Ongelmaksi on nyt muodostunut että millasia vaatteita pitkälle ihmiselle kävisi? olen ruumiinrakenteelta pitkä (miltei 180cm), pyöreähkö, mahan ja persuuksien kohalla hieman muutamia liika kiloja (joka naisen vitsaus varmasti ;)) ja omaan pitkät sääret jotka ei kuitenkaa ole mitkään puhelinpylväät. Eli millasia vaatteita pitäisi käyttää ettei näyttäisi entistäkin pyöreämmältä, rintavarustustakin löytyy mutta ei liikaa ja jalat suhteessa selkään ovat suunnilleen samaa mittaluokkaa. En haluaisi kuitenkaan käyttää tiukkoja vaatteita joissa mahamakkarat pursuaa jostakin välistä. Jos vain joku voisi suuntia vähän antaa?
pyöreähkö ja pitkä, millaset vaatteet?
2
770
Vastaukset
- kuva kiitos
Laita 140 cm mekko niin kyllä ohenee
- Hihh29
Mä oon 183 cm ja 100 kg nainen ja isorintainen. Mun ongelma kohta on selkämakkarat ja keskivartalo. Saan ne kyllä peittoo, mut en osta liian isoja vaatteita, kun näytän viä isommalta, mutta en taas liian pieniäkä. Saa kissan ja hiiren kanssa ettiä vaatteita. Nyt löysin Cellbesiltä farkut, siä on muuten aika mummomaisia vaatteita. Seppälästä löysin yhen kivan väljän neuleen.
Pituuskin on jo yks, kun vaikeuttaa vaatteiden ostoo, korkkarit, voi luoja :D 42-43 saa mettästää. No nyt on talveksi pari saappaat. Eilen mies kehukin mua kun puin uusia vaatteita, et hyvin oot löytäny vaatetta taas itelles, upeelta näytät :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898