Rintaliivi ongelma

rintaliiviprobleema

Olen siis nuori tyttö ja parisen viikkoa takaperin ostin 75B rintaliivit, jotka kaupoissa tuntuivat hyviltä päällä ym. Minulla on hieman skolioosia, joten kotona sitten jouduin vielä lyhentämään olkaimia, mutta nyt huomasin että oikea kuppi törröttää, sinne jää tyhjää tilaa. Toinen kuppi on sopiva.

Palauttaa näitä nyt ei todellakaan voi ja en edes halua palauttaa. Jos en olisi säätänyt olkaimia, niin toinen olisi koko ajan valunut alas, mutta kupit olisivat olleet oikean kokoiset.

3

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delight*

      Kokeile topata jollakin irtotoppauksella tai geelitäytteellä tyhjäksi jäävää kuppia. Se saattaa auttaa tilanteeseen.

    • -md-

      Vika ei ole liiveissä, vaan epäsymmetrisessä kehossa - tiedän kun olen myös skolioosipotilas.

      Skolioosin takia usein toinen hartia on pulleampi kuin toinen. Lisäksi voi olla että (kuten mulla) toinen hartia on kapeampi edestä katsottuna, se on juuri se puoli, josta olkain tykkää valahtaa.

      Koita säätää olkaimet eri tavalla, kumpikin sen hartian mukaan ja kokeile sitä toppaustakin, jota ehdotettiin.

      • aapee

        Minulla on lekurin mukaan olkapäät melkein samassa tasossa, mutta kylkikohoumaa on jonkin verran.

        Säätelin olkaimia ja nyt löysin hyvän kohdan. Kiitos kaikille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe