Gallup: Onko miehen pituudella oikeasti väliä? Jos on niin kuinka paljon?
G: Onko miehen pituudella väliä?
34
3429
Vastaukset
- nainen23.
Miehen pituudella on väliä.
Väitän, että lähes kaikki naiset haluavat miehen olevan naista itseään pidempi. Omalla kohdallani se on sitten ihan sama kuinka monta senttiä pidempi mies minua on, kunhan vain on. (olen itse 170cm). Tämä olisi siis mielestäni ideaali tilanne, mutta toisaalta olen useasti ihastunut jopa itseäni lyhyempiin miehiin, kun olen heihin ensin tutustunut jotain kautta.
Mielestäni kuitenkin on erittäin luotaantyöntävää, jos lyhyt mies on rimpula. Eli ruumiinrakenne on myös allekirjoittaneelle tärkeää, etenkin lyhyiden sekä erittäin pitkien miesten kohdalla.
Kerrottakoon vielä loppuun, että tuore aviomieheni on minua hiukan lyhyempi, mutta lihaksikas ja rotevanmallinen. En hänen pituuteensa rakastunut, pituus jää toissijaiseksi kun mieheen tutustuu ja tykästyy. Mutta kuitenkin sillä on väliä, siinä mielessä, että en voisi kuvitellakkaan ihastuvani itseäni esim 10cm lyhyempään mieheen, joka ihan oikeasti olisi siis jo lapsen mittainen.
Eikö olekkin ihanan kakspiippuinen juttu :D Eli jos nyt tiivistäisin vähän niin sanoisin, että pituudella on väliä, mutta ei ihan hirveästi. :) - nainen_25
Kyllä on väliä. Vaikka kuinka osa naisista sanoo että ei ole.
Puhutaan sitten miehen koosta missa mielessä tahansa.
Miehen tulee olla edes hieman pidempi. Niin naisella on turvallinen ja hyvä olla.
Itse pidän vain pitkistä miehistä, heissä vain on sitä jotain. Olen tavannut useita lyhyitä miehiä, jotka luonteen puolesta ovat aivan mahtavia ja ihania tapauksia. Mutta kun se pituus on se, mikä itsellä on yksi niistä piirteistä mikä seksuaalisesti miellyttää, niin ei juttu koskaan lyhyiden miesten kanssa ole edennyt ystävyyttä pidemmälle. Se on harmillista, sillä moni näistä miehistä olisi muuten ollut ihannekumppani. Mutta kun ei nappaa, niin ei.- 13 + 4
Hiukan kokeneemman naisen mielipiteellä sanon, että ei sitten yhtään mitään väliä - tosin tässä 30 -iässä ei enää etsi miehestä "turvaa" vaan tasaveroista kumppania. Paras rakastajani on ollut itseäni lyhyempi ;)
- Pulcino Pio
Kuulostaa jotenki vaa aika raadolliselta, että oot sivuuttanu muutaman lyhyemmän miehen (jotka olleet muuted loistavia) pituuden takia. Jos se kerran "seksuaalisesti miellyttää" ni toihan on vähän sama ku joku mies sanois että nainen olis muuten ollu hyvä kumppani, mutta rinnat kun oli liian pienet nii ei voi mitään. Ja miettikää millasena sikana sitä miestä pidettäisiin.
Anyway... kuitenki me kaikki tiedetään että sitte ku oikeasti ihastuu nii millää näistä jutuista ei kyl oo mitää väliä :D - sthgryh
Pulcino Pio kirjoitti:
Kuulostaa jotenki vaa aika raadolliselta, että oot sivuuttanu muutaman lyhyemmän miehen (jotka olleet muuted loistavia) pituuden takia. Jos se kerran "seksuaalisesti miellyttää" ni toihan on vähän sama ku joku mies sanois että nainen olis muuten ollu hyvä kumppani, mutta rinnat kun oli liian pienet nii ei voi mitään. Ja miettikää millasena sikana sitä miestä pidettäisiin.
Anyway... kuitenki me kaikki tiedetään että sitte ku oikeasti ihastuu nii millää näistä jutuista ei kyl oo mitää väliä :D"Anyway... kuitenki me kaikki tiedetään että sitte ku oikeasti ihastuu nii millää näistä jutuista ei kyl oo mitää väliä :D "
Paitsi että älä vaan silti sano jollekin naiselle että rintasi ovat liian pienet/isot, koska hyvin monen naisen olen nähnyt ja kuullut ottavan siitä niin itseensä että on halunnut pistää suhteen poikki!
- nainen 24 v.
On sillä väliä, muttei paljonkaan. Minulle on jossain määrin tärkeää, että mieheni on minua pidempi (olen itse 165 cm), mutta se riittää. Aviomieheni on 168 cm, eikä se ole koskaan ollut mikään ongelma. Itse joskus mainitsee, että harmittaa, että jäi niin lyhyeksi. Kuten joku tuossa aiemmin sanoikin, myös ruumiinrakenteella on merkitystä - olen tyytyväinen, että mieheni on roteva.
Jos oletetaan, että olisin sinkku, niin pystyn kuvittelemaan seurustelevani jopa hieman lyhyemmän miehen kanssa, jos muuten tulisimme juttuun. Olisihan se tyhmää sanoa elämänsä rakkaudelle: "Sori, mutta olet liian lyhyt... Jos olisit 5 senttiä pidempi, niin kaikki olisi hyvin."
Mielestäni vain pinnallisilla, pelkästään ulkonäköön keskittyvillä on tarkkoja sääntöjä siitä, miltä miehen tulee näyttää. En ole koskaan ymmärtänyt miksi 165-senttinen nainen vaatii mieheltä vähintään 185 sentin pituutta, tummia hiusia tai ihan mitä tahansa. - Ap 8+4
Outoa, että kaikki vastaajista voisi seurustella itseään edes hieman pidemmän miehen kanssa. Yleensä kun lukee tälläistä aihetta niin miehen on oltava vähintään 180 cm jopa sellaisten 160 cm naisten mielestä. Olen kyllä aina vähän aavistanut, että täällä netissä vain tälläistä vaaditaan eikä sitten tosi elämässä, koska kyllähän sellaisia parejakin näkyy missä nainen on päälle 170 cm ja mies alle 170 cm. Minun muutama kaverikin on itseään pidemmän naisen kanssa ja lapsia/ lapsi on molemmilla.
- monetsalaatällasetas
161 senttisen, keski-ikäisen naisihmisen mielestä miehen pituus ei ole läheskään merkittävä tekijä, kun taas miehen mielenterveys ja jos tarvitsee siihen vielä lääkityksen. On sitten pitkä tai lyhyt ei käy!!.
- 12+13
Ja sinä kuulut tähän kastiin ketkä vielä tarvitsevat lääkityksen?
- >Lissu
Pituudella ei niinkään ole väliä.
Paksuus ratkaisee :) - N mielipide
pituudella on väliä kun itse olen 170 cm. Haluan tuntea itseni naiseksi nimenomaan ison miehen kanssa!
- Tietenkin on
Kyllä on väliä. Itse olen 163cm ja pidän alarajana 178cm=5'10 (englantilaiset mitat), koska (lapsuuden)perheessäni miehet ovat vähintään sen mittaisia ja näin ollen olen tottunut vähintään keskimittaisiin miehiin. Haluan "miehennäköisen ja -kokoisen" miehen. Pitkä mies on mielestäni miehekäs ja edustaa maskuliinisuutta, myös vartalo tietenkin vaikuttaa.
Olen seurustellut/käynyt treffeillä pääosin 183-193cm miesten kanssa. Tuo 193cm alkaa olla minulle kyllä yläraja, vaikka käytänkin 5-7cm korkokenkiä.
Luulen, että usein naisen suuntautuminen pitkiin miehiin on biologista; nainen vaistomaisesti miettii jälkeläisiään ja haluaa heistä mahdollisemman "vahvoja".- Pulcino Pio
"Luulen, että usein naisen suuntautuminen pitkiin miehiin on biologista; nainen vaistomaisesti miettii jälkeläisiään ja haluaa heistä mahdollisemman "vahvoja"."
Toi ei pidä ihan täysin paikkansa. Ehkä osaksi joku nainen saattaa ajatella noin, mutta monien tutkimuksien mukaan kasvojen symmetria on sellanen asia jota naiset oikeasti alitajuisesti katsovat (merkki terveydestä ja geenien hyvyydestä).
Enkä kyllä usko että moni nainen ottais isoa miestä jos se sattuu olemaan tyhmä kun saapas. Nyky-yhteiskunnassa kun varsinaisella fyysisellä koolla/voimalla ei ole niinkään merkitystä. Tärkeämpää on ennemminki älylliset tekijät. - Kylmäntotuudellinen
Pulcino Pio kirjoitti:
"Luulen, että usein naisen suuntautuminen pitkiin miehiin on biologista; nainen vaistomaisesti miettii jälkeläisiään ja haluaa heistä mahdollisemman "vahvoja"."
Toi ei pidä ihan täysin paikkansa. Ehkä osaksi joku nainen saattaa ajatella noin, mutta monien tutkimuksien mukaan kasvojen symmetria on sellanen asia jota naiset oikeasti alitajuisesti katsovat (merkki terveydestä ja geenien hyvyydestä).
Enkä kyllä usko että moni nainen ottais isoa miestä jos se sattuu olemaan tyhmä kun saapas. Nyky-yhteiskunnassa kun varsinaisella fyysisellä koolla/voimalla ei ole niinkään merkitystä. Tärkeämpää on ennemminki älylliset tekijät.Uskon sekä kasvoilla että pituudella olevan biologisia merkityksiä, mutta toisille kai enemmän sillä toisella ominaisuudella ja toisille sillä toisella. Eli olisikohan tässäkin kyse naisten eri mieltymyksistä. Tämä tietty miehen spekulointia, mut näin se näyttäisi olevan.
Ja jos näin sitten oikeastikin, niin entäs sitten? Varmasti jokaiselle löytyy se mieluinen kumppani.
- 234235
Edellinen ihastukseni oli minua vähän lyhyempi, eikä se minua silloin haitannut.
Nykyinen mieheni taas on reilusti minua pidempi ja kyllä on jotenkin vaan paljon turvallisempi olo hänen kanssaan, vaikka typerältä kuulostaakin.- Kylmäntotuudellinen
No kuulostipa sitten typerältä tai ei, niin ainakin olet sentään rehellinen!
- tässä vastausta
Itselleni merkkaa enenmmän miehen luonne. Jos mies on 180cm pitkä ja omaa kieron nolliakan luonteen, niin no thanks. Luonteella mennään ja pitkälle
- Forever Alone
itse olen 160cm ja 18v poika. se selittääkin kaiken.
- lifemocker
kyllä 180cm 18v:kin olisi poika
- kurkottaa pussaan
On, pitää olla selkeästi pidempi.
- 162cm mies.
Pituudesta ja ulkonäöstä se on kiinni että nainen kiinnostuu. Suomi 24 treffeissä suurin osa naimista haluaa 170cm tai pitemmän miehen
- ~~~
Mielestäni sillä ei ole väliä. Sen sijaan ihmisen luonteella on paljon enemmän painoarvoa.
Esimerkiksi vähän yli 170-senttinen ystävättäreni on naimisissa itseään hieman lyhyemmän miehen kanssa, ja hyvin heillä menee. - dio fan
Ronnie James Dio siinä oli yks maailman seksikkäin mies aikanaan. pituutta 163cm eikä vähentäny miehen haluttavuutta ja seksikkyyttä vähääkään siinä moni yli 180 senttinen tavallinen mies ei ois pärjännyt lähellekään, oli sitte kyse ulkonäöstä tai laulutaidoista. Dio oli Jumala.
- merselle
Samaa mieltä, Dio oli aikanaan tosi sexy lauluäänestä ja lavakarismasta puhumattakaan, vaikka pituutta oli tuo 163cm. Hyvä esimerkki siis siitä, että lyhytkin mies voi olla SUURI kun vain löytyy sitä jotain.
- ohSusannah
No, eipä ole mulle ainakaan väliä pituudella. Tähän tosin saattaa vaikuttaa sekin, että olen pikkasen alle 160cm, niin olen jokatapauksessa yleensä lyhyempi miestä. :-)
En osaa sanoa mitä mieltä olisin, jos olisinkin pidempi tai hyvinkin pitkä nainen. - dioantifan
Just joo, Ronnie, vanha sairaannäkönen narkkarinisti :D :D
Muahhaahhaa ...
Taitaa dio fan olla samaa kaliiberia ?? :D- Dino Rex
Eli tiedät Diosta niinkin paljon, että hän on nykyään mielestäsi vanha sairaannäkönen narkkarinisti? Aika noloa, olisit vaan jättänyt kommentoimatta.
- Antimetalli
Dino Rex kirjoitti:
Eli tiedät Diosta niinkin paljon, että hän on nykyään mielestäsi vanha sairaannäkönen narkkarinisti? Aika noloa, olisit vaan jättänyt kommentoimatta.
Muahhaahhhaaa !!
Ei helvetti, täällä jotkut metallipäät fanittaa vieläkin tota pelleä :):)
No jaa, tuon lajin sairauden määrää ei mikään voi mitata.
Toivottavasti saat elämäsi kasaan :D
- Ruma ja lyhyt
Ite oon 172 cm mies ja asiaa ei auta se että olen vastenmielisen näköinen ja ruma
- ssupp
on sillä väliä
eiköhän tätäkin ole täällä kysytty jo ties kuinka monta kertaa - Sisusta tärkein
Ei ole,kaikki ulkoinen menettää merkityksensä kuitenkin kun vanhenee ja ulkonäkö mennyttä.Sisin ratkaisee,kaiken.
- Dino Rex
Vanhusten kuihtuva seksielämä saattaa kuitenkin vihjata siihen suuntaan, että ulkoisesti viehättävä partneri olisi useimmille ihmisille parempi seksuaaliseen suhteeseen.
- lyhytkin käy
Ei haittaa, vaikka mies olisi reilustikin alle keskimitan. itseni kanssa samanpituinen tuntuisi oudolta (olen noin 160 cm), mutta ei mahdottomalta jos mies on muuten fiksu ja hauskannäköinen. Se kuuluisa "kipinä" tai "kemia" pitää vain löytyä. Olen joskus tavannut superlyhyitä, kasvoistaan todella söpöjä miehiä, joihin tiedän naisten ihastuvan vaikka itse olisivat varsinaisia amatsoneja.
Olen aina katsonut enemmän kasvoja kuin muuta kroppaa - niin miehissä kuin naisissa. Jos on ruma kasvoistaan, ei auta se kuntosalilla ahertelu ellei sitten lopputulos ole tyyliin Daniel Craig. Yleensä vartalo näyttää hyvältä, kun se on sopusuhtainen eli hoikka tai normaalipainoinen. Ruman kannattaakin kehittää niitä henkisiä ominaisuuksiaan, sillä niille naiset antaa huomattavasti enemmän arvoa kuin miehet naisten kohdalla. - mammutfantti
Itse kiinnostun vain itseäni pidemmistä miehistä, muuten tuntuu että olen kömpelö norsu. Ongelma ei ole miehen pituudessa vaan enemmänkin huonossa itsetunnossani, lyhyen miehen rinnalla olo on kiusallinen, kömpelö ja nolo. Kaippa se on kiinni naisesta kiinnostavatko lyhyet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs162577100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151