Mielestäni olen ansainnut pusun.
Pusu kauniilta tytöltä (ja hali päälle) auttaisi jaksamaan taas vähän aikaa. Jokaisen pitäisi saada säännöllisesti pusu ja hali ja halipusu joltain ihanalta ihmiseltä.
Sen tytön pitää sitten olla hyvännäkönen, muuten en pussaa. No niin, suorittakaa!
Tytöt antakaa pusu!
6
131
Vastaukset
- tsi1
Oon satakuuskyt senttinen sporttinen ja säpäkkä blondi, ja nyt hukutan sut pusuihin!
- ynxynx
olet säälittävä luuseri.
Kyllä määkin pusun ansaitsisin, mutta eipä niitä vain näytä tulevan, prkl!
Ai niin, huomenna 6.7. on muuten kansainvälinen suutelupäivä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10761711
Silloin on jonkun kyllä ihan pakko suostua antamaan mulle pusu.
- idiot amatör
Ei likaista suuta viitti kukaan suudella. Rumat sanat ja ajatukset tunkevat haisulina aina esille.
Ai mulleko toi oli tarkoitettu? Onpas helvetin pätevää päättelyä: rumat ajatukset aiheuttavat pahanhajuista hengitystä, oh yeah :D.
Ihan vain tiedoksi, että suuhygieniassani ei ole mitään vikaa. Ja mitä ihmettä oikein luulet tietäväsi minun ajatuksistani tuon perusteella? Olen vain tottunut ronskimpaan kielenkäyttöön sopivassa seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737