pissahätä ratsastustunnilla

heppatyttö15

Mitä teette jos tulee kauhea pissahätä ratsastus tunnilla? Itsälläni tuli pissat housuun ratsastaessa, kun en pystynyt pidättämään ja se oli mielestäni noloa.
Onko muilla ollut vastaavia tilanteita?
Mulla on yks toinenkin ongelma kun tunninjälkeen on alapää vähän "hikinen" niin keehtaako tunnin jälkeen käydä alapesulla vessassa? Käykö muut, vai olisinkohan ainut? Kertokaa omia kokemuksia ja neuvokaa minua. Olen siis 15v tyttö.

47

7384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zoca

      Minulle on muutaman kerran tullut kauhea hätä, ja olen sanonut opettajalle suoraan, että olisi pakko päästä vessaan. Alapesujakin olen joutunut tekemään joitakin kertoja, kun on sattunut olemaan tai alkamaan menkat tunnin aikana ja olen sotkenut itseäni. Minusta alapesussa ei ole mitään noloa (oli sen syy mikä hyvänsä), kuten ei siinäkään että pyytää päästä vessaan kesken tunnin. Mieluummin keskeytän tunnin hetkeksi omalta kohdaltani ja käyn vessassa, kuin kastelen omat housuni ja hevosen satulan, huovan ja hevosenkin siinä sivussa. Mutta kannattaa sitten pitää joku pieni pyyhe mukana mihin kuivata itsensä. :)

    • Siteistä apua

      Mikäli mahdollista niin käy ennen tuntia vessassa äläkä juo hirveästi mitään -> pissatus. Myöskin rakkoa voi kouluttaa hengitysharjoituksen avulla eli saat pidäteltyä tiukoissa tilanteissa paremmin.
      Hyvä harjoitustekniikka kotiin: http://www.huippukuntoon.fi/liikunta/jumppaa-lantiosi-vahvaksi

      Mitä alapään hikisyyteen tulee niin imukykyisempi side housuihin. Noitahan kaupoissa nykyään tarjolla missä on raikastimia, hajunestäjiä ym. eli naisten sidepuolelle selaamaan ''raikastajaa''.

    • Zoca