Eli lopetin n. Kuukausi sitten pillerit ja ekat luomu menkat tuli muutaman päivän myöhässä. Mutta samoihin aikoihin kun menkat alko ja sen jälkeen tunteet ollu ihan sekaisin. Ollaan seurustellu poikaystävän kanssa 3 vuotta ja nyt tän viikon aikana oon alkanu epäillä rakkautta sitä kohtaan vaikka kaikki on meidän suhteessä hyvin.
Eli onko muille käynyt näin kun on lopetannu pillerit (ja oon siis syönyt niitä n.1 1/2 vuotta) että tunteet sekaisin ja eikä niistä oikeen saa mitään selkoa?
E-pillereiden lopetus ja tunteet sekaisin
6
361
Vastaukset
- vauva welcome
Miksi lopetit pillerit? Onko tarkoitus saada vauva? Se on hirveän iso asia, joka voi sekoittaa pään. Nyt se mahdollista ja todennäköistä. Mietit , onko mies se oikea. Onko sinusta äidiksi.
Puhu miesystäväsi kanssa. Puhu ystävän kanssa. Kyllähän siinä tunteita velloo. Hyvä käsitellä, ennen kuin raskaus on totta.
Toki pilleritkin ovat voineet viedä pms oireita tehokkaasti ja nyt ne tulevat tehokkaasti takaisin.
Silti epäilen tuota Mahdollisuutta. - Apuua
En siis todellakaan halua lasta koska oon vasta 19 vuotias mutta gyne ehotti että pidän taukoa koska on niin kuivat limakalvot ja sitten jatkan erillä merkillä.
- --------------------
Mikä ehkäisy teillä nyt sitten on pillereiden jälkeen ollut? Oletko tehnyt raskaustestin?
Oletko varma että ne olivat luomumenkat? Eikä vain pillereiden lopetuksesta johtunut tyhj.vuoto? - Apuua
Uskon että oli koska siinä oli se 30 päivää väliä ja kun lopetin niin tuli tyhjennys vuoto ja nyt on ollu kortsu käytössä mutta viime kerrasta ku ollaab seksiä harrastettu niin on 2 kk ja se on yks syy miks on 3kk tauko pillereistä ja merkin vaihto.
- Kaikki hyvn?
Onko teidän suhteessa varmasti kaikki hyvin? Mietin vain, kun parisuhteessa 2 kk ilman seksiä on tosi pitkä aika.
- Apuua
Siis on ja nyt saatiin taas kaikki kuntoon kun itselläni on ollu niin kuivat limakalvot ettei ole pystyny harrastamaan 2kuukauteen mutta nyt kun on pitänyt kuukauden taukoa pillereistä niin taas on seksielämä kunnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927