liikuntaa ja vielä kerran liikuntaa

auttakaa ihmiset

Jos aion juosta joka toinen päivä jonkun verran ja teen joka päivä vatsalihaksia ja hypin hyppynarulla juon paljon, syön terveellisesti vihanneksia ja hedelmiä kuukauden ajan kuinka paljon lähtis kiloja pois, mä en läski oo, mut silti haluun vähän kiloja pois, jos juoksen puolen kuukauden ajan joka toinen päivä , ja sen jälkeen puol kuukautta juoksen joka päivä? auttakaa joku jooko, en itte osais ees arvata että kuinka paljon, kaipaan sitten asiallisia kommentteja..

5

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttakaa ihmiset

      kivaku ootte lukenu tän ettekä viitti auttaa..

    • koirankusettaja

      Ihan tyhmä provo, mutta vastataan nyt silti jos joku on oikeasti noin avuton.

      1. Et syö terveellisesti.
      2. Et liiku järkevästi.

      Et kerro edes lähtökohtia. Paljonko painat, minkä pituinen olet, mikä on tavoittesi?

      Jos kuvittelet kiinteyttä tuolla saavasi, v*tuiksi menee. Kiinteytymiseen tarvitaan lihaskasvua, ja lihas ei kasva ellei syö enemmän kuin kuluttaa.

      Sun keinoilla susta tulee kyllä kevyempi, mutta kropan koostumuksesta... noh, susta tulee laiha löysä läski.

      Oikean ruokamäärän löydät vaikkapa Iltalehden painopäivyristä. Ja sitten kovasti lihastreeniä, eli punttisalille nostamaan rautaa.

      Normaalipainoisen ei kannata lähteä leikkimään laihduttamisella. Jos pitää vähän fiksata, se tehdään liikunnalla ja syömällä terveellisesti eli RIITTÄVÄSTI ja monipuolisesti.

      • auttakaa ihmiset

        oon pituudeltaa 155 ja painan 50.


      • mmmmmmmmmm
        auttakaa ihmiset kirjoitti:

        oon pituudeltaa 155 ja painan 50.

        Ei ole tarvetta laihduttaa.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Ja jos meinaat pitää tuollaisen kuurin, paino ehkä laskeekin, mutta entäs sen kuurin jälkeen? Todennäköisesti palaa takaisin ja nouseekin lähtöpainosta. Liikkumaan on hyvä ryhtyä, mutta sinulla se tavoite ei tarvitse olla laihtuminen, painoa ei tarvitse pudottaa. Syö riittävästi ja terveellisesti, ihan vaikka niiden perusterveellisten ohjeiden mukaan, lautasmalli siis. Kasviksia paljon, proteiinia, ja muuta sitten sopivasti. Esim. Kiloklubista löydät ohjeita ja voit ladata ihan konkreettisesti mitä syöt, näet syötkö terveellisesti. Siellä voi laittaa tavoitteeksi terveellisen syömisen ja painon ylläpidon.

      Ja se liikkuminen: etsi laji joka kiinnostaa. Liikkua ei kannata hampaat irvessä, sen pitää olla mukavaa. Tietysti pitää tsempata aina välillä ja löytää motivaatiota itsensä kehittämisestä kyseisessä lajissa/lajeissa. Useampi kuin yksi laji tuo hyvää vaihtelua eikä mene niin pakkopullaksi. Yksi liikunnan ihan tärkeimpiä vaikutuksia on mielialan kohoaminen. Se auttaa myös siihen että painoluvun tuijottaminen ei ole enää tärkeää. Olemus ja ulkonäkökin kohenee, ympärysmitat saattavat pienentyä, vaikkei paino laskekaan. Ja kumpi on tärkeämpää, näyttää paremmalta vai painaa vähemmän? ;) Painolukusi on kuitenkin vain sinun tiedossasi, olemuksesi näkyy muillekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe