Vaalehko (jo nainen) tunnistatko?

Valkkaria rannalla

Nuorena miesnä tuntui karmealta kun äitini kertoi jonkun nuoruuden poikaystävän lähestyneen, mitä ihmettä joku hullu ukko ottaa yhteyttä kauan sitten tapahtuneen suhteen takia ja tunkee toisten elämään missä hänellä ei ole roolia eikä tule olemaan?
Pidin tuota ukkoa hulluna, onneksi äitini ei tiettävästi vastaillut saamiinsa kirjeisiin.

Nyt olen itse jopa vanhempi jo kuin äitini silloin, ja olen ajautunut tilanteeseen jossa minusta on tulossa tuon hullun ukon tapainen sairas toisen elämään tunkeutuja.
en tietenkään tunne itseäni ikälopuksi vaan nuorekkaaksi vetreäksi mieheksi, kuten varmaan tuo hullu ukko aikoinaan, mutta tämä nykyaika jolloin kaikki tieto tulee syliin ikäänkuin vahingossa , tietoa mitä ei edes välttämättä tarvitsisi tietääkkään!

Naamakirjaa selatessa osui hakuuni tyttöystävä vuosien takaa, olin palavasti häneen rakastunut ja hän väitti olevansa myös minuun, aika varmaan kultaa muistot ja antaa lisän hyville muistoille.
kAPPAS,katselin tätä emäntää naamakirjasta, edelleen oli sukunimensä säilyttänyt ja korealta näyttää vieläkin vaikka ikä näkyy jo kasvoissa kuten kuuluukin.
Tulin miettineeksi hänen nykyisyyttään, samalla ajauduin muistoihin yhteisistä hetkistämme, piru vie iski hullun ukon tauti , olisi kiva kyllä tavata tuo ihminen vielä kerran livenä ja päästä kuulemaan elämästään jotain?
Tämän ikäisenä mitään romantiikan nälkää tuskin syntyisi mutta varmasti muutoin olisi kiva kuulla ja nähdä, pitäväthän ne toiset luokkakokouksiakin hamaan loppuun saakka.

Jos siis tunnistat itsesi ja olet miettinyt samoja, niin nyt räpsäytä viesti Fb:stä mulle niin soitan sulle.
Aamun lemppari juomasi oli asidofilus appelsiinimehi sekoitus , kerroit mulle että raikas ja makuja sisältävä juoma, sekä mestari leipuri olit.
Näillä tunnisteilla tunnistat, jos siis osuu silmiisi.

3

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkkaria rannalla

ei ollu nainen rannalla eikä täällä?

• diipadaapa4

Mikset laita Facebookissa viestiä naiselle?

• valkkaria rannalla

Niin, miksei hän laittaisi ?
      Kuka haluaisi ottaa riskin kun ei tohdo loukata tai häiritä, siksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe