Kuinka paljon on gramma kannabista?

Olen miettinyt jo kauan että paljonko on yksi gramma kannabista?
Voisiko sitä verrata johkiin esineeseen tai tavaraan, esim kahden euron kolikkoon, coltin sytkäriin tai muuhun?
Minkä kokoiselta gramma näyttää jos se on vielä 'kokonaisena' ja entä silloin kun se on puruina?
Mistä tietää kuinka paljon yhteen jointtiin sitä kuuluu laittaa?
Ilmoita

Osta vaaka niin näät. Yhteen jointtiin laitetaan oman maun mukaan eli mää pistän enemmän ku sää.
Ilmoita
Gramma kannabis-myrkkyä voi olla kokemattomalle käyttäjälle jo tappava yliannostus!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9455253
7 VASTAUSTA:
Edes viisi grammaa ei ole, koska kannabista pitäisi käyttää muutama kilo kerralla, että kuolema olisi edes vähän lähellä tullakseen.

Olet kova trolli kyllä, mutta tuollaisella kroonisesti sairaalla on tietysti ne sairaan maneeriset tavat elää pikku eläkkeellään.
ha ha haa kirjoitti:
Edes viisi grammaa ei ole, koska kannabista pitäisi käyttää muutama kilo kerralla, että kuolema olisi edes vähän lähellä tullakseen.

Olet kova trolli kyllä, mutta tuollaisella kroonisesti sairaalla on tietysti ne sairaan maneeriset tavat elää pikku eläkkeellään.
* korjaus tutlimuksen mukaan kannabiksen yli annostukseen voi kuolla kunhan polttaa sen 5000kg siihen viiteen minuuttii :)
kokeilkaapas kirjoitti:
* korjaus tutlimuksen mukaan kannabiksen yli annostukseen voi kuolla kunhan polttaa sen 5000kg siihen viiteen minuuttii :)
Älkääs ruokkiko trollia :D
Kannabiksen yli asnnostuksren kuolet jos polttelet päälle 100KG tai syöt sitä noin 2kg. Ei sillä henkeä saa siis pois käytännössä mitenkään
kannabiksesta on melkeen mahdotonta saada yliannostusta ja mahdotonta 1grammalla saada yliannostus
Kannabiksen yliannostukseen on koko ihmiskunnan aikana kuollut tasan 0 ihmistä.
Voi vittu nää kukkahattutädit on tyhmii :D
+Lisää kommentti
Katso tämä video, niin tiedät.

http://www.youtube.com/watch?v=4gGhOAc-aV4
Ilmoita
1 Gramma peruslatkää on muutaman herneet kokokoinen. Kukintona kannabis on peukalon pään kokoinen vihreä osa kasvia.
Ilmoita
KANNABIS ON SAATANAN MYRKKY IHMISKUNNALLE! SITÄ TYPERÄT TEINIT VETÄÄ JA AJATTELEE ETTEI KOSKAAN TAPAHDU MITÄÄN KOSKA KAVERITKAAN EI OLE SITÄ HAUKKUNUT. MUTTA, SE AIHEUTTAA AHDISTUSTA, MASENNUSTA, PSYKOOSEJA, KANNABISTIKANNIBAALIT TAPPAA VIATTOMIA JA SYÖ HEIDÄN NAAMANSA PILVIPÄISSÄÄN SAMALLA HIHITELLEN!
2 VASTAUSTA:
Kai tiiät et kukaan ei ees oo kuollu dänkist
Heikkislängääjä kirjoitti:
Kai tiiät et kukaan ei ees oo kuollu dänkist
Kyllä on, ei vaikka sitten suoraan kannabikseen mutta kannabiksen seassa oleviin myrkkyihin tai tehnyt itsemurhan rahaongelmien tai masennukse johdosta. En tunne ketään itsemurhaa tehnyttä, mutta selvästi poissaolevia ja masentuneita monet kannabista käyttävät tai käyttäneet kaverini.
+Lisää kommentti
gramma lätkää on noin sormen pään kokoinen (ei peukalo) kukintoa taas noin peukalon kokoinen nuppu ehkä 1.5-2 kertaa paksumpi (jos ruuti kuivaa)
Ilmoita
Tarkoitatko hashis joka on kuin näkkileipä mutta monta kertaa painavempaa , Painaa varmaan 100g yhdestä grammasta saa neljään cakeen mausteen.
Ilmoita
0,001kg
Ilmoita
Liian kallista. Voi maksaa mielenterveyden.
1 VASTAUS:
Todennäköisyys on että luultavammin hauskaa kuin ongelmia. Tämä ihan kokemuksen äänellä.
+Lisää kommentti
Eri lajikkeilla on paljon painoeroja.
Prässättynä alle pikkurillinpään kokoinen palanen on n. 1g.
Kannattaa ostaa vaaka jos ostelet niin ei kuseteta, gambialaisilta saa 0,6g pussin 20€.
Kohta niil on parittaja-cadillacit ja kämpät kruununhaasts.
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
ite saan il.aseks ku myyn jonneille ja kehitysvammaiselle ylihintaan 200e gramma
1 VASTAUS:
Maksaaks kehitysvammaset niin paljon, jätkä on oikee gangsteri.
mä oon kehtysvammanen mut mä en maksa ku 12€/g se on kaverihinta, muuten ois
18€/g, pirinisteiltä 25€/g.
+Lisää kommentti
Osta vaaka urpo. Gramma on nyyttinä noin 2 euron kolikon suuruinen.
Ilmoita
20e
Ilmoita
Kannabisnarkkarit on pahimpia. Ensin kannanisti ottaa savut ja sen jälkeen murhaa ihmisiä. Kannapaskojen takia maailmassa kuolee miljoonia ihmisiä päivittäin.
Onneksi käy välillä hyvin, yksi tuttu kannahomo poltti paukut ja sai kouristuskohtauksen. Naureskeltiin vieressä kun se vääntelehti tuskallisesti suu vaahdossa. Tätä iloa kesti pari tuntia ja loppujen lopuksi kannaääliöstä oli jäljellä enää musta kupliva massa.
1 VASTAUS:
Mitääh vitun raaka
+Lisää kommentti
paljon kymppisäkki maksaa yleensä teillä? 140-160?
Ilmoita
Denahtavahuora75

hei! ihmiset paljonko maksaa 15g cannabista? kun ite..oon 52luokkaa ikää niin en tiedä mitään ja ystävälläni on jotain postimerkkeja ja jauhoa ihmettelen tätä mitä ne on? hän antaa ne ilmaseksi minulle ja tarvin apua!:)
1 VASTAUS:
Neuvon kyllä, kunhan otetaan yhteyttä yksityisesti viestiä. Vastaa tähän, niin vaihdellaan yhteystiedot.
Terveisin asiantuntija
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kuinka paljon on gramma kannabista?

Olen miettinyt jo kauan että paljonko on yksi gramma kannabista?
Voisiko sitä verrata johkiin esineeseen tai tavaraan, esim kahden euron kolikkoon, coltin sytkäriin tai muuhun?
Minkä kokoiselta gramma näyttää jos se on vielä 'kokonaisena' ja entä silloin kun se on puruina?
Mistä tietää kuinka paljon yhteen jointtiin sitä kuuluu laittaa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta