Mikkelin Kampparit voittaa SM-kultaa.Loppuottelussa kaatuu OLS.Faktatietoa.
kausi 04-05
7
1379
Vastaukset
- niinpä tietenki
Niinpä tietenki. Torniolaisetko jäävät nuin vain loppuottelusta??? Tornio on pelannut vuoödesta 1994 yhtä kautta lukuunottamatta joka kausi finaalissa. Helppo varmaan veikata ToPV:tä ulos. ToPV voittaaaaaa....
- lappi
saapa nähä voittaako kampparit yhtään peliä ensi kaudella....=)
- 98,8
No puhutaanpas välillä asiaa, näinhän se on että Vastus sen kullan ens kaudella vie. Todelliset mestarit kultaa jälleen saa. :)
- ent .vastus
Vastus todella tulee olemaan kova "vastus"tulevalla kaudella.
- jääpaloveteraani
Valitettavasti te kaikki asiantuntijat olette niin väärässä, tämä vuosi on taas OLS:n vuoro voittaa kun vuorojärjestelmällä ToPV kanssa mestaruuksia otetaan. Ensi vuodesta voimme neuvotella sitten Torniolaisten kanssa myöhemmin.
- weteran
Harmittaa ihan teidän hyväuskoisten puolesta... wanha mestari jyrää tällä kaudella muut ketoon... loppuottelu OLS-WP 3-6
- fan fan
weteran kirjoitti:
Harmittaa ihan teidän hyväuskoisten puolesta... wanha mestari jyrää tällä kaudella muut ketoon... loppuottelu OLS-WP 3-6
Kyllä se niin on että finaalissa on ainaki ToPV, toivottavasti myös OLS. Näiden joukkueiden välinen peli on varmasti parasta ja laadukkainta katseltavaa jääpallokansalle, kyllä toppila näyttää aina viimeistään vaikka kauden lopussa vaikka vihreävalkokone välillä vähän yskiikin :) Onko kellään varmaa tietoa tästä huhusta, että ToPV olisi hankkimassa alakertaan vahvistuksen venäjän puolelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583036
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151063- 891018
- 50893
- 89874
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595