13v laihduttaja:)

hehe2

Moi kaikille jotka nyt lukee tätä:) Oon 13 v tyttö 153 senttii pitkä ja painan 51kg, tavoitteena olis painaa 42-44kg , osaisitteko auttaa minua että mitä pitäisi syödä ja miten liikkua, mieluiten jos sais kuukaudessa pois, edes vähän mutta tavoite olis painaa 44kg, auttakaa jos osaatte:) onko muita 13v jotka haluaisi kokeilla samaa, mä en kauhee läski oo reidet ihan ok kunnossa mutta omistan pömppömahan :( en isoa mutta silti:( kiitos etukäteen, odotan innolla vastauksia, ja osaisitteko kertoa hyviä laihdutus blogeja :)? heippa

2

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylimääräistä15kg

      Hei!

      Olen 25 vuotias mutta osaan antaa vinkkejä. Mitä pömppömahaan tulee kokeile ensin peilin edessä seistä ryhdikkäästi niin että olet sivuttain jalat vähän erillään toisistaan, kädet sivuilla ja nostat rintakehää kohti kattoa eli kuin naru vetäisi kaulan ja rintojen puolivälistä kohti kattoa lantiota vähän eteenpäin ettei selkään jää liian suurta notkoa(eli pois ankka-asennosta jossa ollaan persepitkällä). Katoaako pömppö? Jos katoaa suosittelen tekemään ryhtiliikkeitä ja kehittämään selkä ja vatsalihaksia jotka tukevat ryhtiasentoa erittäin paljon.

      Tässä sivustolla ensimmäisessä kuvassa näkyy mitä tarkoitan peiliharjoituksella :) löytyy hyviä vinkkejä miten korjata sitä

      http://www.kuntonetti.org/?sivu=8

      Hyvä laihdutusblogi mitä tykkään lukea on

      http://beibegeeneja.blogspot.fi

      kuten hänkin toteaa blogin alussa että oli tyhmää lopettaa syöminen. Sai nopeita tuloksia mutta kun aloitti normiruuan syömisen lihoi takaisin melkein tuplasti sen mitä sai laihdutettua ja ei jaksanut tehdä oikein mitään kun ei syönyt. Joten älä aloita näin nuorena jojolaihdutusta. Tähtää vähän pidemmälle tulevaisuuteen. Jos nyt omaksut jo hyvän lautasmalli ruokailun ja harrastat sen 3tuntia viikossa urheilua ei sinulle toivottavasti aikuisena ole ongelmana lihavuus ja muut sen tuomat taudit. :)

      Liikunta mitä kannattaa tehdä käy puolen tunnin pyörä/kävelylenkeillä 3-4 krt viikossa ja lihaskuntoa 2-3 krt viikossa. Tee vatsoja 6-10 liikettä ja 3 sarjaa eli ensin kymmenen sitten pieni tauko ja taas kymmenen, tauko ja kymmenen. Vatsoihin riittää ihan perusrutistus eli mene selin makuulle, jalat koukkuun, kädet joko ristiin rinnalle tai niskan taakse ja kohota rintakehää kohti kattoa niin että lapaluut irtoavat lattiasta ja teet liikkeen vatsalihaksilla. Pidä niska rentona. Tee myös samallainen toisto sarja selkälihaksilla eli mene lattialle mahalle, jalat ja kädet pitkällä tai kädet hieman koukussa (kokeile miltä itsestä tuntuu) ja nosta jalat lantiosta alaspäin rintakehästä ylöspäin käsiä kohti kattoa. Pään niin että katsot lattiaa ei kohti kattoa. Googlettamalla löydät näihinkin liikkeisiin selkeämmät ohjeet.

      Toivottavasti näistä on apua. :)

    • 11wlaihduttajapoika

      Moi! Oon 11v laihduttaja, eli vähän sua nuorempi ja oon poika. Painan 53kg punnan mukaan ja takotus olis päässä 45kg asti. Mä aloin tänään polkeen kuntopyörällä ja suosittelwn swn hankintaa. (puoli tuntii on hyvä aika pyöräillä.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe