Mikkelin Kampparit voittaa SM-kultaa.Loppuottelussa kaatuu OLS.Faktatietoa.
kausi 04-05
tosi on
71379
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 7
Vanhimmat
Niinpä tietenki. Torniolaisetko jäävät nuin vain loppuottelusta??? Tornio on pelannut vuoödesta 1994 yhtä kautta lukuunottamatta joka kausi finaalissa. Helppo varmaan veikata ToPV:tä ulos. ToPV voittaaaaaa....
saapa nähä voittaako kampparit yhtään peliä ensi kaudella....=)
No puhutaanpas välillä asiaa, näinhän se on että Vastus sen kullan ens kaudella vie. Todelliset mestarit kultaa jälleen saa. :)
Vastus todella tulee olemaan kova "vastus"tulevalla kaudella.
Valitettavasti te kaikki asiantuntijat olette niin väärässä, tämä vuosi on taas OLS:n vuoro voittaa kun vuorojärjestelmällä ToPV kanssa mestaruuksia otetaan. Ensi vuodesta voimme neuvotella sitten Torniolaisten kanssa myöhemmin.
Harmittaa ihan teidän hyväuskoisten puolesta... wanha mestari jyrää tällä kaudella muut ketoon... loppuottelu OLS-WP 3-6
Kyllä se niin on että finaalissa on ainaki ToPV, toivottavasti myös OLS. Näiden joukkueiden välinen peli on varmasti parasta ja laadukkainta katseltavaa jääpallokansalle, kyllä toppila näyttää aina viimeistään vaikka kauden lopussa vaikka vihreävalkokone välillä vähän yskiikin :) Onko kellään varmaa tietoa tästä huhusta, että ToPV olisi hankkimassa alakertaan vahvistuksen venäjän puolelta?