Eli kuinkas on kun olen henk.koht avustajana toiminut maaliskuusta lähtien ja olen vakituinen. Nyt on tilanne on se että avustettava on joutunut sairaalaan ja häntä ei enää olla laittamassa kotiin vaan seuraavaksi hänet siirretään hoitokotiin ja nyt kysymys onkin että kuuluuko minun hoitaa häntä/hänen asioitaan kun hän on sairaalassa vai loppuuko minun ns vastuuni siihen kun hän on sinne joutunut? Olen tässä nyt muutamana päivänä auliisti hoitanut hänen miehensäkin asiat mutta pompottaminen on mennyt mahdottomaksi,tänäänkin minun olisi pitänyt mennä vielä illalla häntä katsomaan vaikka työ aikana oli jo loppunut. Teen ma-pe 8-16.00 töitä. Toinen kysymys kuuluu että milloin hänen pitäisi minut irtisanoa kun kotiin ei enää ole menossa? (Olen siis hoitanut häntä kotona) Toivon pikaisia vastauksia!
Henkilökohtainen avustaja ja hoidettava sairaalassa
sunshine5
1
148
Vastaukset
- avustaja1
Hei työnantajan tai hänen edustajansa on lomautettava sinut saat 2 viikolta palkan ja sen jälkeen liiton tai kelan työttömyyskorvauksen vaadi heti lomautuspaperi jollet ole auttamassa häntä sairaalassa soita vaikka vammaispalveluun ja kysy neuvoa. Työnantajasi pitäisi kyllä irtisanoa sinut jollei ole tulossa kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442837Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k231840Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591390
- 951272
- 471159