Kertokaa onko tuo 1200 kc siis absoluuttinen raja sille jota ei saa alittaa /päivä? Onhan toiset lyhyitä, toiset pitkiä. Milloin on liian nopea painonpudotus? Koko ajan kylmä, nälkä, heikottaa, näköhäiriöitä, tajunnan häiriöitä, ajatus on hidas, ei tajua lukemaansa? Toinen silmäluomi painuu alas. Mul on joskus ollu näitä, kun oon syöny n. 600-700 k.kaloria iltapäivään mennessä.Liian vähän? Onko nää aorexian oireita? Olen lyhyt, en liiku arkiliikuntana, illalla jumppaan. Paino nyt 73, pitäis 64 olla.
Mistä tietää että laihtu liian nopeasti?
3
134
Vastaukset
- ----
Hei!
Monet asiat vaikuttaa tuohon kuinka laihdut.
Aivan esimmäisenä sukupuoli, ikä, pituus, ruumiinrakanne. Kannatan et käyt laskemassa oman perusaineenvaihdunnan jollain nettisivulla saat siitä hieman osviittaa mitä sen pitäisi kohdallasi olla jolla et liho tai laihdu.
Tuo kalorimäärä on mielestäni aivan liian vähän jonka mainitset. Toivottavasti tästä on sinulle apua - 16+12
Yleisesti ottaen tuo 1200kcal on raja sen vuoksi, että saisit tarvittavat ravintoaineet ruuasta. Vitamiinit ja hivenaineet, sekä tarpeeksi proteiinia ja rasvaa. Ilman noita keho ei toimi optimaalisesti mikä puolestaan vaikuttaa myös siihen rasvanpolttoon.
Mitä pienempi kalorimäärä, sitä optimaalisempi ruokavalion pitää olla. - ...
On hyvä myös muistaa, että nopeasti laihduttaessa ihminen menettää lihaskudosta suhteellisesti enemmän kuin hitaasti laihduttaessa. Rasvaprosentin seuranta olisi ehkä sellainen luotettava mittari, joka kertoisi, onko painonpudotus liian nopea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809