Luotettava kansainvälinen deittisivu?!

Pionilivin

Hei,
Voisko kukaan kertoa luotettavasta kansainvälisestä deittisivusta. Jotenkin tunnostaa että olisi luottamus kadonnut ainakin kotimaistein sivustojen kanssa.
Olen myös lukenut joistakin deittisivuista jotka yllättäen ovatkin maksaneet aika paljon.
Luottamus on myös kadonnut suomalaisiin miehiin ja ajatus ulkomaalaisesta kiehtoo aina vaan enemmän ja enemmän. Ystävälläni on kurdi mies ja heidän liittonsa on ollut todella mahtava.

16

3055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • China Dragon

      Oletko ollut kärpäsenä katossa vai miten voit olla siitä onnesta niin varma?
      Luottamus suomalaisiin miehiin menee jos itse omaat sellaisia taipumuksia jotka johdattavat teidät "väärien" miesten saataville. Oletko ns. idiootti magneetti?
      Jos noin olisi asia ei paranisi miehen kansalaisuutta vaihtamalla!

      • Pionilivin

        Sehän lähti agressiivisesti käyntiin.
        En ole ollut kärpäsenä katossa :) Luotan kyllä ystävääni siinä määrin että uskon heidän onneen. Puhutaan kyllä niin hyvistä kuin huonoista asioistakin ja ei hän ole yhtään "rehentelevää" tyyppiä.

        En voisi sanoa että olisin ns. idiootti magneetti, mutta ei vain enää kiinnosta kotimaiset.


      • China Dragon
        Pionilivin kirjoitti:

        Sehän lähti agressiivisesti käyntiin.
        En ole ollut kärpäsenä katossa :) Luotan kyllä ystävääni siinä määrin että uskon heidän onneen. Puhutaan kyllä niin hyvistä kuin huonoista asioistakin ja ei hän ole yhtään "rehentelevää" tyyppiä.

        En voisi sanoa että olisin ns. idiootti magneetti, mutta ei vain enää kiinnosta kotimaiset.

        Asiallisesti suoraan asian ytimeen?

        Mene lomalle ja tapaa miehiä ja katso ovatko he parisuhteen "vapahtajia".

        Kokemusta ikä kaikki.
        Ps. Turha kirjoittaa suomalaisia miehiä alentavia kommentteja koska usein kirjoittajassa on myös vikaa jos niin tekisi?!


      • Pionilivin
        China Dragon kirjoitti:

        Asiallisesti suoraan asian ytimeen?

        Mene lomalle ja tapaa miehiä ja katso ovatko he parisuhteen "vapahtajia".

        Kokemusta ikä kaikki.
        Ps. Turha kirjoittaa suomalaisia miehiä alentavia kommentteja koska usein kirjoittajassa on myös vikaa jos niin tekisi?!

        Siis tottahan minä tiedän että vikaa on ihan samallalailla minussa itsessänikin. Minä vain en voisi jättää lapsiani jälkeeni ja osallistumatta heidän elämäänsä sen koommin.
        Enhän minä ole sen kummempi muita, en tietenkään. Eikä minulla ole "pakko" päästä suhteeseen ulkomaalaisen kanssa. Eihän tässä elämässä ole PAKKO kuin kuolla ja sekin onneksi vain kerran.

        Kerron vain omasta kokemuksesta hyvänen aika. Tiedän kyllä yhden suhteen jossa oli afrikkalainen mies ja erittäin huonostihan siinä kävi.
        Tiedän minä että niin suomalaisissa kuin ulkomaalaisissakin on kusipäitä mutta myös aivan ihania ihmisiä. Niin on naisissakin.


      • China Dragon
        Pionilivin kirjoitti:

        Siis tottahan minä tiedän että vikaa on ihan samallalailla minussa itsessänikin. Minä vain en voisi jättää lapsiani jälkeeni ja osallistumatta heidän elämäänsä sen koommin.
        Enhän minä ole sen kummempi muita, en tietenkään. Eikä minulla ole "pakko" päästä suhteeseen ulkomaalaisen kanssa. Eihän tässä elämässä ole PAKKO kuin kuolla ja sekin onneksi vain kerran.

        Kerron vain omasta kokemuksesta hyvänen aika. Tiedän kyllä yhden suhteen jossa oli afrikkalainen mies ja erittäin huonostihan siinä kävi.
        Tiedän minä että niin suomalaisissa kuin ulkomaalaisissakin on kusipäitä mutta myös aivan ihania ihmisiä. Niin on naisissakin.

        Olet siis fiksu nainen, onneksi olkoon! Teillä on toivetta paremmasta.
        Ulkomaalaisten kanssa tulee olla varovainen. Itse en usko ns. järjesteltyyn suhteeseen jota eittämättä kaikki netissä olevat palvelutkin ovat. Toki sieltä voi löytää hyviä vaihtoehtoja mutta yksi puuttuu! Tiedätkö mikä?

        Se on se tilanteen mukanaan tuoma arvaamattomuus. Olisiko mukava mennä treffeille asenteella..siellä se minun "mieheni" jo minua odottaa:)


      • Pionilivin
        China Dragon kirjoitti:

        Olet siis fiksu nainen, onneksi olkoon! Teillä on toivetta paremmasta.
        Ulkomaalaisten kanssa tulee olla varovainen. Itse en usko ns. järjesteltyyn suhteeseen jota eittämättä kaikki netissä olevat palvelutkin ovat. Toki sieltä voi löytää hyviä vaihtoehtoja mutta yksi puuttuu! Tiedätkö mikä?

        Se on se tilanteen mukanaan tuoma arvaamattomuus. Olisiko mukava mennä treffeille asenteella..siellä se minun "mieheni" jo minua odottaa:)

        En ole tyyppi joka hyppää suoraan suhteeseen. En voisi tehdä lapsilleni sellaista. Olen nyttenkin ollut jo 2 vuotta ilman kumppania, kun ei ole sattunut kohdalleni sellaista miestä jonka voisi esitellä lapsilleni.

        Tottahan varovainen täytyy olla suomalaisenkin kanssa. Ollut naimisissa narsistin kanssa ja voin kertoa ettei herkkua ollut. Sen verran varpeilleen se on minut saanut etten ihan heti luota tyyppiin joka eteen sattuu.


      • China Dragon
        Pionilivin kirjoitti:

        En ole tyyppi joka hyppää suoraan suhteeseen. En voisi tehdä lapsilleni sellaista. Olen nyttenkin ollut jo 2 vuotta ilman kumppania, kun ei ole sattunut kohdalleni sellaista miestä jonka voisi esitellä lapsilleni.

        Tottahan varovainen täytyy olla suomalaisenkin kanssa. Ollut naimisissa narsistin kanssa ja voin kertoa ettei herkkua ollut. Sen verran varpeilleen se on minut saanut etten ihan heti luota tyyppiin joka eteen sattuu.

        Ota mies josta et ole riippuvainen ja mies joka ei ole riippuvainen sinusta!
        Narsismi on tuolloin kaukana suhteesta.
        Yleensä naisille kävisi ns. "vakipano" joka olisi tukena silloin kun nainen tarvitsisi muttei käyttäisi muita naisia. Oletko harkinnut tuollaista luotettavaa vaihtoehtoa?

        Suomessa on paljon naisia jotka käyttävät kyseistä mahdollisuutta, kirjavuus on iskenyt yhteiskuntaamme kaikessa hyvyydessään ja pahuudessaan:)

        Vakisuhteet eivät ole helppoja aloittaa, se vaatii niin mieheltä kuin naiselta tiettyä luovuttamista ja antamista johon suurinosa ei ole valmiita. Se suorastaan pelottaa.


      • Pionilivin
        China Dragon kirjoitti:

        Ota mies josta et ole riippuvainen ja mies joka ei ole riippuvainen sinusta!
        Narsismi on tuolloin kaukana suhteesta.
        Yleensä naisille kävisi ns. "vakipano" joka olisi tukena silloin kun nainen tarvitsisi muttei käyttäisi muita naisia. Oletko harkinnut tuollaista luotettavaa vaihtoehtoa?

        Suomessa on paljon naisia jotka käyttävät kyseistä mahdollisuutta, kirjavuus on iskenyt yhteiskuntaamme kaikessa hyvyydessään ja pahuudessaan:)

        Vakisuhteet eivät ole helppoja aloittaa, se vaatii niin mieheltä kuin naiselta tiettyä luovuttamista ja antamista johon suurinosa ei ole valmiita. Se suorastaan pelottaa.

        No tuota tuota. =)
        Ei ole ihan minua varten nuo.

        Siis todellahan minä haluan suhteen joka kestää arjen tuulet ja tuiverrukset. Olen kuitenkin jo neljänkymmenen, niin en minä enää jaksa leikkiä mitään, seurustellaan-eipäs seurustella juttuja.
        Tarvitsen jo oikeasti kestävän suhteen missä arvostus on molemmin puolista. Suhteen jossa mieskin tietää oman paikkansa perheessä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        En halua olla se joka koko ajan päättää mitä tehdään ja milloin, tai miehen joka päättää kaikesta minun tekemisistä vaan tuo sitä "helppoutta" minunkin arkeen. En mitään pelkkää seksisuhdetta.


    • kale12

      Juu, kurdit ovat nyt viimeistä muotia, joten kurdi on paras mahdollinen valinta.
      Vielä hetki sitten viimeistä huutoa edustivat Gambialaiset, mutta ovat nyt jo auttamattomasti out of date.
      Pysyäksesi mukana muodin viimeisissä virtauksissa, seuraa vain tiiviisti tätäsivua.

      • Pionilivin

        Voi kurjuus miten harmittavaa tekstiä te täällä kirjoittelette.
        Harmittaa kyllä että jos halutaan asiallisesti täällä keskustella niin vastaukseksi saa tällaista.....


      • China Dragon
        Pionilivin kirjoitti:

        Voi kurjuus miten harmittavaa tekstiä te täällä kirjoittelette.
        Harmittaa kyllä että jos halutaan asiallisesti täällä keskustella niin vastaukseksi saa tällaista.....

        Anteeksi jos et pidä tyylilajista. Hiukan raadollista ja ehkä kyynistä.


    • JPS80

      "Ajatus ulkomaalaisesta kiehtoo aina vaan enemmän ja enemmän" -joten kohteliaiden ja tasa-arvoisiksi kasvatettujen suomalaisten miesten pitäisi herrasmiesmäisesti neuvoa sinulle tie ulkomaalaisten miesten luokse?

      Miten luulisit vaikkapa arabien, afrikkalaisten, kurdien tai turkkilaisten pyyntöösi suhtautuvan?

      Voi luoja millaisia naisia tällä foorumilla roikkuu. Minä rukoilen, etten vaan koskaan joudu (vahingossa) suhteeseen kanssanne.

      • Pionilivin

        Voi hyvänen aika!
        Tuon kirjoituksenihan voi ymmärtää juuri niin kuin itse haluaa, vaikka kuten sinä olet sen ymmärtänyt!

        Eihän tuohon voi sanoa enää juuta ei jaata, huvittavaa.... =)


    • Anonyymi

      Miehenä etsin kansainvälistä dating palvelua, joka ei vaadi luottokorttia. Match? Internationakcupid...ehkä. Onko kellään kokemuksia,

      • Anonyymi

        Siis nuo vaan esimerkkeinä. Muutkin käy...


    • En tiedä mitä meillä kuluu kenen kanssa haluat avaa sinun jalkaa
      On dildo myös jos haluat eri väri hahehaha

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe