Eli oon 162cm pitkä ja tässä mietin että mikä on matalin poni jolla voisin pituuteni puolesta mennä. Että olisiko 125cm säkäkorkeudeltaan oleva poni liian pieni vaiko miten. Ponien painorajatkin sitten otan huomioon rotukohtaisesti enkä säkäkohtaisesti. Sen tiedän että shetu on liian pieni mutta menin tänä keväänä n. 125cm ponilla esteitä ja se oli ihan parasta :D teitä nyt kuitenki kiinnostaa niin painan 53kg.
mikä säkä!
5
100
Vastaukset
Sanotaanko niin, että itse olen 163cm ja minulla on vankkarakenteinen poni jonka sk on 138. Ei ole tuntunut pieneltä, mutta jos se olisi yhtään pienempi ja/tai sirompi, niin sitten se tuntuisikin. Eli jos etsit omaa, kannattaa tähdätä 140cm minimikorkeuteen. Ei se nyt parista sentistä kiinni ole, mutta esim 135cm tuntuisi minusta jo pieneltä.
- liianpitkäkö?
Siis en ole omaa ponia katselemassa. Käyn kerran viikossa ratsastamassa tunnilla ja ratsastus koululla on niitä pienempiäkin poneja niin niillä sillointällöin ratsastaminen olisi mukavaa vaihtelua suomenhevosilla ratsastukseen. Eli ei mitään joka viikkoista möhkäleen raahausta ponille.
- kiakatarina
Et voi mielestäni enää ratsastaa vain 125 cm ponilla, vielä 155 cm pituinen sen kokoisella voisi ratsastaa :)
Minustakin 125 on aikas pieni väliaikaiseenkin ratsastukseen... Ei niinkään painon takia vaan pituuden. Niin pieni poni alkaa jo näyttää hassulta. Isompi olisi tosiaan sopivamman kokoinen, mutta jos haluat mennä poneilla silloin tällöin, niin kannattaa kysyä ratsastuksen opettajalta milä poneilla voisi mennä. Hän kuitenkin tuntee tallin ponit paremmin ja tietää mkillä voi mennä ja millä ei.
Itse en haluaisi kiivetä alle 135cm ponin selkään koska se tuntuisi liian pieneltä. Mutta minä olen painavampikin, joten senkään takia en voisi niin pienellä enää ratsastaa.- Liianpitkäkö?
Puhut asiaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566628Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404522- 542259
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391848Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171171
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087- 671018