      Tai sitten ottaa tallille mukaan savetin tms. ''freshnerin'' . Kätsy ja helppo kuljettaa mukana :)

      Löytyy sideosastoilta tai hygienia puolelta. Kauppaan selaamaan, ei maksa edes maltaita.

    • tyttö 16v

      Ratsastaessa voi kussa ihan hyvin housuun,itse olen monta kertaa masstossa ratsastaessani niin tehnyt. ja mikä siihen tulee että voiko alapäätäänsä talleilla pestä niin tottakai voi! itse me harrastamme sitä että olemme muutaman tytön kanssa samaan aikaa vessassa ja pesemme toinen toisemme alapään,(et arvaakkaan kuinka kiihottavaa ja hyvältä se tuntuu kun joku toinen pesee alapääsi).
      yhdellä tallilla kun oli viereisessä talossa sauna ja suihku,niin saimme käydä suihkussa talolla ja joskus jopa saunassa jos se oli lämmin, kimppa saunat on mielestäni kivoja muiden tyttöjen kanssa saunassa voi jutella tyttöjen juttuja;)
      mut kerran sinne saunaa uskaltautui meidän kanssa 15 vuotias ratsastaja poikakin, toki sovittii ettei haittaa mitää jos sen kalu osottaa ylöspäin,kun noil nuoril pojil se tuppaa nouseemaan helposti, siin samas saunas oli muutama tyttö ja yks poika, mut suihkuu ei laskettu samaa aikaa poikaa ;) :D

      • Sait tekstilläsi mun kiinnostuksen heräämään sua kohtaa ;) missäspäin mahdat asua? ;)


      • tyttö 16v
        thunderstorm90 kirjoitti:

        Sait tekstilläsi mun kiinnostuksen heräämään sua kohtaa ;) missäspäin mahdat asua? ;)

        missäpäin ite asut? ootko tyttö vai poika ;)
        anna sun sähköpostiosote ;))


      • Obersvoija :D
        tyttö 16v kirjoitti:

        missäpäin ite asut? ootko tyttö vai poika ;)
        anna sun sähköpostiosote ;))

        LoL, jos klikkaat tota sinistä nickiä niin pääset näkee tiedot ja taisi maili osoitekin vilahtaa tuolla keskustelutiedoissa :D


      • tyttö 16v kirjoitti:

        missäpäin ite asut? ootko tyttö vai poika ;)
        anna sun sähköpostiosote ;))

        Poika olen ja asun raumalla ;) sähköposti on [email protected]


    • hebbaboni

      Jos sä oikeasti pissasit siihen kesken kaiken kun ratsastit niin se satulahan menee piloille! Varsinkin jos pissasit alkutunnista.... Ja satulat ovat todella kalliita jos et sattunut viellä tietämään.

      Itse omistan arabi tamman ja jos hänen vuokraaja pissaisi siihen satulaan se vuokraaja oisi entinen! Sama pätee satulan kastumista. Ihan vain tiedoksi että kannattaisi mennä ennen tuntia vessaan.

      Minä ainakin pidätän niin kauan, että hevoseni on karsinassa ja varusteet poissa sitten vasta menen vessaan'!

    • Voihan niihin ratsastushousuihin pissata vasta hepan selästä noustua :)

    • tyttö 13w

      Onko kukaan puu itsetyydyttänny raipalla?
      itse kokeilin tallin vessassa,mahti orkku tuli :D

      • märkäkivaa

        Mulla tuli orkku kun kiskoin hikisiä saappaita pois ja kusi lirahti housuun , niin annoin tulla kaikki , tuntui kivalta .


    • tyttö 12v

      sain kiellon tallille koska itsetyydytin tallin vessassa ja opettaja näki sen..
      :(

      • kivaa11

        Tyhmä ope,peukkuttaminenhan on ihan normii .


    • fail5

      loool

      • ????????????????????

        mikä nyt on looool?????


    • AINOA SE OIKEA

      käykää ny vessassa ennenku sinne selkään menette (y)

    • xDxdXDXd1

      Oon kuullu et useimmilla heppatytöillä on tamana leikkiä pisuleikkejä sim just ratsastushousuihin lirauttelu.. kuulostaa jännält xDxD

    • Pissat housuissa

      Näkeeks niistä ratsastushousuista, jos niihin pissaa? Tarkoitan sellaisia, missä on paikat.

      • tytteli 13vvv

        Harrastatko itse ratsastusta ja olisiko tarkoituksesi kokeilla lirauttelua housuun?
        kannattaa se on nimittäi aika kiihottavaa.. ja ei nää jos on tummat eikä ihan kauheeta määrää laske alleen..


      • ????????????????????

        ikä,sukupuoli ja harrastatko ratsastusta. ihan miellen kiinnon vuoks.
        ja kuinka mooni heppatyttö harrastelee pisuttelu leikkejä?


      • metsänneito
        ???????????????????? kirjoitti:

        ikä,sukupuoli ja harrastatko ratsastusta. ihan miellen kiinnon vuoks.
        ja kuinka mooni heppatyttö harrastelee pisuttelu leikkejä?

        En tiedä ratsastuksesta mutta ainakin suunnistuksessa on ihan tavallista lurauttaa housuun. Jalassa tummat trikoot niin ei näy. Ennen lähtöö täytyy juua paljon ja metsässä kun ei tiiä mistä suunnasta joku tulee ja näkee jos on puskapissillä.


      • 657890,,,,'
        metsänneito kirjoitti:

        En tiedä ratsastuksesta mutta ainakin suunnistuksessa on ihan tavallista lurauttaa housuun. Jalassa tummat trikoot niin ei näy. Ennen lähtöö täytyy juua paljon ja metsässä kun ei tiiä mistä suunnasta joku tulee ja näkee jos on puskapissillä.

        Onko tyo ihan totta??? Olisitko halukas vaihtelemaan pisuttelu kuvia/ videoita ja jutustella housuun pissaamisesta metsänneito?


      • 88880
        tytteli 13vvv kirjoitti:

        Harrastatko itse ratsastusta ja olisiko tarkoituksesi kokeilla lirauttelua housuun?
        kannattaa se on nimittäi aika kiihottavaa.. ja ei nää jos on tummat eikä ihan kauheeta määrää laske alleen..

        Oon monestikkin antanut kaikki tulla seisaalltaan,tuntuu kivalta , kun menee nilkkoihin asti.Tyttö olen 9 v .


    • Ja jos kokopaikkasiin housuihin pissaa kyykyssä ni ei meinaa edes tulla läpi housuista ennenku nousee ylös ja valuu lahkeita pitkin jättäen reidet ja sääret ihanan märiksi ;)

      • mitäääää

        onko tyo totta thunderstorm? oletko nähnyt/kuullut/kokenut??


    • Oon kokeillut monta kertaa ku pidän todella paljon kokopaikkaisista ratsastushousuista ja nautin pissata ne jalassa

      • 19tyt

        Kokeilin tänää pissata ratsastushousuihin, tuntui oikeasti aika kiihottavalta, muta sen jälkeen vähän ikävältä kun oli märät housut.
        Nyt sekin on itse testattu kun moni täällä siintä puhuu, voipi olla että joskus uudestaankin.


      • 19tyt kirjoitti:

        Kokeilin tänää pissata ratsastushousuihin, tuntui oikeasti aika kiihottavalta, muta sen jälkeen vähän ikävältä kun oli märät housut.
        Nyt sekin on itse testattu kun moni täällä siintä puhuu, voipi olla että joskus uudestaankin.

        19tyt otahan yhteyttä jos kiinnostaa keskustella aiheesta enemmän ja vaiks vaihdella kuvia ;)


    • Ratsastaja

      HYVÄ IHMINEN KÄY VESSASSA VAIKKA JUST ENNEN TUNTIA TAI TUNNILLA JA OPE PITÄÄ SUN HEVOSTA!!!!

    • heppatyttö...

      Eiku just pitää mennä kauhees pissahädäs hevosen selkää ja pidätellä. Se on kivaa :D

      • ei liity tähä

        Ei liity nyt tähä, mut Hevosnaiset/Tytöt on aika kiihottavii. Tiukatb ratsastushousut ja saappaat, nam... Voiku sais joskus ihanan oman hevosnaisen...


      • nytkin

        Pidättely on kivaa.Oon jätkä 21 v ja annan tulla pikkulirun lahkeeseen ja sitten vaihdan puolta ja taas liraus.Mulla on "vahapintaiset" mustat farkut, joista ei näy vaikka ovat ihan märät.Kiihottavaa olla kylillä ,kun kukaan tiedä,että on pisut housuissa.Olen ollut märillä vaaleillakin farkuilla , mutta vaatii ensin pari kaljaa,eikä sit haittaa vaikka joku näkee ; naisilla joskus kiva hymy , mistä johtuu , kiinnostuksestako....


    • ninnu9v

      Annan tulla vaan.Opekin tekee niin ja tykkää siitä , se on kyllä mies.Meillä on vähän semmonen tyttöjen pissi tiimi.Toivottavasti vanhemmat ei hiffaa.Monesti tulee orkku ihan itsestään....!

    • hämmentynytt

      Kui täst on muodostunu fetissipalsta

    • Vessahätä-aina

      siis harrastan ratsastusta ja käyn vessassa aina ennen tuntia. Mutta viimeisen 20min aikana aina tulee vessahätä, kerran olen joutunut lähtemään käymään vessassa ja opettaja on pidellyt hevosta. Ja aina tunnin jälkeen oikein ryntään talliin ja vien hevosen karsinaan ja mennen vessaan. Onko teillä joitain vinkkejä miten ei tulisi vessahätä aina kesken tunnin?

    • StadinC

      Sama täällä, on aina muistettava käydä veskissä ennen tuntia. Jos helteellä ratsastaessa on tarve juoda vettä, siitä ei ole haittaa - silloin juotu vesi menee nestepuutteen vuosi suoraan kudoksiin ja haihtuu sieltä. Olkaa onnellisia, ettei kenellekään (toivottavasti) ole käynyt kuten meikäläiselle: kaamea p-hätä kesken maastolenkin vuonna 1986. Syynä taisi olla vahvasti maustettu lihapata - olen ottanut em. tilanteesta opikseni ja olen tarkka mitä syön ennen hevostelua. Asiat voi useimmiten ennakoida - ja jos se ei onnistu, kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.

    • Gibj

      Vxh

    • murmeli73

      järki hoi vc enne tuntia en ite ikinä kastelis keske joha siin satulaki menee pilal vaippa housuu jos on pidätysongelma

    • Anonyymi

      Minulla on hevosen selässä käynyt vahinko myös kun olin 9vuotias tyttö..... olin kiivennyt hevoseni selkään jonka nimi oli Spark ja opettaja ei kuullut varmaan kun hänelle 8 metrin päästä huusin että pissattaa en osannut itse vielä tulla alas hevosesta koska se oli eka tai toka kerta kun olin ratsastamassa ja Spark on aika pitkä hevonen. Sitten vain tunsin kun housut oli virtsasta litimärät ja sain sitten käydä siistiytymässä. ÷(

      • Anonyymi

        Vahinko voi käydä kelle vaan ja missä vaan,varsinkin ratsastaessa kun kunnolla jyskyttää niin rakon päällehän se käy.
        Mutta ihan tahallisesti ei kananta olla pissasilal housuilla ettei tule rakkoon pissatulehdusta koska bakteerit muhii märässä!
        Sama on tuo pidättelykin,jonkun pienen ajan voi ja täytyykin osata/kyetä pidättelemään mutta ei mitään äärettömiä aikoja se ei ole terveellistä.
        Vaippaahan voisi käyttää mutta ratsastaessa se ei taida oikeen pysyä paikoillaan tai sitten ainakin pitää olla ihan housumallinen vaippa.
        WC.ssä kannattaa käydä aina kun se vaan on mahdollistaja juoda tarpeeksi mutta ei liikaa,sekin pahasta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe