Mikkelin Kampparit voittaa SM-kultaa.Loppuottelussa kaatuu OLS.Faktatietoa.
kausi 04-05
7
1234
Vastaukset
- niinpä tietenki
Niinpä tietenki. Torniolaisetko jäävät nuin vain loppuottelusta??? Tornio on pelannut vuoödesta 1994 yhtä kautta lukuunottamatta joka kausi finaalissa. Helppo varmaan veikata ToPV:tä ulos. ToPV voittaaaaaa....
- lappi
saapa nähä voittaako kampparit yhtään peliä ensi kaudella....=)
- 98,8
No puhutaanpas välillä asiaa, näinhän se on että Vastus sen kullan ens kaudella vie. Todelliset mestarit kultaa jälleen saa. :)
- ent .vastus
Vastus todella tulee olemaan kova "vastus"tulevalla kaudella.
- jääpaloveteraani
Valitettavasti te kaikki asiantuntijat olette niin väärässä, tämä vuosi on taas OLS:n vuoro voittaa kun vuorojärjestelmällä ToPV kanssa mestaruuksia otetaan. Ensi vuodesta voimme neuvotella sitten Torniolaisten kanssa myöhemmin.
- weteran
Harmittaa ihan teidän hyväuskoisten puolesta... wanha mestari jyrää tällä kaudella muut ketoon... loppuottelu OLS-WP 3-6
- fan fan
weteran kirjoitti:
Harmittaa ihan teidän hyväuskoisten puolesta... wanha mestari jyrää tällä kaudella muut ketoon... loppuottelu OLS-WP 3-6
Kyllä se niin on että finaalissa on ainaki ToPV, toivottavasti myös OLS. Näiden joukkueiden välinen peli on varmasti parasta ja laadukkainta katseltavaa jääpallokansalle, kyllä toppila näyttää aina viimeistään vaikka kauden lopussa vaikka vihreävalkokone välillä vähän yskiikin :) Onko kellään varmaa tietoa tästä huhusta, että ToPV olisi hankkimassa alakertaan vahvistuksen venäjän puolelta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219