Ikuinen mietinnän aihe ;)
Tapasin perjantaina mukavan miehen baarissa. Oltiin useampi tunti pilkkuun asti yhdessä ja sen jälkeenkin ja molemmat suunnattiin erinäisitä syistä omiin koteihinsa. Tai no mies sukulaisensa luokse, jolla oli käymässä. Meillä oli tosi kivaa ja pelottavan paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia ym. Vaihettiin numeroita ja mies sanoi lisäävänsä mut facessa kaverikseen. Harvoin mulle tulee varmaa tunnetta, mut nyt olin ihan varma, et jotain kautta ottaisi yhteyttä, mutta ei. :( Itse taisin kyllä ihastua ja jos olisi näkemistä ehdottanut olisin todellakin ollut kiinnostunut. Kumpikaan ei tosiaan ollut erityisen humalassa, joten en vaan ymmärrä miksi mieli muuttuisi. Vihaan tällaisia miettimisiä... Yhden illan jutut on ihan erikseen, mut huoh... Ja mun päähän on niin iskostunut se, et ite ei voi ottaa yhteyttä, kun sitten on taas liian helppo :DD niin monella kaverilla käynyt näin...
Miksi mies ei otakaan yhteyttä?
10
740
Vastaukset
- lol8
"Anna naisen odottaa. Paitsi, jos hän on lahkeessa roikkuvaa lajia, joka on pommittanu sua soitoilla ja viesteillä treffeistä lähtien. Sen tyyppistä typyä tuskin sun innokkuus haittaa. Ala takoo vaan, kun rauta hohkaa. Muussa tapauksessa on hyvä antaa naiselle aikaa. Meidän kiinnostusta lisää epätieto. Ole siis ainakin hetken pieni mysteeri, niin meidän jotenkituntuniinhyvältämutapuaenmäetiedämitäseajatteli-moottori saa polttoainetta."
Eräästä blogista saan tällaisen kuvan, että meidän miesten nimenomaan kannattaa laittaa tuo hyrrä pyörimään joka aloittajalla taitaa pyöriä vinhasti...- sellast
Tossa on kyllä riskinsä. Kun on vasta tavattu niin sitä aika nopeesti kyllästyy venkoiluun ja se on sit goners. Et noiden "sääntöjen" sijaan kannattaa mun mielestä toimia. Tuskin kovin moni odottelusta pitää ja satunnaisissa tuttavuuksissa se mielenkiinto häipyy nopeesti jos toinen on passiivinen.
Nainen olen ja pari vkoa katsellut yhden kundin jumittamista-> tää keissi on taputeltu.
- alottaja1
kohta lakkaa hyrrä pyörimästä, jos ei kuulu :(
- epäilevä tuomas
Olisikohan sillä jo tyttöystävä. Ehkä se "sukulainen" olikin vain keksitty selitys.
- epäreilua.
Naiset ei tietenkään koskaan voi ottaa yhteyttä. Miksi edes sen numeron pyysit?
- {yks}
Mies ei ole riittävän kiinnostunut. Muuten olisi jo ottanut yhteyttä. Usko vain, kokemus puhuu. Ihastunut/kiinnostunut pitää yhteyttä yllä.
- joko tai +9087654
Et sä mikään liian helppo olisi vaikka ottasitkin yhteyttä mutta...
Joko mies ei ole kiinnostunut sittenkään riittävästi tai se on nyssy.
Nimittäin ne miehet, jotka on ns. normi itsetunnolla varustettuja, kyllä ottaisi yhteyttä. Ne ketä sitten kuka tahansa pirttihirmu saa potkia munille, eivät ota, he odottavat aina että tulee se nainen joka vie (nyssy isä, hallitseva äiti) mutta heille sitten käy vain ja ainoastaan puolisoksi se uusi äiti. Jos et ole sitä ja yrität antaa heille tilaa, he sössivät, nyssyilevät ja ovat päättämättä niin kauan että joko sinä hermostut ja alat siihen rooliin, tai päätät suhteen ja he voivat etsiä sen noita-akan josta sitten valittaa... Vaikka he eivät itse valita mutta kaverit sitten voivat ymmärtää ja tulee näitä ihmettelyjä miksi-toi-kiltti-mies-on-ton-kanssa.
(Siksi se on, että se oikein haluaa semmosen välttämättä).
Joten jos et halua semmoista miestä, et ala itse viemään suhdetta. Mies joka ei vie suhdetta alussa, ei vie sitä koskaan, ja se etsii vaan sitä naista = äitiä, joka ottaisi ohjat.
No, jos se taas on mies, joka oikeasti on mies, se ei ole kiinnostunut. Riittävästi ihastunut mies kyllä ottaa yhteyttä ja etenkin tuon jälkeen. Nyt taisit siis olla vain kiva ja hauska tuttavuus, hän kännissä... Tai sitten hän voi olla jo varattukin.
Ei sen mielen tartte sillai muuttua, kyllähän hänellä varmaan oli hauskaa, hän tykkäsi sinusta ja näin, mutta hän ei vaan ihastunut niin paljon tai halua suhdetta nyt, tai jotain... Siis, ei se aina mene yksiin vaikka miten olisi varma ja muka tietäisi.
Joten pidä se ilta kivana mjuistona ja ole onnellinen että sait pitää hauskaa, olla kivan tyypin kanssa, ihastua, äläkä ala heti pilaamaan sitä muistoa rutisemalla ettet saanut enempää. Aina nyt vaan enempää ei saa ja joskus pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa. Pidä kaunis muisto, ole onnellinen ja huoleton, mene eteenpäin. Olisit helppo? Mitä sitten ikinä tarkoitatkin tuolla? Jos ihmiset tykkää toisistaan, niin kuka jaksaa edes miettiä moisia asioita? Ehkäpä mies odottaa, että sä otat siihen yhteyttä ensin? Se voi ajatella ihan samalla tavalla, kun sinä. Eli molemmat odottaa toisen yhteydenottoa. Nyt olis varmaan korkee aika laittaa viestiä/soittaa ja kysyä kuulumisia. Olet varmaan saanut sen käsityksen, että mies on se jonka pitää ottaa ensin yhteys? EI EI ja EI! Kyllä naisenkin on hyvä olla aktiivinen, jos meinasit alkaa rakentamaan suhdetta. Sä varmasti olet vielä sen miehen mielessä, joten nyt kantsii ottaa se yhteys. Ensviikolla saattaa olla myöhäistä ja sit sua kaduttaa, kun jäit oottamaan. Tsemppiä :)
- sellast
Toi mun kohdalle osunut venkoilija on just sellanen perässävedettävä et vastailee viesteihin ja puheluihin heti ja lähtee mukaan kun tyyliin ilmoitan et silloin sinne, nähdään. Kiukuttelee jos en ole yhteydessä tai nähdä mut itsellä hänellä ei mitään oma-aloitteisuutta. Weird. Ei toimi mulle.
- Caroline G.
Ota itse yhteyttä. Et menetä mitään, mutta saatat voittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171017124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161938Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231733- 721070
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491044Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43842Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä85815