Oli työhaastattelu, ja voi olla että saan paikan. Arveluttaa, vaan, kun työnantajan suositus on, että lyhyetkin matkat kuljettaisiin autolla turvallisuuden takia ja palkka on todella nihkeä 1100e/kk.. kannattaako edes miettiä lähtöä moiseen vankilaan tuolla palkalla?
Olisko jollain omakohtaista kokemusta Kapkaupungista ja osviittaa siitä missä ja miten uskaltaa liikkua.
Kokemusta Etelä-Afrikassa elämisestä?
2
498
Vastaukset
- ulkomaillaa
En ole vielä maassa käynyt enkä asunut, mutta olen monelta paikalliselta tutulta kuullut että Cape Town:issa asiat on paremmin kuin muualla maassa ja voi siellä aika normaalisti liikkua kunhan ei lähde ns. "huonoille alueille" (ne pitää tietää). Johannesburg:issa on moni sanonut että joutuu autolla liikkumaan joka paikkaan ja elämään enempi "vankilassa".
Palkka on nihkeä, mutta maksetaanko sulle asuminen, kulkuvälineillä liikkuminen tms. Kannattaa myös katsoa mikä on hintataso E-Afrikassa eli varmaan ruoka ja muu eläminen on halvempaa kuin Suomessa. - korppu83
PIkainen vastaus ensi hätään! Olin itse aikoinani opiskelemassa Namibiassa, ja samalla reissulla tuli vietettyä Kapkaupungissa kolmisen viikkoa reppureissaten, kavereita moikaten ja vähän töitäkin tehden. Voin sanoa, että kaupunki ei juurikaan kyllä tuntunut Helsinkiä vaarallisemmalta, kunhan ei lähde tarkoituksella ainakaan vaaleana naisena yksin hipsimään yömyöhään pimeille kujille, sinne missä slummit sijaitsee.... tämä nyt on tietty jo itsestäänselvyys, pitäisi olla. Mutta en siis itse ainakaan millään takseilla koko ajan huristellut, ainoastaan jos oli pitkä matka enkä bussilla osannuthelposti mennä perille saakka. Rohkeasti sinne vaan, on kaunis maa ja kaunis kaupunki myös!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657