Jos teen treffi-ilmoituksen ja haen ystävää ja treffiseuraa n itseni ikäisistä miehistä...mielellään yhtä pitkistä tai vähän pidemmistä...
Miksi ihmeessä viestejä tulee n 20v nuoremmilta,huomattavasti vanhemmilta, paljon lyhyemmiltä, pelkkää seksiseuraa hakevilta...
ja kun vastaan ystävällisesti , kiitos, mutta ei kiitos...osalta tulee todella härskejä vastauksia???
Ja joku vonkaa seksiä vielä useammalla viestillä vaikka olen vastannut kieltävästi! ...onneksi käyttäjän voi blokata...mutta ottaa päähän!!!
Hieman luetun ymmärtämisen harjoittelua...Kiitos!
En nimittäin enää aio vastata kaikille, edes kohteliasuudesta
Tarkkuutta miehet profiilin lukemisessa !
4
444
Vastaukset
- mitäihmettävikiset
Mitä tuosta valitat? Poistat viestit joita ei kannata huomioida ja jos niitä tulee liikaa, blokkaat käyttäjän.
Suhteen aloittamiseen tarvitaan kaksi. Sen voi lopettaa tai estää yksin... - oohhahh
mitä jos ei jaksa lukea profiileja ?
- kiltti mies.
No kuule, 99% miehistä hakee vain seksiseuraa joten siihen joukkoon mahtuu myös monia idiootteja jotka ei pakkeja halua. Siksi sat törkyviestejä ja pillun vonkaus viestejä useampia samoilta henkilöiltä. Se on niitä huonoja puolia kun nainen tekee profiilin.
- sillä lailla
Aika monet miehet eivät lue profiilia ennen lähestymistä.
Mulle käy jatkuvasti niin, että mies näkee kuvani, lähettää heti flirtin ja vasta sen JÄLKEEN käy lukemassa profiilia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769