pyöreähkö ja pitkä, millaset vaatteet?

mahamakkara.

Ongelmaksi on nyt muodostunut että millasia vaatteita pitkälle ihmiselle kävisi? olen ruumiinrakenteelta pitkä (miltei 180cm), pyöreähkö, mahan ja persuuksien kohalla hieman muutamia liika kiloja (joka naisen vitsaus varmasti ;)) ja omaan pitkät sääret jotka ei kuitenkaa ole mitkään puhelinpylväät. Eli millasia vaatteita pitäisi käyttää ettei näyttäisi entistäkin pyöreämmältä, rintavarustustakin löytyy mutta ei liikaa ja jalat suhteessa selkään ovat suunnilleen samaa mittaluokkaa. En haluaisi kuitenkaan käyttää tiukkoja vaatteita joissa mahamakkarat pursuaa jostakin välistä. Jos vain joku voisi suuntia vähän antaa?

2

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuva kiitos

Laita 140 cm mekko niin kyllä ohenee

• Hihh29

Mä oon 183 cm ja 100 kg nainen ja isorintainen. Mun ongelma kohta on selkämakkarat ja keskivartalo. Saan ne kyllä peittoo, mut en osta liian isoja vaatteita, kun näytän viä isommalta, mutta en taas liian pieniäkä. Saa kissan ja hiiren kanssa ettiä vaatteita. Nyt löysin Cellbesiltä farkut, siä on muuten aika mummomaisia vaatteita. Seppälästä löysin yhen kivan väljän neuleen.

Pituuskin on jo yks, kun vaikeuttaa vaatteiden ostoo, korkkarit, voi luoja :D 42-43 saa mettästää. No nyt on talveksi pari saappaat. Eilen mies kehukin mua kun puin uusia vaatteita, et hyvin oot löytäny vaatetta taas itelles, upeelta näytät :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe